Deşi a fost lansat doar în urmă cu două săptămâni, în cadrul Salonului Auto de la Paris, Volkswagen Golf se pregăteşte deja să primească noi versiuni de motorizare.
Constructorul din Wolfsburg a anunţat că cel mai celebru model compact din istorie va primi şi o unitate BlueMotion 1.2 TSI, capabilă să dezvolte 105 cai putere. Pentru cei care vor ceva mai mult, germanii au pregătit un TSI BlueMotion de 1.4 litri şi 122 de cai putere.
Acelaşi motor va fi disponibil şi în versiunea de 140 de cai, echipată însă cu sistem inteligent de dezactivare a cilindrilor, botezat ACT. Noile motoare vor putea fi alăturate fie unei transmisii manuale cu şase trepte, fie unei transmisii automate de tip DSG cu şapte rapoarte.
Odată cu introducerea noilor motoare, Volkswagen oferă pe Golf şi sistemul său de tracţiune integrală 4Motion. Acesta este disponibil însă doar pe două versiuni, asistate de cutia manuală: 1.6 TDI BlueMotion cu 105 cai putere şi 2.0 TDI BlueMotion cu 150 de cai putere.
Volkswagen a ţinut să precizeze şi că nivelurile de echipare Comfortline şi Highline pot fi asociate cu un pachet nou de opţionale, disponibil de la 1690 de euro.
Acesta include pilot automat adaptiv, faruri bi-xenon cu lumini LED pentru rularea pe timp de zi şi sistem de alarmă Plus.via Volkswagen
bine macar ca mai ai optiunea de 4x4, ca la noi pe g6 a fost maxim un an de la lansare, apoi nu mai gaseai sa cumperi g6 nou 4motion.
Iar motorul diesel de 170cp, o sa fie oferit cu 180cp din cate stiu.
In alta ordine de idei, VW a mai umblat pe la ECU si a mai pus 10 cai.
In plus ACT a fost conceput pentru motoare de 6 cilindri sau 8, pe un motor de trei-patru cilindri devine si mai interesant.
Om trai s-om vedea si sa fim sanatosi.
Despre 4Motion pot spune fara rezerve ca-si merita toti banii insa cu o conditie.....sa nu te crezi la bordul vreunui Pajero!