Volkswagen Golf 7 facelift a sosit: motor nou de 1.5 litri, recunoaștere a gesturilor și mai multă putere pentru GTI

de Bogdan Mirică
Joi, 10.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a dezvăluit astăzi, oficial, noul Golf 7 facelift. Modelul revizuit a primit un motor complet nou, de 1.5 litri TSI, dar și o mulțime de soluții tehnologice oferite în premieră în segment.

După o așteptare îndelungată și o serie de teasere, Volkswagen a dezvăluit oficial noul Golf 7 facelift. cel mai popular model compact din lume vine cu o serie de premiere pentru segment, cum ar fi recunoașterea gesturilor și conectivitte permanentă la internet.

Așa cum ne așteptam și așa cum ne-a obișnuit, Volkswagen nu a schimbat foarte multe elemente la nivelul designului, acesta fiind similar cu cel al modelului actual. Practic, noul Golf 7 facelift este o copie ușor șlefuită a vechiului Golf 7. Au apărut însă elemente tehnologice noi, care vor da tonul în anii ce urmează.

VW Golf 7 facelift: date esențiale

● La exterior cel mai important detaliu este iluminarea LED completă, atât la nivelul stopurilor, cât și la nivelul blocurilor optice frontale. De asemenea, semnătura LED diurnă a fost modificată, iar semnalizarea este una dinamică. Toate versiunile echipate cu xenon vor primi acum iluminare full LED.

● Asemeni fratelui mai mare, Passat, noul Golf 7 facelift primește un ecran digital în locul instrumentelor analog. Acesta se numește Active Info Display, măsoară 12.3 inch și poate afișa hărți 3D. Este element opțional.

● În centrul planșei de bord, clienții vor regăsi un ecran standard de 6.5 inch sau unul opțional de 9.2 inch. Acesta din urmă se numește Discover Pro, a renunțat la butoane, vine cu un senzor tactil vibrant. De asemenea el beneficiază de comenzi vocale și, pentru prima dată în segment, de recunoașterea gesturilor. Aplicațiile care vor putea fi operate prin gesturi vor fi semnalate corespunzător.

Fiecare gest reușit va fi confirmat de un semnal sonor.

● Noul Volkswagen Golf 7 facelift vine și cu încărcare wireless pentru telefoanele mobile care suportă această funcție

● La fel ca în cazul vechiuiui model, nu lipsește suportul pentru Apple CarPlay, Android Auto și Mirror Link.

● Volkswagen CarNet va permite transferarea unor destinații de pe PC sau telefon mobil direct în sistemul de navigație al mașinii, va oferi informații din trafic și îți va aduce aminte unde ai parcat mașina. De asemenea, poate trimite o alarmă pe telefon dacă cineva încearcă să fure mașina.

● Lista sistemelor de siguranță include acum și detectarea pietonilor cu funcție de frânare automată, frânare de urgență automată, asistență pentru rulotă și apelare de urgență în caz de accident.

● Golf 7 facelift este primul model din segment care vine cu posibilitatea unei rulări semi-autonome. Mai exact, funcția Traffic Jam Assist, pe care o cunoaștem de pe modelele premium ale Grupului Volkswagen, poate comanda direcția, accelerația și frânarea chiar și atunci când viteza scade sub 60 de km/h. Șoferul trebuie doar să țină mâinile pe volan.

● Pentru că există situații în care mai mulți șoferi utilizează aceeași mașină, Golf 7 facelift permite memorarea unor setări predefinite pentru fiecare cheie în parte. Astfel, șoferul nu doar că primește ajustarea automată a scaunului și volanului, dar și a aerului condiționat, a postului de radio, a iluminării ambientale, a sistemului de navigație și a nivelului de intervenție pentru fiecare sistem de siguranță activă.

● Volkswagen Golf 7 facelift este primul model al germanilor care introduce motorul 1.5 TSI Evo, echipat în standard cu o funcție de dezactivare a cilindrilor.

Motorul oferă 150 de cai putere, 250 de Nm la 1500 de rotații și promite să consume doar 4.9 litri/100 de km.

● Va exista și o versiune Bluemotion a motorului de 1.5 litri benzină, care va oferi 130 de cai, va avea 200 de Nm, va consuma doar 4.6 litri/100 de km și va oferi chiar și o funcție de coasting, adică o oprire completă a motorului la viteze constante.

● Volkswagen a dezvoltat și o nouă cutia automată DSG cu șapte rapoarte. Ea va înlocui treptat transmisia automată DSG cu șase rapoarte.

● Și modelele Golf GTI au primit îmbunătățirile estetice și tehnologice ale versiunii de serie. În plus, sub capotă a crescut puterea motorului 2.0 TSI. Versiunea de bază oferă 230 de cai putere, iar GTI Performance livrează acum 245 de cai putere.

● Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Volkswagen va dezvălui și noul Golf 7 facelift electric. Versiunea îmbunătățită a lui e-Golf va putea oferi o autonomie de până la 300 de kilometri. Ea va fi însoțită de versiunea hibridă alimentată la priză, Golf GTE, care va fi capabil să garanteze o rulare pur electrică de 50 de kilometri.

Comentarii (55)

  • Nicolae
    Cam in graba s-a redactat acest articol: aci e Golf 7 facelift, aci e Golf 8 ... cutia DSG are deja 7 rapoarte si nu 6 ... si tot asa.

    Uneori a fi primul nu inseamna a fi si cel mai bun.
    35 3
  • someone
    pentru a descoperi diferentele la design ai nevoie de un ochi fin ( si recunosc, eu nu il am ) insa vw , alaturi de bmw, ramane fidel ideii de " modificari minore la design, majore la tehnica"
    se pare ca vw sant atinsi puternic de dieselgate, daca nu au dat nici cea mai mica informatie despre noul 1.5 diesel, si s-au axat dpar pe motoarele pe benzina, GTI si cele eco , anume electric si hybrid.
    34 3
  • Hunter
    Das Standard :) Simplu, frumos (pentru unii plictisitor) si practic. Astept laturile din partea celor carora strugurii le sunt cam acri :D
    31 32
  • După părerea mea, Golf avea interiorul cel mai reușit în privința calității, la clasa compactă, acum l-au făcut și mai atrăgător, nota 10 +. La exterior modificări minore, cum era de așteptat, concurența stă mai bine la aspect exterior, dar per total Golf 7 rămâne foarte greu de bătut, mai ales în Europa, chiar dacă are prețuri ceva mai mari.
    38 27
  • Tipic VW. Nu revolutie ci evolutie. In bine, zic eu. Astept detalii despre noul 1.5 TDI. Unii mai fac naveta asa ca un diesel e oportun.
    26 15
  • MARIUS
    MULT PREA JOS DISPLAY-UL , IN REST LA FEL DE BANAL
    32 30
  • Mecanicu'
    Se pare ca VW Golf, va ramane referinta clasei compacte si va castiga in continuare in fata BMW, Mercedes si Audi.
    Pana acum in teste Golf-ul a fost desemnata cea mai spatioasa, cea mai confortabila - atat suspensii cat si scaunele omologate AGR, Golf este singura masina din clasa compacta cu scaune aprobate de medici - per total cea mai buna masina din clasa compacta, insa cu un pret pe masura.

