Volkswagen a oferit ieri presei germane, într-un eveniment care a avut loc la Wolsburg, câteva detalii interesante legate de noua generaţie a compactei Golf, aşteptată să debuteze la Berlin, în 4 septembrie, înainte de prezentarea sa oficială în faţa publicului de la Salonul Auto de la Paris. Deşi nu există în acest moment imagini oficiale cu noul Golf, Volkswagen a oferit în acelaşi timp câteva fotografii care oferă o idee legată de silueta noului model şi de forma blocurilor optice faţă.
PREŢ MAI MIC, PLATFORMĂ INOVATIVĂ
Cel mai important amănunt: noul Volkswagen Golf 7 va avea un preţ de bază mai mic decât cel al lui Golf 6. Acest lucru se întâmplă chiar dacă noul model va fi prima generaţie Golf care nu va fi construită pe o platformă deja existentă, ci pe noua platformă MQB a Grupului VW. Aşa cum vă anunţam ieri, modelul german va scăpa de 100 de kilograme din masa proprie, în condiţiile în care acesta promite mai mult spaţiu şi mai mult confort decât generaţia anterioară.
VW Golf 7 va fi construit în două uzine ale Grupului - Wolsfburg şi Zwickau. Modelul german este mai lung cu 5.6 centimetri faţă de Golf 6 (4255 de milimetri în lungime), iar ampatamentul a crescut şi el cu aproape 6 centimetri, până la 2637 de milimetri. Pentru că este mai lată şi mai scundă decât Golf 6, noua compactă Volkswagen primeşte un look mai agresiv şi atletic, în timp ce şoferul este aşezat cu 1.2 centimetri mai jos. Portbagajul a suferit şi el îmbunătăţiri la nivel de spaţiu, cei 30 de litri în plus ducând capacitatea de stocare la un total de 380 de litri. Cu bancheta rabatată 60/40, lungimea totală a spaţiului de încărcare ajunge la 1.55 metri.
INTERIOR: ACCENT PE ŞOFER
La capitolul facilităţi pentru şofer, Golf 7 va veni cu un scaun botezat Active-Ergo care este aprobat de o serie de organizaţii de sănătate din Germania şi care promite protejarea spatelui celui de la volan printr-un profil ergonomic întărit şi de funcţia de masaj sau de posibilitatea extinderii lungimii şezutului.
Deşi nu avem în acest moment nicio fotografie a interiorului, cei de la Volkswagen promit o evoluţie a actualei planşe de bord, care este "mai clară şi mai precisă" şi vine orientată către şofer. Designul interior a fost semnat de Klaus Bischoff, unul dintre directorii biroului de creaţie Volkswagen.Conform primelor impresii ale jurnaliştilor germani, principalul argument al interiorului lui Golf 7 în comparaţie cu cele ale concurenţei este senzaţia pregnantă de calitate. Luminile ambientale roşii sau albastre de până acum s-au transformat în alb, poziţionarea diferitelor comenzi pe bord şi pe volan este clară instantaneu, iar calitatea materialelor, spun jurnaliştii nemţi de la Auto-News, "o egalează pe cea dintr-un Mercedes E-Klasse". Evident, nu vor exista inserţii din lemn, motivul fiind legat de faptul că acestea nu se potrivesc cu imaginea lui Golf.
TEHNOLOGIE: ECRAN CAPACITIV CU SWIPE, SISTEME DE ASISTENŢĂ
Cei care se vor orienta spre Golf 7 vor putea alege între display-uri de 5, 5.8 sau 8 inch, primul dintre acestea fiind standard şi alb-negru. Pe de altă parte, sistemul multimedia este primul din istoria lui VW Golf care se bazează în versiunea de 8 inch pe un touchscreen capacitiv. Mai mult, ecranul sensibil la atingere beneficiază chiar şi de funcţii swipe, de genul celor utilizate pe telefoanele mobile, pentru zoom pe hărţile sistemului de navigaţie sau pentru "răsfoirea" albumelor audio disponibile pe hardul de 64 de GB. O noutate interesantă este apariţia unui senzor de proximitate pentru ecran care recunoaşte prezenţa degetului la un centimetru de monitor şi afişează imediat opţiuni care până la apropierea de display nu erau disponibile.
