Volkswagen Golf 7 facelift a devenit disponibil în România la începutul acestui an într-o gamă variată de motorizări, care a inclus propulsoarele pe benzină 1.0 TSI de 110 CP, 1.4 TSI de 125 CP și 1.4 TSI de 150 CP, în timp ce fanii motorizărilor TDI aveau de ales între 1.6 TDI de 110 CP și 2.0 TDI de 150 CP.
Din lista motorizărilor lipsea însă noul propulsor 1.5 TSI de 150 CP, care a fost prezentat de Volkswagen cu un an în urmă. Iată însă că Volkswagen Golf 7 facelift este disponibil acum pe piața din România și cu acest motor, care oferă un cuplu maxim de 250 Nm și o viteză maximă de 216 km/h, în timp ce consumul mixt oficial este de 5 litri/100 km.
Toate aceste date tehnice sunt identice cu cele ale propulsorului 1.4 TSI de 150 CP, cu aceeași echipare Highline, singura diferență fiind semnalată la accelerația 0-100 km/h. Astfel, cu unitatea de 1.5 litri, Golf 7 facelift ajunge la 100 km/h în 8.3 secunde, cu 0.1 secunde mai încet decât motorul de 1.4 litri.Prețul unui Volkswagen Golf 7 facelift cu noul motor de 1.5 litri este de 23.157 de euro cu TVA, cu circa 500 de euro mai mare decât cel al versiunii cu unitate de 1.4 litri și putere similare, care costă 22.710 euro.
Versiunea de bază a lui Golf 7 facelift, echipată cu motorul 1.0 TSI de 110 CP și cutie manuală în nivelul de dotări de bază Trendline, costă 15.844 de euro în România.
Via Volkswagen
Raspunsul cred ca e acesta. Cel putin in perioada Pre-VW-Scandal era un aspect cunoscut de multi ca VW-Audi au in realitate mai multi cai putere decat cei oficiali. De ex 2.0 TSI de 211 CP / 207 BHP avea in realitate 249 BHP, masurati pe dyno.
http://www.superchips.co.uk/curves/GolfMk6GTi%20Stage1.pdf
In schimb atunci era posibil sa nu respecte normele de poluare.
Acum, fiindca nu mai pot folosi softul mincinos, cred ca cei 150 CP declarati sunt reali sau poate chiar mai putini si de aia si performantele sunt mai slabe.
Cine vrea sa-mi dea minusuri sa vina cu argumente cum am venit si eu.
P.S. Sunt posesor de masina cu motor TSI
si zici tu ca iti cumperi masina de noua in ideea ca peste 200.000km o vinzi frecandu-ti mainile de fericire ca ai scos un ban gramada!?
intrebarea e retorica...dar e una dintre cele mai idioate "probleme" ridicate de prea multe ori incat sa nu observ ca am ajuns sa ne cumparam masina in functie de ii place urmatorului proprietar
Daca e sa fie vreo problema asta poate fi de la cai putere raportati la capacitatea cilindrica si nu greutatea masinii la capacitatea cilindrica.
Daca motorul poate genera 110 cai in conditii de siguranta si fiabilitate nu are nici o relevanta grautatea masinii atat timp cat puterea e suficienta pt greutatea respectiva.
Sa zicem ca se ajunge cu tehnologia ca dintr-un motor de un litru se pot livra 300 CP fara probleme de fiabilitate crezi ca are vreo importanta daca masina are 1000 kg sau 1500kg?
VW avea motoare de 80cai la greutate 1400kg asta mi se pare mult mai fortat deact un motor 1L 110 cai la 1200 kg.
pai stai usor...tu vorbesti de un motor ce a avut probleme de la inceput. O proasta proiectare sau erori de fabricatie. Nu vad legatura cu cilindreea motorului ci cu imaginea acestuia ori aspecte ce priveau fiabilitatea pe termen lung.
Pe de alta parte de unde sa stii la momentul achizitiei cu ce te alegi? Sau stiai? In fine, crezi ca un motor de cilindree mai mare te-ar scuti de eventuale costuri si neplaceri; in sensul in care ti se poate garanta asta? Eu cred ca nu.
Cat despre preturi....nu stiu daca e prea putina masina. Noi tot avem tendinta sa facem comparatie cu veniturile romanesti...dar atat timp cat motorizarile astea se ofera probabil ca exista o oarece cerere pentru ele. In vest. Si apoi nu e vorba numai despre "putina masina"...acu 10 ani primeai o conserva in care, in caz de accident, deveneai...piftie.
Masina nu e doar motor....
Raman la ideea mea....imi iau masina dupa posibilitati, gusturi si nevoi personale.
Intreb si eu, uman si umil, fara nici o suparare.
foarte interesanta afirmatie, mai ales faza cu "mult mai informati"
...ca de 1 Aprilie :))
Nu este nicio supărare întrebarea dvs. Sper că și răspunsul să nu fie nicio o supărare.
Răspunsul este DA pentru două simple motive
1. Unii oameni sunt mulțumiți de această marcă, iar când achiziția este de nou sunt chiar recomandate pentru că au garanție suficientă și de poate plati o suma mică pentru post garanție în total ajungandu-se la 5 ani, cheltuieli de întreținere rezonabile și valoare de revânzare/ vandabilitatea de piață ridicată în orice sistem de schimb ( piață liberă, buy back, leasing operațional )
2. Majoritatea clienților de marcă nu utilizează/dețin un model mai mult de 6 ani sau 200.000 km fie că devine nerentabilă dpdv financiar/costuri ( indiferent de marcă ) fie că apare noul model și nu se mai impune menținerea respectivului auto ( existând oferte de înlocuire care sunt suficient de atractibile )
La toate de adaugă dura realitate conform căreia fiecare decide pentru banii lui ...Indiferent de standardele și părerile celorlalți.
Se pare ca pentru unii e prea greu sa judece si sa gandeasca. Atat pot doar, sa apese click-ul de la mouse
Unde duci discutia? Esti sanatos? De unde atata prostie umana? Poti raspunde civilizat asa cum a facut si Coco, nu trebuie sa iti vada toata lumea prostia si cele 4 clase. Dar normal, cand stai in chirie toata viata, de unde 7 ani de acasa...
Acel TSI de 1.2 iese din discutie, la acela proiectarea a fost slaba. Ma refer in general la restul.