    Aici masinile cu scaune aprobate de medici si omologate AGR: http://www.agr-ev.de/de/geprueft-und-empfohlen/produkte/2903-autositze
    52 32
  • Valentin Leonte
    Cea mai banala si anosta masina din clasa sa, pilna de minusuri : design nonevoluat, design interior de acum 10 ani, calitate interioara inferioara concurentilor : Honda Civic, Mazda 3, new Hyundai I30 , cea mai proasta suspensie din segment compromitatoare la confort si manevrabilitate, fiabilitate zero, motoare non euro poluante si betive, cam atat dedpre Golf fl.


    Pret nesimtit : nota 2
    41 53
  • @Valentin Leonte & the others
    Mark Zuckerberg conduce un VW Golf 7, Bill Gates a condus VW Golf...

    vorbestti tampenii mai mari ca tine! te pricepi la masini cum ma pricep eu la cozonaci :)
    55 38
  • @Valentin Leonte
    Muerescule te roade rau, e greu sa te abtii, ce sa-ti zic: CONDOLEANTE,
    28 48
  • @Mecanicu'
    Asa zici, ca Golfu' e singura masina cu 'scaune aprobate de medici', aka AGR... poate te uiti si la Opel Astra ca are asa ceva de muuuult...
    Dar, de, pentru unii exista doar fauve, nimic altceva...
    32 35
  • Golf 7spre 8
    Haideti sa analizam strategia germana de marketing (eu i-as spune balcanica, dar....).
    Presa germana zice de cateva luni ca masina va fi un facelift la G7.
    Daca insa te uiti la prezentarea oficiala care a avut loc acu' cateva ore vedeti ca CEOul & the gang from VW vorbesc despre NOUL Golf, nu despre improved version of G7+ cum Golful lansat astazi continua seria celorlalte 7 generatii de success, etc,etc. Din tot ce spun rezulta ca este vorba de o noua masina, de G8, nu de un facelift. Niciunul nu spune G8 si niciunul nu spune facelift G7. Oare de ce?
    Oamenii se intreaba: acum nu se mai face facelift la jumatate ciclului de viata (3 ani), ci dupa aproape 5 ani (G7 lansat in 2012, cel lansat azi inca nu-I la vanzare)? Oare ce se intampla, astia de la VW sunt atat de prabusiti incat nu stiu ce Golf au lansat, sau stiu prea bine, dar fac pe prostii.
    Eu merg pe varianta 2 si am sa explic de ce. Daca te uiti cu atentie, nu aduc cine stie ce noutati , masina fiind mai aproape de ceea ce se cheama un facelift si nu un NEW car.
    Se pune intrebarea: de ce mentine aceasta confuzie?Masina se vinde, de ce nu spun ca este un facelift si gata? Pentru ca in felul acesta ar da motive concurentei sa spuna ca nu sunt in stare sa faca un model nou la 6 ani.
    Asa ca au facut un facelift si i-au spus: The NEW Golf!
    In felul acesta fanii lui G7 vor fi multumiti ca este o evolutie, cei care vor sa aiba mereu ultima versiune vor stii ca esteTHE NEW Golf, iar competitorii nu vor putea spune ca VW nu a lansat o masina noua la 5 ani.
    Si uite asa ii fac pe toti din vorbe! Ca noi nu suntem fraierii de americani sa ne faca din software!:)))
    22 15
  • Bogdan
    Vrem sa vedem si niste poze in versiuni mai de baza la vreo 20000 de euro.
    22 3
  • Fantastica veste ! Dar ma asteptam la mai multe detalii gen suspensii. Foloseste platforma MQB, asadar Golf nu a fost si nici nu va fii un etalon al manevrabilitatii cu aceea osie de caruta pe puntea spate. Reamintesc Kia C'eed si Hyundai I30 care vin standard cu o suspensie spate multi-link, daca aduc in ecuatie noul lansat I30 atunci Golf facelift n-are nici o sansa . Desgnul, calitatea si fiabilitatea noului I30 sunt cu 10 clase peste banalul Golf facelift. Interiorul faceliftului mi se pare si mai ''chicios'' decat actualul, i-au pus : Active Display, acel display mult criticat de catre jrnalisti ca avand o grafica execrabila atunci cand reflecta soarele ( evident aceasta este doar o optiune care vine pe versiuni de peste 30 mii euro ) . In ceea ce priveste fiabilitatea Golfului, din nou e pe minus, nu mai vb de scandalul Dieselgate, cine mai are incredere ?


    @Bogdan. Stai linistit ca inclusiv pe versiuni de 25 mii nu vei vedea mare lucru, inclusiv acele scaune ( mult laudate lipsesc ) , apoi acel ecran va fii inlocuit de unul mai mic cu rezolutie de anii 90'' , iar suspensia cu una de anii 70'' de cand exista Dacia Lastun, iar norma de poluare ca un tanc de dupa primul razboi mondial .
    25 31
  • @bob:
    "Reamintesc Kia C'eed si Hyundai I30 care vin standard cu o suspensie spate multi-link, daca aduc in ecuatie noul lansat I30 atunci Golf facelift n-are nici o sansa ."

    Lasa inrositul tastaturii si du-te si condu acele masini. Faptul ca au multi-link pe spate nu inseamna ca se aseaza mai bine pe sosea. Iti dau exemplu Civc-ul si Leon FR care se conduc muuult mai bine decat Kia/Hyundai cu toate ca au punte semi-indepedenta spate.