De exemplu, în modul de navigaţie GPS, ecranul este "umplut" de hartă, dar apropierea unui deget determină apariţia unor butoane care altfel ar fi "furat" din dimensiunea acesteia.Produsele Apple sunt integrate automat de ecosistemul multimedia al lui Golf 7, existând însă şi opţiuni AUX şi USB pentru fanii acestor tipuri de conexiuni. O altă noutate este faptul că telefoanele pot fi conectate printr-o mufă dedicată, iar sistemul se "leagă" la antena exterioară a maşinii pentru a oferi un semnal mai bun protejând în acelaşi timp bateria. Frâna de mână de pe Golf 7 nu mai este mecanică, ci electronică, iar lipsa levierului din centrul consolei le-a oferit designerilor VW oportunitatea de a "inventa" spaţii utile pentru pasageri.
Tot la capitolul tehnologie merită amintite sistemele de asistenţă la condus care au apărut în prima fază pe Touareg, Phaeton şi Passat CC şi care acum se mută şi în segmentul compact. Este vorba de sistemul de cruise control adaptiv ACC, care controlează automat distanţa faţă de maşina din faţă, de City Emergency Braking (frână automată de urgenţă în oraş până la 30 km/h), de Lane Departure Assist (avertizare la părăsirea benzii de rulare), de Traffic Sign Recognition, de un pachet care monitorizează nivelul de oboseală al celui de la volan şi de un sistem de asistenţă la parcare cu vedere de sus pe care Volkswagen l-a botezat OPS.
MOTOARE: INFORMAŢII LIMITATE
La capitolul motorizări, Golf 7 rămâne încă în mare parte misterios. Ştim însă că motorul TSI de 1.4 litri şi 140 de cai putere cu Cylinder on Demand va face parte din linia de atac a modelului german, acesta fiind capabil să ofere un consum mediu mixt de 4.8 litri. La capitolul diesel, versiunea de bază va fi un TDI de 105 CP care consumă, spun cei de la VW, doar 3.8 litri/100 km în regim mediu mixt. Cel de la volan va avea la dispoziţie cinci programe de rulare diferite (Eco, Sport, Normal, Individual şi Comfort), iar direcţia progresivă, cu feedback diferit în funcţie de viteză şi de condiţiile de drum, va apărea şi ea între opţiunile disponibile pe noul VW Golf.
via Auto-news.de
Realizezi ca scrii aproape indescifrabil? De semne de punctuatie ai auzit?
De asta sunt asa populare aceste modele. Niciodata nu va ajunge Volvo sau alte modele la nivelul lor.
Masinile se cumpara in functie de necesitati, nu de buget.
De ce mi-as lua o masina de 7 metri lungime si 40.000 de euro, cand eu nu ies din oras? E preferabila o masina mai mica cu maxim de dotari, de aceea V40, A-Klasse si seria 1 vor avea mereu clienti si se vor vinde foarte bine.
Mentalitatea asta romaneasca de "caaaaaat mai mare" e cel putin hilara.
Pe mine ma uimeste totusi puterea germanilor de perfectionare si progresul in forta pe care il fac inclusiv in clasele accesibile, cum este clasa compacta.
In general, au un "stil" de a progresa intr-un ritm infernal pentru concurenti, in orice domeniu de activitate. Spun asta din proprie experienta, deoarece lucrez cu germani si - desi isi ofera tot sprijinul pentru a ne ajuta sa tinem pasul cu ei - este extrem de greu si solicitant sa o facem in acelasi ritm. Cand reusim, este intr-adevar o mare mare satisfactie. Pentru asta au deopotriva tot respectul dar si toata invidia.
Concurenta inseamna progres si o masina noua, gen Golf 7 e exponential mai avansata decat una de acum 2-3 generatii (Golf 4 de exemplu).
Daca si in Romania omul mediu si-ar permite o masina noua nu la 5-6 ani cum fac nemtii, ci macar la 8 ani ar fi excelent. Din pacate realitatea e alta, iar aducerea in discutie mereu a marcilor premium e o fantezie pur romaneasca (tinand cont ca majoritatea premiumurilor de la noi sunt masini second luate la 4-5 ani cu peste 100000 km la bord).
Simplu, pentru ca daca esti student (de ex) in Stockholm (sa zicem), si ai nevoie de o masina sa mergi la scoala si eventual cateva plimbari in afara orasului, nu iti vei cumpara niciodata X5, pentru ca nu ai unde sa-l parchezi, taxele sunt enorme si vei arata ca un maimutoi in fata colegilor tai, majoritatea covarsitoare avand masini mici.
In plus de asta, la X5 consumul e cel putin dublu, si tu, ca cetatean intr-o societate normala, te gandesti si la poluare.
