CONSUM MEDIU DE 6.0 LITRI LA SUTĂ
Indiferent de versiunea de putere, Golf 7 GTI are în standard un sistem Start-Stop şi respectă normele Euro 6. În compania unei transmisii manuale cu şase trepte, Golf 7 GTI are un consum mediu de 6.0 litri la sută şi emisii de CO2 de 139 grame pe kilometru. Transmisia DSG urcă consumul mediu la 6.4 litri la sută pentru versiunea standard, respectiv 6.5 litri la sută pentru versiunea Performance, pe când emisiile de CO2 urcă la 148, respectiv 159 grame de CO2 pe kilometru.
De asemenea, versiunea Performance a lui Golf GTI prezintă un diferenţial faţă cu alunecare limitată VAQ, versiunea standard având un diferenţial XDS, controlat electronic.A şaptea generaţie a lui Golf GTI păstrează tuşele tradiţionale ale modelului sport din Wolfsburg. La nivelul exteriorului, avem mici modificări estetice faţă de versiunea standard a lui Golf, un set de jante din aliaj de 17 inch, două ţevi de evacuare cu finisaj cromat, un difuzor de aer spate, un set de praguri laterale şi o suspensie sport. Interiorul prezintă scaune sport îmbrăcate în tapiţeria Clark, care a păstrat modelul "tartan" deja celebru al lui Golf GTI. Pe lângă asta, habitaclul prezintă un volan sport, ceasuri de bord GTI, ornamente interioare GTI, pedale din oţel inoxidabil şi un levier al schimbătorului de viteze cu sigla GTI. Pe piaţa din Germania, noul Golf 7 GTI va putea fi comandat începând cu 5 martie 2013 şi are un preţ de pornrie de 28.350 euro cu TVA inclus.
GOLF 7 GTI VERSUS GENERAŢIA PRECEDENTĂ
În raport cu predecesorul său, noul Golf GTI oferă un nivel superior de putere în standard, cu toate că motorul îşi păstrează cilindreea, un consum mediu redus cu 18 procente şi mai mult cuplu motor.
Performanţele dinamice au crescut, vechiul GTI necesitând 6.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a acestuia era de 240 km/h. De asemenea, vechiul Golf GTI avea un consum mediu de 7.3 litri la sută, pe când succesorul său are un consum mediu de 6.0 litri la sută. Masa lui Golf GTI a cunoscut o îmbunătăţire odată cu noua generaţie, vechiul model cântărind 1.393 kilogram,e pe când noua generaţie are o masă de 1.351 kilograme incluzând şofer, bagaj şi rezervorul plin până la 90% din capacitate (conform normei RL 92/21/EEC).Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013
Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.
Via Volkswagen
Cat un Accord diesel care e si mai mare si mai bine finisat plus ca e de 10 ori mai fiabil.
Comparatia cu un Acord diesel este cum ai zice "decat sa cumpar un Polo nou de 13.000 Euro mai bine cumpar un BMW sh din Germania". Tu nu esti un client de masini noi, tu vei fi mereu un client de sh...
Golf ramane, totusi, cel mai bine valorificabil autoturism in contextul socio-economic actual. Dar nu poate impartasi din prestanta primelor trei generatii de Golf......De parca ar conta pentru cineva :)
Acelasi considerent este valabil despre Audi. Quattro a fost un concept real care i-a dat peste bot si lui BMW, si lui Mercedes, si intregului GM, de ce nu, dar, din regele curselor Audi Quattro, n-a ramas decat......Quattro, nu si Audi. De aceea, eu cand vad un Audi pe strada, mi se pare ca vad de fapt cele patru cerculete rostogolindu-se singure, fara nimic din istoria Audi. Este trist ce s-a intamplat cu VAG: pana la urma a ales sa produca sigle, nu masini. Iar Merz-ul vrea sa-i calce vartos pe urme - "Vrem sa redevenim cei mai puternici din lume pana in 2020!" - remember? De aceea presimt ca, intr-un fel sau altul, adevarata elita aristocratica (nu gasca de fomisti parveniti, care nu produc de fapt nimic, ci doar speculeaza carentele economiei globale) se va orienta incet, dar sigur, spre BMW si RR, care se vor scumpi tot mai mult tocmai in ideea de a-si forma o clientela respectabila, selecta. Iar ca s-o si pastreze, cel putin BMW va fi silit sa mizeze mai mult pe fiabilitate. Nostim, nu? Ar fi interesant de urmarit si replica Toyota-Lexus (si ar fi nemaipomenit daca Toyota ar deveni Lexus, iar aceasta din urma ar viza o competitie cu RR, nu cu BMW - costuri? preturi? nu conteaza, ci doar ratiunea de a face). Mai vorbim - pe clasamente, cu date concrete - peste cativa ani.
unii oameni sunt frustati rau si vor sa te convinga cu orice pret ca masina lor e cea mai buna,
GTI e unul din cele mai reusite produse VW, iar in alte tari cel putin e printre masinile care isi pastreaza cel mai bine valoarea de revanzare
Ce frumos iti arati frustrarea :)))))))))
Visezi beculete si adidasi cu leduri...
Esti haios.
ST-ul e mai bun si..... punct!!!!!
Cine a cumparat un vw nu se mai schimba pe alta marca decat daca urca la o clasa premium.
Drept concluzie finala, nu mai aruncati cuvinte jignitoare, nu isi au rostul (srustrat taran meltean etc). Unii comenteaza de parca cineva ii obliga sa cumpere golf si ei chiar nu vor asta (exact cum sunt cei mici cand ii trimiti la scoala). Prieteni dragi, nu va place, da-ti un search dupa modelul preferat si preaslavitil. Nu va opreste nimeni, serios. Chiar nu vad rostul rautatilor.
http://www.youtube.com/watch?v=4kzqDE69Cas
http://www.youtube.com/watch?v=uvzoKO-yS5A