    Vanzarile Golf-ului arata ca e o masina ce impaca multe categorii de cumparatori. In afara de Toyota, restul marcilor inca nu au reusit sa gaseasca reteta unui astfel de succes.
    27 16
  • Toate versiunile echipate cu xenon vor primi acum iluminare full LED. pai ori e led ori xenon?
    8 8
  • Asi fi curios dupa ce o sa testati acest golf cu motorul 1,5 tsi de 150 cp, cat este consumul real, atat in oras, in afara orasului, dar si pe autostrada la o viteza intre 130 si 140 km/h.
    12 3
  • @obbie
    ''Faptul ca au multi-link pe spate nu inseamna ca se aseaza mai bine pe sosea.''

    La acest aliniat nu pot sa raspund decat in doua puncte :

    1. Ori unii sunt total pe dinafara cand vine vb de domeniul auto.

    2. Ori acei ingineri care au proiectat suspensia independenta de tip Multi-link , si care o foloseste si Golf in variante sportivizate, si care ce sa vezi , au pus-o si pe noul Mustang tocmai dupa ce s-a plans de acest aspect, acei ingineri sunt total prosti si trebuie sa se angajeze la KFC dupa spusele acestui ''specialist''-Obbie.


    ''Iti dau exemplu Civc-ul si Leon FR care se conduc muuult mai bine decat Kia/Hyundai cu toate ca au punte semi-indepedenta spate.''

    La acest aliniat nu pot raspunde decat prin 3 puncte.

    1. Nu exista suspensie semi-independenta ( punte semi-rigida) pe Civic sau Leon FR ( FR ca si Civic ofera suspensie independenta Multi-link fiindca au puteri de peste 150CP ) , de Civic nu vorbesc, este o buna traditie Honda sa foloseasca o suspensie de calitate ( vezi Honda Accord cu quadra-link ) . Revenind la Grupul Sud-Koreean, Kia si Hyundai ofera Multi-link inca din varianta de baza ( 1.4 100CP ), o chestie de bun simt pentru secolul 21 anul 2016 !!! . Manevrabilitatea unei masini cu punte-rigida este aceeasi precum Dacia Logan, Sandero, etc dotate tot cu o astfel de solutie mult prea putin conventionala , dar menita sa reduca considerabil costurile. Sa-ti traduc ? Kia C''eed 1.4 100CP va sta pe trasa si va fii mai confortabila decat un Golf de pana la 150CP dotat cu osie de caruta.


    2. Eu am condus multe masini, iar parerea mea este aceeasi cu a jurnalistilor care au condus astfel de masini, diferenta intre tipurile de suspensii este FENOMENALA.

    3. Linkuri si clipuri

    Clip comparare : Ssang Yong Tivoli XLV FWD cu punte rigida vs XLV AWD cu suspensie independenta. Se observa la moose testul urmator diferenta de manevrabilitate .

    https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4

    Test Drive cu vechiul Ford Mustang dotat cu punte-rigida

    ''Update-ul tehnico-stilistic suferit recent de Mustang au facut din pony-car-ul Ford o masina mult mai competitiva decat cea din anii trecuti, insa nici macar eforturile sustinute ale inginerilor nu au reusit sa rezolve ceea ce a devenit un adevarat calcai al lui Ahile: puntea spate rigida.
    Aceasta solutie tehnica, total nepotrivita caracterului unei sportive din secolul XXI – fie ea si din Lumea Noua –, va fi eliminata de-abia in 2014, cand noua generatie Mustang isi va face debutul. ''

    Si acum Test Drive cu noul Ford Mustang 2016 dotat cu o suspensie Multi-link

    ''Pentru prima dată în 50 de ani, Mustang se debarasează de puntea spate rigidă şi adoptă suspensia independentă, care calcă mai precis în virajele şi nu scoate spatele de pe trasă la primele riduri din asfalt ''

    Ai auzit bine da ? Mai repet odata : adoptă suspensia independentă, care CALCA mai PRECIS în virajele. Asta se traduce -trasa ideala , pe care un Golf dotat cu osie de caruta nu poate tine piept cu un Kia C'eed sau I30 . Nu mai vb de Mazda 3 cu cel mai avansat sistem G-Vector si altele.

    Si acum test drive cu Golf 7

    ''Dar, dacă e totuşi să vă recomandăm un sfat preţios, v-am îndemna să optaţi pentru o motorizare de top, care vine cu suspensie multilink. Acolo e adevărata evoluţie firească, modernă, a unui Golf autentic. Aici e pic de evoluţie a formelor şi a ambianţei, dar nu pot să nu recunosc că substratul tehnic pare involuat . Şi unde mai pui că astăzi cei mai temerari concurenţi ai lui Golf în Europa – Ford Focus, Opel Astra, Kia cee’d şi Hyundai i30 vin cu suspensii independente sau semi-independente pe puntea spate ( in cazul lui Opel Astra ), iar senzaţiile la rulare sunt mai rafinate decât în cazul Golfului cu bară fixă pe puntea spate. Avem astăzi, practic, două Golfuri care se deosebesc foarte mult în ţinuta rutieră şi senzaţiile oferite la bord – unul cu suspensie spate multi-link care domină regeşte şi pe bună dreptate segmentul său, şi altul geamăn, dar mai puţin inteligent, care trişează şi se alătură modest stindardului măreţ pe nume „Golf” purtat de fratele său. ''

    Iti spun ceva aceste teste ?