Astfel, daca ai la dispozitie un buget de 4-500 de euro pe luna rata de leasing, vei cauta sa-ti iei o masina cu dimensiuni exact cat e necesar, dar confortabila, cu gadgeturi interesante si nepoluanta.
Nu am cum sa-ti explic mai detaliat de atat. Masina nu ti-o cumperi din ratiuni de public appeal, ti-o cumperi dupa necesitati, exact ce ai tu nevoie in perioada aia.
Revenind la subiect:
Sper sa arate cat de cat bine masina asta, desi am mari indoieli. Calitativ sigur va fi civilizata, poate depasesc Focus in vanzari anul viitor, ca deocamdata si-o tot iau in bena de la Ford.
Si fi sigur ca 90% din tipii respectivi nu ar da pe o compacta un pret piperat pe care il cer modelele premium pentru a isi face treaba. Asa ca tot la mana modelelor populare (Astra,Focus,Golf,Corolla/Auris) ajungem :)))
Am vazut la Paris barbati (probabil ca manegeri de nivel mediu sau chiar superior) conducand asa ceva in oras (iar acasa au 100% si o masina mai mare pentru concedii).
Hai sa nu incercam sa ne arucam subiectivismul asupra comentariilor. Parerea ca o masina gen X5 merita mai mult decat o Seria 1 full e doar a ta.
Daca nu s-ar vinde si masini compacte premium nu s-ar mai produce din start si nu ar mai fi concurenta asa de mare (tinand cont ca in ultima vreme au intrat si Lexus, Citroen, Volvo in joc)
Unde ai citit tu cum ca Golf "si-o tot ia in bena de la ford". Ori nu stii sa citesti (ceea ce nu cred) ori traiesti intr-o lume paralela. In ultimul an Golf nu a pierdut Locul 1 in vanzari - poate doar daca punem toate modelele ford la un loc :)
De aceea afirm ca Golf va avea foarte mare succes, comparativ cu modelele premium, deoarece va avea tehnologie noua, design nou reusit, calitate ridicata (niciodata nu a dezamagit la acest capitol) si fiabilitate pe masura. Toate astea la un pret pentru oamenii de rand (nu romanii), (25.000 in loc de 40.000 a luni Volvo).
Acolo a aparut ieftenirea ca sa nu mai vb de 100 kg mai putin fier.
Atata timp cat locul de productie are instrumentele necesare si forta de munca calificata poate sa il fabrice si in zimbabwe (sau cum ii zice) ca tot de calitate este.
In caz ca nu stiai VW a cumparat niste branduri chineze pe care le va umple cu tehnologie VW si vor activa pe piata din China care le vor aduce un profit pe masura.
Referitor la Golf 7 tare curios sunt de cum va arata noua generatie. Stiu sigur ca VW are un potential mare , iar ziua de 4 septembrie va demonstra acest lucru insa este posibil sa le "scape" cateva imagini cu Golf 7 pana la premiera
afara lumea gandeste...pot circula f bine cu transportul in comun..de ex in atena metroul e gratis....sau cu o masina decenta care implica cheltuieli minime! iar student afara nu o sa vezi cu x y m si s decat pe fiul lu la lu ala din romania desigur caci in rest.....unii mai si gandesc de pe acolo!! in fine e poveste lunga pe care multi de pe aici nu o inteleg!! oricum daca nu ai un bemveu sau un haudi in viata asta ai trait degeaba!!!
-preţ mai mic decât Golf 6 - nu intamplator Martin Winterkorn s-a urcat anul trecut intr-un Hyundai i30 si a ramas foarte suprins. Ideea e ca VW incepe sa intelega ca ca imaginea de marca nu mai conteaza asa de mult precum pretul. Pentru ca concurenta (asiatica mai nou) este tot mai puternica si mai capabila.
-Ecran capacitiv de 8 inch - eu asta nu o vad ca fiind ceva extraordinar, dat fiind faptul ca VAG are modele cu un asemenea ecran. "
-"calitate demnă de E-Klasse": aici ceva eu nu mi se pare ca se leaga. Daca e sa analizam "la rece" avem doua posibilitati: ori VW exagereaza (ma intreb de ce totusi nu zis "calitate demna de A6?") pentru ca se face o comparatie care chiar nu isi are rostul fiind doua masini total diferita, ori calitatea lui Clasei E a luat-o in jos si este la nivelul unui Golf. Ceea ce zau ca nu cred. Ah, si ar mai putea fi si a treia variana: probabil la nivelul lui Clasa E de acum 15 ani s-au referit cei de la VW. :))
In alta ordine de idei, cu siguranta vorbim de o masina foarte capabila in clasa ei. Totusi se pare ca este un pas destul de mare in fata in comparatie cu Golf 6, chit ca vine in primul rand cu niste dotari poate aparent interesante. Acum veti spune ca nu e mare lucru, ca si altii au asa ceva Da, au, dar nu in clasa compacta de volum. La asa ceva te astepti de la un Clasa A au Seria 1 nicidecum e la un Golf.
