Esential
115 | cai putere oferea conceptul electric Golf blue-e-motion. |
205 | kilograme este diferenţa de greutate dintre un Golf standard şi conceptul blue-e-motion. |
115 | cai putere oferea conceptul electric Golf blue-e-motion. |
205 | kilograme este diferenţa de greutate dintre un Golf standard şi conceptul blue-e-motion. |
Anul acesta, în cadrul Salonului Auto de la Paris, Volkswagen va dezvălui noua generaţie a compactei Golf, ajunsă deja la a şaptea generaţie. Este o certitudine, confirmată şi de oficialii din Wolfsburg. Ceea ce nu se ştie încă este dacă vom vedea şi o versiune electrică a modelului popular.
Potrivit publicaţiei britanice Car and Driver, oficialii brandului german au decis să aducă pe piaţă şi un Golf electric, programat să debuteze pe piaţă în 2012. Derivatul cu zero emisii va adopta un nume nou şi anume E-Golf, renunţând practic la vechea denumire blue-e-motion, pe care Volkswagen a folosit-o până acum pentru a boteza conceptele sale ecologice.
A şaptea generaţie Golf va fi dezvoltată pe platforma MQB, a cărei modularitate le va permite germanilor să folosească motoare tradiţionale şi alternative în aceeaşi poziţie, fără modificări majore la nivel de structură.
Ultimul Golf blue-e-motion, conceptul care pregătea o versiune cu zero emisii, folosea un motor electric, alimentat de baterii litiu-ion, poziţionate sub bancheta spate şi pe tunelul central.
Compactul se bucura de 115 cai putere şi 270 de Nm, resurse suficiente pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 11.8 secunde şi o viteză maximă de 135 km/h.Performanţele mai slabe se datorau şi celor 205 kilograme în plus ale versiunii electrice faţă de cea standard.
via l Autoblog
e tipic romanului neaos...cumparam una bucata scula (automobil, tractor, flex, ciocan rotopercutor, drujba, surubelnita, adidasi de panza, etc) si o folosim la 150% capacitate...ca am draku' o caruta de bani pe ea ce p....a masii!
si totusi de ce nu fac o electrica de la zero? Probabil ca fiecare clasa va avea si ea "electrica" ei