    Si daca nu-i suficient uite ce efect negativ are o astfel de suspensie low-cost pe o alta sportiva

    TEST DRIVE Peugeot RCZ

    '' Platforma tehnică preluată de la modelul 308 înseamnă că pe puntea spate avem o bară de torsiune, lucru mai puţin compatibil cu o sportivă. Iar RCZ mai condimentează mâncarea şi aşa piperată şi vine cu arcuri mai rigide, pentru a-şi îmbunăţi ţinuta rutieră, dar arhitectura suspensiei spate are reacţii prea ezitante pentru a te îndemna să forţezi nota şi eşti nevoit să reduci semnificativ viteza. Aceeaşi suspensie rigidă, cu bară de torsiune pe spate, taie nemilos din confortul la rulare al maşinii. RCZ te face să simţi fiecare denivelare de asfalt, tăindu-ţi pofta de viteză şi condus dinamic pe care o aveai atunci când ai urcat la volan. Totuşi, caracterul sportiv declarat nu este menţinut de senzaţiile reale obţinute la bord, cu motorul de 156 CP şi transmisia automată, în mare parte din cauza suspensiei prea rigide pe ambele punţi, şi arhitecturii cu bară de torsiune pe puntea spate. O altă suspensie, ca cea Multi-link şi cu reacţii mai fine putea transforma RCZ într-un automobil cu adevărat perfect, care să-şi merite statutul de egoistă sportivă cu caracter . ''


    @I.M , Probabil consumul va fii asemanator cu un tanc dupa primul razboi mondial, si cu norma non-euro .
    20 22
  • Mascarici Gorbunovich
    Tot despre puntea rigida va zic. De fapt nu stiu care e diferenta intre independenta, semi-independenta/semi-rigida si rigida. Ultimele doua le cam incurc. Citez insa din rievisti di piesti Prut.
    9 24
  • @ ala cu Opel Astra cu scaune
    sa-ti iei tu Opel in general si Astra in special :)

    habar nu ai cate opel-uri au probleme la coloana de directie si la airbag-uri ce nu se deschid la impact...

    Inainte sa va luati masini, mai discutati si cu baietii care au afaceri cu platforme de ridicat masini dupa accidente...o sa aflati treburi interesante!
    32 29
  • Inca o poleiala marca Volkswagen. Nu doar ca incearca acoperirea oricarei urme de sarlatanie de dupa scandal, prin schimbarea strategiei intregii game de motoare, de la 1.4 s-a ajuns la 1.5 si tot asa. Volkswagen va platii scump pentru fiecare zar aruncat gresit, iar pentru ei responsabilitatea este precum un joc de alba-neagra, crezand ca sunt mai presus de orice, chiar decat Mercedes prin fostul lor slogan. Ceea ce nu stiue lume, este faptul ca Volkswagen nu ofera nici o pata premium asa cum declara mai marii oficiali, doar o iluzie a unor masini bine finisate economice si perfecte. Cei slabi de inger cad in aceasta capcana si cumpara Volkswagen la greu, iar cand isi dau seama ca au gresit alegerea este deja prea tarziu. Intorcandu-ma la subiect si la obiect. Golf 7 facelift, ramane in continuare aceeasi masina cu micile modificari care pierd patima sarlataniei dieselo-cotidiene, altfel nu-mi explic acceptiune de ''facelift'' la un model care ne-a oferit mai mereu generatii noi numerotate de la A la Z. Interiorul nu putea veni cu ceva nou, drept dovada i-au oferit ceea ce Golf-ul 7 nu oferea ~ un sistem multimedia nou facand apel la eliminarea butoanelor fizice dar si aparitia sistemului LCD care inlocuiesc vechile ceasuri, o banalitate care devine tot mai lipsita de consistenta cu cat apare pe scara larga la multe alte marci -modele de pe piata. Nici nu vreau sa ma gandesc in ce stare va fii acel LCD peste 6 ani de utilizare, drept dovada imi vine in minte primele telefoane cu touch screen care se blocau efectiv dupa 2 ani de utilizare .
    19 21
  • Alex00
    Ca tot s-a vorbit despre testul elanului:
    Octavia si Leon: 72 km/h
    Mazda3: 70 km/h

    http://totalcarmagazine.com/features/2013/10/09/no_car_turned_over_this_time/
    3 13
  • @Obbie

    Cred ca autorul fara user-name ti-a explicat mai bine decat as fi putut eu sa-ti explic. Dar ca sa-ti spun si eu doua trei cuvinte. Suspensia asta tip punte rigida nu doar ca-i o constructie depasita si ieftina, dar si una foarte putin fiabila. Cunosc multi care au schimbat puntea cu totul din cauza drumurilor proaste, puntea s-a indoit , nu mai zic de faptul ca atunci cand treci peste o groapa cu una din roti, socul va fii transmis si la cealalta roata, asadar costuri mai mari de serviceare. Am condus Golf 5 1.4 75CP cu acelasi tip de suspensie, masina nu se compara nici macar cu un Cielo basic cu punte-semi la manevrabilitate si confort, era pur si simplu execrabila la condus. Mai mult de atat mai vrei ? Detin acum un Seat Leon FR 1.4TSI 125CP si acesta avand o arhitectura low-cost pot spune ca tinuta de drum este si ea tot low-cost. Ruleaza precum Dacia, cred ca asta-i definitia tuturor automobilelor dotate cu o asemenea arhitectura. Ca e montata pe un auto premium, ca e pe un auto non-premium este acelasi lucru. Adica low-cost, cea mai accesibila suspensie din industrie. Alta mai ieftina de atat nu exista, poate doar sa nu mai puna, sa faca rotile ca la carucioare de super-market . Nu te astepta ca aceeasi arhitectura de Logan sa faca Golf manevrabil si confiortabil .
    12 18
  • Pana acum exista asa , automobile cu arhitectura a suspensiei similara cu Dacia Logan - punte rigida conventionala .

    - VW UP!
    -VW Polo
    -VW Golf
    -VW Jetta
    -VW Passat B8
    -VW Passat CC
    -VW Scciroco
    -VW Beetle
    -VW Tiguan
    -VW Touran
    -VW Sharan
    -VW Golf Plus
    -Skoda Citigo
    -Skoda Fabia
    -Skoda Rapid
    -Skoda Octavia
    -Skoda Superb
    -Skoda Yetti
    -Skoda Kodiaq
    -Seat Mii
    -Seat Ibiza
    -Seat Leon
    -Seat Exeo
    -Seat Toledo
    -Seat Alhambra
    -Seat Ateca
    -Audi A1
    -Audi A3
    -Audi Q2
    -Audi Q3
    -Audi TT
    -Audi A4 pana in 2004
    -Audi A6 pana in 2004
    -BMW X1
    -BMW 1 3-5 doors
    -BMW 2 coupe/ cabrio
    -Mercedes A160 1.5DCI 90CP
    -Mercedes CLA 1.5 DCi 109 CP
    -Mercedes GLA 1.5 DCi -----------
    -Mercedes G- Klasse ( inclusiv pe fata avem punte )
    -Mercedes Sprinter
    -Mercedes V-Class
    -Opel Adam
    -Opel Karl
    -Opel Mokka X
    -Opel Astra
    -Opel Corsa
    -Opel Cascada
    -Opel Antara
    -Citroen C-Elysee
    -Citroen C1
    -Citroen C4 Cactus
    -Citroen C3
    -Citroen C4
    -Renault Clio
    -Renault Twingo
    -Renault Megane
    -Renault Laguna
    -Renault Kadjar
    -Renault Talisman
    -Renault Captur
    -Pejo 301
    -Pejo 208
    -Pejo 2008
    -Pejo 3008
    -Pejo308
    -Pejo 5008