Si ar mai fi un lucru bun. Desi este de doar cativa ani pe piata, preturile lui Golf VI vor scade mult pe piata sh. Iar unul din motivele principale ar fi faptul ca pretul unui Golf nou nu va mai fi ca pana acum. Diferenta dintre un Golf nou si sh va fi mai mica, astfel ca proprietarii vor trebui sa lase "la greu" din pret. Pentru cei care considera ca un Golf este mult prea scump pentru ce ofera s-ar face in sfarsit dreptate. :)
"...iar calitatea materialelor, spun jurnaliştii nemţi de la Auto-News, "o egalează pe cea dintr-un Mercedes E-Klasse"
Deci este vorba despre CALITATEA MATERIALELOR
N-are rost sa continuam, ca nu ajungem nicaieri.
Am rude in Suedia care au o singura masina: Lexus CTh. Nu au nevoie de masina mai mare, sau mai scumpa, sau mai luxoasa.
Am prieteni in Danemarca, au Honda CRV. No, masina aia a fost aproape 50.000 de euro, cu tot cu taxe. De ce nu si-au luat X5? Pentru ca X5 este ostentativ, si atrage atentie nedorita pentru un om de rand.
De-aia se vinde bine Golf, si Focus si restul modelelor, pentru ca pur si simplu trec neobservate. Nu pentru ca respectivii clienti n-ar avea bani de ceva mai scump. Diferenta la leasing intre un Passat si-un Camaro e de vreo 100 de euro pe luna.
Numai noi si albanezii ne bagam la tot felul de avioane pe care nu ni le permitem.
Ingvar Kamprad, proprietarul Ikea, incidental cel mai bogat om din Europa, avea pana de curand un Volvo S40 din 2001. Acum are un S80 din 2012. Omul asta poate sa-si ia in fiecare dimineata cate un Ferrari 458, oare de ce nu-si cumpara? Pentru ca nu atrage atentia cu Volvo respectiv.
Si ultimul exemplu:
Eu as da 35.000 de euro pe o Honda Accord cu dotari numeroase, dar nu as da 35.000 de euro pe un 7er, pentru ca nu am ce sa fac cu atat amar de masina.
Mai cresti si o sa intelegi.
Eu ma refeream la masa intreaga.
Si cand faci o achizitie cel mai important este costul dupa achizitie, adica cel de intretinere. Eu dupa asta m-as orienta cand va fi sa imi cumpar propria masina, dupa ce voi fi pe ,,picioarele mele".
Recunosc si eu mi-as dori un X5 M sau S-class AMG, dar pana nu o sa am macar 10.000euro pe luna (daca o sa am vreoadata), nu o sa cumpar asa ceva chiar daca as gasi la 30.000.
@Mafia, din nou ne lovim de vechea poveste: imaginea de marca. Atata timp cat Toyota nu a promovat puternic marca Lexus in Europa nu au nici cum sa fie cunoscuti. Este totusi vina celor de la Toyota, pentru ca atunci cand au lansat marca Lexus pe piata s-au gandit in primul rand la pietele din Asia si America.
Totusi hai sa fim si realisti, BMW, Mercedes si Audi de-a lungul timpului au avut si modele care s-au impus prin calitate, fiabilitate sau placerea de a conduce. iar asta se intampla atunci cand Toyota considera Europa o piata secundara pentru Lexus. Adica acum vreo 20 de ani.
Cei care cumpara masini se pricep mult prea putin la ele ca sa fie in dilema daca sa aleaga un Golf sau un Civic de exemplu. Intreaba 10 oameni pe strada ce ar alege intre Mercedes si Lexus si vei vedea ca (aproape) nimeni nu a auzit de Lexus. Aici e marea problema a japonezilor in Europa. Nu fac masini proaste, insa din pacate mesajul asta, de masina fiabila, este transmis la prea putina populatie. Ori de asta trebuie sa se ocupe departamentul de marketing. Care de bine, de rau functioneaza perfect la nemti.
Sa urmariti de exemplu cate campanii publicitare vor avea noua Toyota Auris si Golf VII in Germania (ca sa nu mai zicem de Romania).
Sau detii/ai detinut un Volvo fabricat in ultimii ani si ai ramas foarte dezamagit in raport cu alte masini care le-ai detinut?
SAU pur si simplu speculezi si esti genul care nu poate accepta ca sunt si alti producatori mondiali care produc masini cel putin la fel de bune ca ale nemtilor.
Eu fac parte din acea categorie care nu doar speculeaza, le-a avut sub fund destul de mult timp, si volvo-uri generatie noua si branduri nemtesti. Stii care este diferenta? Nici una. Acuma da, nu compar cu M3, RS sau AMG. Vorbesc de masini normale, pana in 300CP.
E chestie de gusturi pana la urma, dar nu vorbi daca nu ai fost cu un Volvo...nu zi ca ai fost pentru ca daca ar fi fost asa.....ai fi recunoscut ca da e ok, dar nu e pe gustul meu sau ceva similar
Legat de alte chestii....sa compari un Golf cu un X5, X6....doar la romani se poate. Tipic romanesc, de ce sa iau masina noua cand pot lua un tanc SH
In ceea ce priveste dimensiunile masina asta noua nu pare a fi o mega-afacere. A crescut, adevarat, dar inca este o masina mica, "egoista" ca sa citez un titlu de drive-test. Este o masina pentru sofer si pasager, locurile din spate exista dar nu se pot compara ca spatiu cu un sedan ce se poate cumpara pentru aceiasi 20-25kEuro.
@Ztele : mai mare = mai bun
Din pacate asa gandeste romanul. Mentalitatea balcanica, antrenata sute de ani de o cultura 100%materialista fara valori morale reale, nu poate fi schimbata, nu iti pierde timpul.
Crezi ca o sa ma creada cineva daca spun ca intr-un A pot baga cat intr-un Kangoo ? .. in timp ce masina ramane un Mercedes ;)
Se bazeaza pe altceva, inclusiv sloganul lor... Das auto, masina. Lasam deoparte faptul ca totusi acest slogan a fost folosit de Opel acum vreo 60-70 de ani. :))
Si da, consider ca sistemele audio de pe VW redau mai clar si mai puternic sunetul decat sistemul audio al lui Auris. Si chiar iti vorbesc in cunostinta de cauza: conduc zilnic un VW fabricatie 2007 si am avut de-a face si cu Auris atunci cand, ca sa vezi, chiar eu i l-am recomandat unui prieten in detrimentul lui Golf. Pentru ca omul vroia o masina pe care sa se bazeze cel putin 5 ani fara probleme. Peste doua saptamani voi face un drum de cateva sute de km cu o Corolla Sedan 2006. la fel, o masina pe care o cunosc. Si evident foare fiabila (absolut nicio problema-nici becurile nu s-au ars)
Ah si inca ceva: putine masini se pot lauda ca la viteza maxima te simti ca la 100-120 km/h. O singura data i-am dat "blana" masinii mele sa vad cum se comporta... ma simteam ca la 120 km/h. Motorul nu zbiera ca sa te sperii si puteam fara probleme sa tin o mana pe volan. Nici nu mi-am dat seama ca am ajuns la limita, doar vitezometrul si turometrul mi-au demonstrat-o. Repet, am facut-o o singura data din curiozitate pentru ca nu imi place viteza in mod deosebit. Dar asa ceva nu as avea curaj sa fac cu orice masina (sorry, gen Auris). Nu ma intelege gresit, nu este vorba de o lauda a masinii mele, ci de o constatare.
Mai departe, la faza cum ca multi au auzit de Lexus eu cred ca esti optimist. Bine, nu e un lucru rau :p. Si hai sa zicem ca asa e, intreaba-i apoi ce ar alege dintre un Lexus LS si un Seria 7 sau Clasa S. Si apoi intreaba-te de ce majoritatea (ca sa nu zic toti) nu ar alege Lexus, fara sa dai vina pe ei. Repet, nu toata lumea se pricepe la masini, avioane, vapoare, ceasuri, aparate foto etc.