    -Fiat 500
    -Fiat 500X
    -Fiat Tipo
    -Fiat 500L
    -Fiat GP
    -Fiat Linea
    -Fiat Sedici
    -Fiat Doblo
    -Alfa Romeo Mito
    -Lancia Ypsilon
    -Lancia Delta ( arhitectura Fiat Bravo )

    Acestea sunt ''tehnologiitatile ghermance'' si europene .Evident motorizari inferioare-medii .

    La Asiatici cam rar acest tip de suspensie depasita :

    Suzuki Celerio
    Suzuki Baleno
    Suzuki SX4
    Suzuki Vitara
    Suzuki Jimny
    Honda Jazz
    Toyota Aygo
    Toyota Yaris
    Toyota Hilux
    Mazda 2
    Mazda CX-3
    Nissan Micra
    Nissan Pulsar
    Mitsu SpaceStar
    Subaru Trezia
    Ssang Yong Tivoli & XLV
    Kia Rio
    Kia Picanto
    Hyundai I10
    Hyundai I20

    Atat ! La categoria premium toti constructorii asiatici se respecta .
    13 22
  • silimarina
    @@Obbie/bob.sincle( madalescu) link-urile alea cu testul elanului sunt o gluma.Daca intri pe site-ul lor si vezi ce masini au mai testat, te apuca rasul.De ex:
    1) alfa 159 model 2008 a trecu testul la 65 km/h , dar alfa 156 (2002) nu a trecut la 75km/h, sau Brera si Mito la 71km/h
    2)Audi A3 model 2014 pica la 75km/h, dar A4 model 2013 trece la 68Km/h
    3) asta e cel mai comic BMW M4 model 2014 nu trece la 79 Km/h dar trece Citroen C4 model 2007 la 54 Km/h
    Ce dracu testeaza ai acolo?Iar Kia Sportage este testata de alta publicatie, ca la aia de la primul link pica la 70 Km/h.
    Asa ca las-o dra...ului cu link-urile tale dubioase si cu suspensiile tale.
    Ca sa nu zici ca vb prostii, uite aici masinile testate de aia de la primul link - http://teknikensvarld.se/algtest/
    14 5
  • Suspensie depasita
    Niciun Suzuki nu are independenta pe spate. Valabil si la Jazz, Aygo, Yaris, Mazda 2, CX-3 (inlusiv pe Revolution Top), i10, i20, Rio, Picanto, Micra.

    Iar aberezi Mascaratule?
    12 6
  • Alex00
    Am pus aseara un comentariu care vad ca acum e sters. Poate din cauza ca am pus un link acolo.

    Ideea e asa, ca tot ati vorbit de testul elanului cu diferite tipuri de suspensii.

    Singurul test al alanului in care am gasit atat Mazda3 cat si Leon si Octavia (pe MQB - aceeasi platforma cu golful) arata ca:
    Octavia si Leon: 72 KMH
    Mazda3: 70 KMH

    Cat de exact e testul ala nu stiu dar e singurul gasit. Poate intereseaza pe cei care nu mai inceteaza discutia cu suspensiile.
    9 5
  • M-ati innebunit cu puntile spate 'ieftine"! Ati condus vreodata masini fie ele puternice, gen Citren Saxo 1.6 VTS de 120 CP si cu punte spate d-asta "primitiva', cu bare de torsiune?
    Eu - da, si-nca 5 ani la rind fara menajamente-n viraje, iar concluzia e una pozitiva - cu conditia sa n-aiba soferul neuronii... ieftini, :-) adica sa fie macar 51% pilot.

    Ontopic VW Golf acum: masina era deja una cu design sobru si elegant, care nu stiu cit cistiga cu prizele alea de aer patratzoase, copiate in draci de-o vreme de mai toti constructorii (v. Audi Q2 sau A4,5 etc. ori Seria 5, cu o rezolvare nasparlie a... patratelor din spate - aproape la fel de prost ca la noua Honda Civic hatchback, mai Manga ca niciodata si de maxim prost gust dupa mine.)

    In fine, pina si Daciile vad ca urmeaza trendul asta idiot cu ultimul lor facelift, da-i vorba in definitiv de psihologia "de turma", ca altfel nu s-ar explica nici aparitia de barbosi mai dihai ca ciupercile dupa inundatii.

    Motoarele VW de 1.5 in trei cilindri or sa fie probabil mai economice, la fel ca-n cazul BMW/Mini (cu fiecare cilindru eliminat scad frecarile interne), dar nu stiu daca si absolut scutite de vibratii (in clasa mica cel putin, doar Corsa 1.0 turbo de 90/115 CP au arbore de echilibrare.)

    In rest, desi Golf-ul nu m-a tentat niciodata, cred ca va avea in continuare succes, mai ales ca fostele probleme de fiabilitate cu TSI-urile (lanturi distributie duse prematur) par sa fi fost rezolvate.
    Consumul excesiv de ulei mai aparea insa pe forumuri ca hiba "minora" si la Golf-ul VII.

    Si, apropo de dilema VII / VIII, nici macar marketingul nemtesc nu precizeaza deocamdata c-ar fi vorba de un facelift (cum de fapt si este), numindu-l "noul Golf"... dar nu si "Golf VIII".
    "Mister" care va fi in curind lamurit - sau nu.
    22 7
  • @silimarina

    '' link-urile alea cu testul elanului sunt o gluma.Daca intri pe site-ul lor si vezi ce masini au mai testat, te apuca rasul'' . Marfa aceasta scuza. Asa-i cand ultimul lucru pe care-l poti face e sa-ti bagi unghiuta in gat . Ma asteptam sa apari cu un contra-argument solid, dar tot peste lemnele tale de habarnist dau. Pacat, mi-am ratat 2 minute din viata sa-ti citesc tie elucubratiile in loc sa beau o bere cu prietenii si sa vb lucruri elaborate despre masini. Gasisem si un titlu la masa - Cum si-o ia VW in freza cu DieselGate.