Sunt insa convins ca mult mai multi au auzit de Cadillac, din mai multe motive. Pune problema putin altfel: gandeste-te doar in cate filme au aparut Cadillac-uri si in cate Lexus. sa nu uitam ca sunt filme legendare in care Cadillac era masina de baza, de exemplu Dallas sau Pulp Fiction, filme foare cunoscute si apreciate in toata lumea pe care multi le-au revazut de multe ori. Elvis Presley avea multe masini Cadillac, Beatles la fel etc. Sa te uiti din curiozitate din ce masini coboara actorii pe covorul rosu la premiile Oscar. Sunt si astia niste factori de imagine, asa cum este si regina Angliei cu Rolls Royce. Poate parea un exemplu stupid. Dar incearca sa gandesti in detaliu cum s-au facut remarcate unele marci in lume si de ce tocmai ele? Te-ai intrebat vreodata de ce in filmele americane marcile europene inseamna Volvo, SAAB, Mercedes si BMW? Mult prea putin Audi si VW. De Fiat, Peugeot sau Renault nu mai vorbim. Ei bine eu mi-am pus intrebarea asta la un moment dat. :)
Cat despre Maserati sau Bentley, Fiat (Ferrari) si VAG au avut grija sa le faca cunoscute. Vanzarile sunt de cel putin 10 ori mai mari decat acum 10-15 ani. :)
Ideea e ca suntem pe planeta asta 7 miliarde de oameni cu 7 miliarde de pareri despre orice, inclusiv despre cum este masina "perfecta" pentru fiecare. Din cauza asta avem atat de multe marci, atat e multe clase, preturi atat de variate si evident motive pentru care am ales o masina, chit ca sunt stupide sau serioase. :))
Doar ca Toyota era si este si acum, o marca de volum. Sa asociezi Toyota cu segmentul premium este ca si cum ai asocia Duster cu Land Rover de exemplu. Sau un exemplu si mai simplu ar fi VW-Audi (Passat - A4, Golf - A3, chiar Phaeton - A8).
Asa ca era nevoie de o noua marca a carei imagine si prestanta sa fie doar premium. :)
@Scorpionul
Tot timpul vor exista clienti de masini premium compacte si clientii aia au ratiuni foarte intemeiate. Hai sa-ti dau cateva exemple, si ia in considerare ca in vest veniturile sunt mult mai mari:
1) oameni cu venituri consistente care au deja o masina de familie (un SUV o masina gen A6) si carora le trebuie o a doua masina pentru oras, pentru celalalt membru al familiei. Oamenii astia au anumite pretentii la calitate, dar constientizeaza ca le trebuie ceva foarte practic si care nu are sens sa consume enorm si care sa fie greu de intretinut.
2) tineri fara copii cu venituri consistente pentru care etalarea intr-o namila de SUV nu reprezinta un principiu de viata, dar care tin la calitate.
3) Femei cu venituri consistente carora contrar pitipoancelor de la noi nu prea le plac masinile foarte mari.
Exemplele pot contiunua.
Sa va iasa din cap ideile astea prostesti ca daca dai 50.000 pe o masina nu te uiti la consum si intretinere. Daca ai muncit serios pentru banii iti spun din experienta de familie ca te uiti chiar daca ai venituri de peste 10.000 pe luna. Ca stii ce-s aia bani, stii ce-i ala un echilibru.
Trebuie sa intelegi pustanilor ca banii nu ies constant din pamant si un om normal nu face ca voi sa-si ia cel mai mare, cel mai tare bmw imediat cum pune mana pe ceva bani.
Revenind la subiectul GOLF!
Masina nu va avea nimic spectaculos, dar va fi cea mai apreciata din clasa ei si se va vinde mai bine ca generatia anterioara. De ce? Tocmai pentru ca va fi un produs de calitate si ca pentru ca nu va iesi cu nimic in evidenta. Cel mai bun principiu de a te mentine in frunte este sa nu-ti alungi clientii pe care ii ai deja. De aceea nu vor schimba nimic din filozofia Golf.
Drept dovada, lansarea VW Golf a ajuns sa fie cel mai asteptat moment in lumea auto. Toata lumea vorbeste despre asta.
Cu faza cum ca la o masina de 50000 de euro te uiti la intretinere nu sunt de acord cu tine. Sincer mi se pare stupid sa dai 50000 de euro si sa ai emotii ca nu ai bani sa ii faci o revizie serioasa, ca ai cauciucuri pe 17" si unul e vreo 600 de lei sau sa mergi "la consum". Sau sa nu mergi deloc, sa nu consumi benzina.
Am detaliat parerea mea la drive test-ul cu BMW X1 daca esti curios.