    @kirotractoristul

    Pai daca folosesti masina doar sa cari cu ea cartofi si ceapa de la piata , poti conduce si un Jumper tot cu punte rigida, nu trebuie neaparat sa-ti iei Golf. Dar pt unii masina reprezinta doar CARCASA si STEMA de pe capota . La interior daca s-ar putea sa dai la manivele, iar pe dedesubt se poate sa fie aceeasi osie de Dacia Logan total nesigura care prea putin conteaza ca-i un pericol pt siguranta pe sosea iar cu tot cu mama ESP-ului care nu poate fenta legile fizicii atunci cand spatele oscileaza stanga-dreapta poti iesi in decor, sau faptul ca la o viteza de 140km/h pe A1 ( zona cu gropi si denivelari formate pe pod ) spate poate pierde trasa ideala aruncand masina de balustrade . Ma rog astea nu conteaza . Limited People !
    8 17
  • @@Valentin Leonte

    Si printii mostenitori ai coroanei britanice au avut Golf.... Dar Madalescu nu are de unde sa stia asta...
    15 7
  • @bob.sincle
    Bai Gogoneata, ai uitat sa precizezi ce fel de bere bei cu prietenii tai, BURGER la 2 LITRIIIIII de aia ce beau carutasii, deci numa de masini nu discutati....
    13 6
  • @silimarina
    Mulțumiri pentru link.
    Fabulos rezultatul lui Citroën Xantia Activa V6 la testul elanului (85 km/h !!!).

    Acum revenind la suspensii și "osii de căruță".
    Intrați pe http://teknikensvarld.se/algtest/ (mulțumiri @silimarina)

    Căutați rezultatul pentru Dacia Logan MCV 0.9 Tce și comparați-l cu rezultatele mărcilor consacrate. În același timp, țineți cont că testele sunt făcute de suedezi. Merită!

    Apoi comentați de manevrabilitate, supensii, osii, căruțe etc.
    3 13
  • cui ii place n-are decat sa-si cumpere, cu toate ca nu am cum sa remarc faptul ca in ziua de azi e prea multa indulgenta la sarlatanie, mie personal imi place (exceptand puzderia de sisteme electronice majoritatea inutile) dar tot n-as avea incredere in el, iar pe de alta parte, a-mi cumpara un produs de-al lor ar fi echivalent cu acceptarea faptului ca am ajuns un personaj croit de marketing fara judecata proprie.
    ps. oricum se va vinde in draci avand in vedere ca .... dar multi.
    14 5
  • @mishazaitev

    NU uita sa precizezi in ce masina a circulat printul Albert 2 de Monaco, este mult mai important de stiut.

    @Ignis

    Uite aici ce manevrabila e Dacia cu aceeasi suspensie de caruta. Ofera clipuri vidoe nu doar rezultate fara echivoc.

    https://www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs

    Teste adevarate sunt acestea : Tivoli XLV cu punte rigida vs Tivoli XLV cu susp. independenta. Rezultatul se poate observa de la o posta.

    https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4
    8 17
  • @@bob.sincle

    Nu stiu dc dar chiar te-as cinsti si pe tine cu una daca ai fii aici langa mine. Sunt total si ABSOLUT de acord cu ceea ce ai zis. Numai despre masini nu putem discuta cand vine vorba de VW , mai de graba de carute ca doar mosteneste arhitectura de la acestea :))))) . Ai spus lucrurilor pe nume chiar. Te pupic !
    7 19
  • @@bob.sincle

    Totusi poti sa-mi traduci se inseamna ''carutas'' ca nu prea inteleg sensul . Are mai multe intelesuri :))))

    carutas = sofer de Volzwagan care conduce o arhitectura de caruta acoperita cu tabla

    carutas- vizitiu cel ce mână caii la o trăsură

    Nu ca ar exista vreo asemanare intre cele doua, de asta tot intreb :)))))))))))
    8 17
  • PS: As mai adauga un aliniat la ceea ce am spus

    Numai despre masini nu putem discuta cand vine vorba de VW , mai de graba de carute ca doar mosteneste arhitectura de la acestea. Sau eventual de afumatura ghermanca - carnaciori prajiti in ulei de TEDEIU.
    7 18
  • Mascarici Gorbunovich aka Enac
    Bob cu bob?

    Tot atat e halatul?
    9 13
  • @Mascarici Gorbunovich aka Enac

    Chiar ai de gand sa strici toate articolele cu ineptiile tale imbecilule ? Tu chiar nu vezi ca nu esti in stare sa concepi un contra-argument pe teme auto ? Cred ca habar n-ai cu ce se mananca domeniul auto.
    7 17
  • @bob.sincle: Desi-s constient c-o sa-mi mai pierd si eu citeva minute din viatza, revin cu citeva 'povesti' - nu neaparat destinate tie insa, fiindca trollii "calling names" in loc de argumente (cum faci tu) sint irecuperabili din pacate.
    Afla oricum ca am condus in tineretze SI tractoare, dar asta nu-nseamna ca nick-name-ul meu are vreo legatura cu asta.

    Ontopic si pe cit posibil obiectiv deci: si-n cazul Golf nemtii isi (re)confirma de 4 decenii abilitatea de "a lua fatza" potentialilor cumparatori cu strategii de marketing inspirat-agresive, dublate insa si de unele calitati reale ale masinilor.
    Cum ar fi soliditatea (la crash-teste, evident), buna protectie anti-coroziune, eficientza motoarelor sau utilizarea la maxim a "amprentei masinii" pentru un spatiu interior maxim (nu doar Passat-ul, ci si Golf-ul sint nr. 1 in clasele lor la capitolul asta, inaintea unor masini mai mari.)

    ...Iar "simpla" inteligentza a proiectarii se plateste si ea, nu?!
    Pe de alta parte, unele hibe inerente (si doar de unii considerate inacceptabile la preturile cerute de VW) sint 'mascate' prin finisarea interioara excelenta si/sau designul inspirat.

    Niciodata insa VW n-a "uitat" de ex. barele stabilizatoare (ca-n cazul unor Loganuri chele... si pe dedesubt de-acum citiva ani), testind in plus f. atent si versiunile astea cu punti spate doar aparent "primitive", din simplul motiv ca suspensiile de o calitate f. buna per ansamblu compenseaza simplitatea solutiei adoptate-n unele cazuri.

    P.S. Incerc sa ramin obiectiv, desi n-am avut o relatie... personala grozava cu VAG / VW - zic "personala" fiind vb. de ex-cariera de jurnalist (si nu tractorist: :-)), desi in privat am condus +200 K km si un Audi A4 Avant fara probleme majore.
    Cum nu intereseaza insa pe nimeni chestii strict personale ma opresc aici, asteptind... macar O manutza rosie. ;-)
    27 7
  • @bob.sincle

    Tu nu știi să citești sau ai probleme cu logica?
    Poți să faci comparații între datele unui tabel, care arată valorile unor viteze (de intrare) determinate experimental în cadrul unui test standard, făcut în condiții similare pentru mai multe mașini?

    Tu pui un clip cu un alt model de mașină (nu contează că e Dacie sau altă marcă) făcând... ce? Că, după ce a derapat pe carosabil acoperit cu apă (că a frânat, că a tras ăla de volan, sau amândouă nu e deloc clar) și apoi după ce alunecă transversal, se răstoarnă când ajunge la carosabil uscat. Este ca și când s-ar lovi un tip cu un skateborg de o bordură. Ghici ce se întâmplă. Conservarea momentului. Este o lege fizică.

    Ce legătură are ce ai pus tu acolo cu testul elanului?
    Ce vrei să demonstrezi cu asta? Că o mașină se răstoarnă? Felicitări ai reușit! Ești "dăștept".

    Puneți dracu mâna pe carte și învățați o minimă de logică, că de asta suntem unde suntem. Comentatori dintr-o populație cu o valoare IQ medie de 94.
    12 5
  • andrei
    dupa cum ziceam. unii n-aveti treaba cu auto, stiti si voi 2 replici, alea cu suspensia, care mai sunt si mincinoase pe deasupra. oricum, nu pricep ce va freaca voi ce suspensie e, nu va cumparati daca nu va place, nu e cazul sa postati de 100 de ori aceleasi minciuni. dar na, unde nu e, n-ai ce cere.

    pe mine m-ar fi interesat niste detalii la golful asta, era vorba ca modifica DCC sa fie mai mari diferentele intre setari, ori nu aud nimic. preturile nu se precizeaza daca se schimba sau nu.
    15 5
  • silimarina
    @bob.sincle am avut destule contra argumente in exemplele din comentariul meu anterior. Lasa trolling-ul ca stii ca am dreptate.Nu o face pe-a pro**ul ca ai sa ramai unul.
    Vezi ca si Toyota & Lexus pica la greu dupa "testele" alora.
    @ignis ce am vrut eu sa zic in comentariul anterior si se pare ca nu m-am facut inteles, este ca, acele teste sunt o prostie.Exemplu:Mercedes C180 kompressor model 2008 trece la 67km/h dar C63 AMG tot 2008 pica la 75 km/h , iar C180 CGI model 2011(deci varianta facelift a lui C180 kompressor) pica la 74km/h.
    Tu ce intelegi din acele teste?Eu unul inteleg ca depinde cine a testat masina/masinile.Unul a tras mai mult de volan decat trebuia, altul mai putin etc.Prin urmare totul depinde de factorul uman.Ca altfel nu se explica diferentele in cadrul aceluiasi model.
    11 6
  • @kirotractoristul

    ''Cum ar fi soliditatea (la crash-teste, evident), buna protectie anti-coroziune, eficientza motoarelor sau utilizarea la maxim a "amprentei masinii" pentru un spatiu interior maxim (nu doar Passat-ul, ci si Golf-ul sint nr. 1 in clasele lor la capitolul asta, inaintea unor masini mai mari.)''

    Cunoastem deja cu totii ''eficienta motoarelor'' lor, nu-i cazul sa ne descrii tu. Iar protectia aia la coroziune o cunoastem de pe modelul Scirocco, cand britanicii s-au plans de acest aspect.

    ''Iar "simpla" inteligentza a proiectarii se plateste si ea, nu?!
    Pe de alta parte, unele hibe inerente (si doar de unii considerate inacceptabile la preturile cerute de VW) sint 'mascate' prin finisarea interioara excelenta si/sau designul inspirat.''

    Ce-i drept ai foarte mare dreptate , gratie acestui ''design'' minunat masina asta poate fii masina perfecta a SRI-ului, la cat epateaza in priviinta designului va trece neobservata ca si cum ai fi vazut un stalp .

    ''Niciodata insa VW n-a "uitat" de ex. barele stabilizatoare (ca-n cazul unor Loganuri chele... si pe dedesubt de-acum citiva ani), testind in plus f. atent si versiunile astea cu punti spate doar aparent "primitive", din simplul motiv ca suspensiile de o calitate f. buna per ansamblu compenseaza simplitatea solutiei adoptate-n unele cazuri.''

    Aici ai dat cu bata-n balta amice. Aceste bare stabilizatoare fac parte din categoria puntilor semi-rigide nu rigide conventionale, la fel cum se folosesc tiranti care au rol de a prelua forte de intindere, sau Watts Link, dupa caz .


    @Ignis

    Dar tu ai probleme cu vederea ? Sau nu ai vazut si acest video ? Il mai pun odata .Succes ! Nu cumva e si aici vina soferului ca a tras de volan ? Vad ca primul nu este deloc clar pentru tine, esti mult prea limitat de fapt. Acel clip reflecta un oarecare scenariu real neprevazut, pe care cei cu ''valorile unor viteze (de intrare) determinate experimental în cadrul unui test standard
    '' nu le pot interpreta.

    https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4

    @silimarina

    ''Vezi ca si Toyota & Lexus pica la greu dupa "testele" alora'' . Asta ti se pare tie un contra-argument ca spui bazaconii ? Ofera si un clip ceva sau citate de pe alte websiteuri. Eu am oferite zeci. Multumesc cu amabilitate !

    Cam ''multi'' ati intrat sa-mi raspundeti ( la intervale de cateva minute ) . Nu stiam ca prostia naste puii vii.


    @andrei


    ''dupa cum ziceam. unii n-aveti treaba cu auto, stiti si voi 2 replici, alea cu suspensia, care mai sunt si mincinoase pe deasupra''

    De unde stii ca-s minciuni? Adu un contra-argument care sa atste ca ceea ce spui e adevarat.
    5 16
  • @silimarina

    Rezultatele la testul elanului sunt clar influențate de mai mulți factori, care nu sunt totdeauna reproductibili.

    După părerea mea cei mai importanți sunt (într-o ordine aproximativă a importanței):
    1. Implementarea ESP și a altor sisteme de control.
    2. Suspensii.
    3. Pneuri (tip, presiune, uzură) și mărimea roților.
    4. Masa vehiculului
    5. Înălțimea centrului de greutate față de sol.
    6. Șoferul de test

    și nu în ultimul rând dacă testul sa făcut pe ud sau pe uscat.

    Uite de exemplu Toyota Hilux 2016, care a ratat testul elanului cu jante de 18", ridicându-se pe două roți, dar cu jante de 17" a avut un comportament îmbunătățit, ridicându-se mai puțin.
    Aceeași mașină, aceleași suspensii, același șofer, aceeași pistă, aceleași condiții te umiditate și temperatură. Atunci de unde diferența aia comportare dinamică pentru aceeași mașină? Numai de la mărimea jantelor.

    Din ce am văzut eu acolo se site, se pare că aproape toate modelele de generație nouă, au performanțe mai bune decât generațiile mai vechi ale aceluiași model. Nu-i de mirare dacă au îmbunătățit de exemplu ESP-ul sau au reglat mai bine suspensia (alte amorizoare etc.)

    Dacă te referi la comparația asta
    Mercedes C 180 CGI - an 2011, 74 km/h
    Mercedes C 180 Kompressor - an 2008 - 67 km/h

    vezi că ți-a scăpat un detaliu "minor", testul din 2008 pentru Mercedes C 180 Kompressor s-a făcut pe "ud". "Fuktig vägbana: Ja - condiții de umiditate: da. De acolo este diferența majoră.

    Cele mai bune rezultate pe "ud" le-au avut (din ce-au testat ei pe ud)
    Audi A4 Avant 2.0 TDI quattro din 2007 - 71 km/h
    Honda Civic 1.8 Sport din 2013 - 71 km/h
    6 5
  • @bob.sincle
    https://www.youtube.com/watch?v=OrVCiQXEaMg

    si in exemplele tale e vorba mai degraba de esp decat de multi-link
    5 3
  • Esti total pe dinafara baiatule.

    1, ESP-ul este EGAL cu ZERO , la fel cum sunt si restul sistemelor electrice .

    2. La punctele 2-4-5 si 6 sunt de acord. La 3 nu si am sa-ti zic si dc : O masina de teste nu va utiliza niciodata pneuri uzate sau cu presiune necorespunzatoare, iar in ceea ce priveste marimea , Trbanat are roti de scuter si a trecut mai bine Testul Elanului decat A class-ul vechi.

    3. In clipul care ti-am dat , era un scenariu care se poate intampla in viata reala ( adica tu nefiind un sofer profesionist, iar situatia fiind neprevizibila : ploaie , mazga, etc )

    4. Acum m-am lamurit, nici macar nu te-ai uitat pe ceea ce ti-am trimis eu. Era vorba de Mercedes C C 350 e (Hybrid) 2015 care abea a picat testul . Stii tu ala super-hai-tec . Acum deruleaza inapoi si vezi linkul, se pare ca nu ai citit nici macar un gram , apoi vii sa aberezi pe aici spunand numai inptii. Ce sa se imbunatateasca la ESP baiatule ? Cumva sa ridice masina de la sol cand aceasta nu mai poate fii redresata , sa-si ia zborul ? Sa fenteze legile fizicii ? Explica-ne.

    @@@bob.sincle

    Vezi testul cu cele doua versiuni de Tivoli XLV una cu FWd -punte rigida si alta cu AWD-independenta. Modelele sunt total diferite.
    4 16
  • @bob.sincle
    N-am chef și timp să intru în polemică cu tine ca să-ți demonstrez că un triunghi are trei laturi.

    Eu am comentat strict despre rezultatul de la testul elanului făcut în 2013 cu Dacia MCV și apoi în legătură cu "dovada" adusă de tine ca răspuns (?) unde demonstrezi că o Dacie se răstoarnă pentru că are "osie de căruță".

    Nu știu ce tip de "osie" a utilizat Mercedes-Benz pentru Clasa A, dar după ce s-a răsturnat, i-au pus ESP standard și au rezolvat problema.

    Ca să vezi că pot și eu să dau cu nuca în perete, pun și eu aici clip cu "un oarecare scenariu real neprevazut".

    youtube.com/watch?v=gbN3drqcBAw

    Te las pe tine să descoperi ce "scenariu", ce producător, ce model și ce tip de "osie" are mașina în cauză. Să vedem ce concluzii tragi tu. Oricum nu are nici o relevanță.

    Eu am terminat ce am avut de comentat, să fii sănătos.
    7 4
  • Enache_Mascorovich
    Mi-am luat Moskvich ca vine Dodon la noi in Moldova in WE si ne arde daca ne prinde cu Ciorolla si alte masini cu osie de tractor.
    13 8
  • Ca o persoana net superioara tie in acest domeniu , nu pot decat sa ma amuz de ineptiile tale insipide :))). Sunt legistul altruist al impuritatilor ca tine. Si nu indrazni a crede ca am polemizat, scapaciune tetraplegica :)))! Eu am constatat, am argumentat, am comentat si am discutat. Tu? Tie iti poate fi recunoscut meritul de a fi incercat sa articulezi. Nimic mai mult. Ceea ce mi-ai trimis tu cu Logan MCV , nu reprezinta decat niste ''date pe hartie'' nu si un test standard pe care-l putem vizualiza. In sfarsit.

    ''Nu știu ce tip de "osie" a utilizat Mercedes-Benz pentru Clasa A, dar după ce s-a răsturnat, i-au pus ESP standard și au rezolvat problema.'' . Pai te lauzi ca vii cu contra-argumente dar nu demonstrezi nimic, doar vorbe in vant. Pot spune si eu ca TRabantul care a trecut testul i-a fost montat ESP aftermarket nu ? Ce zici de asta ?

    Apoi vii si-mi dai un scenariu de pe autostrada la viteza demential de mare ( se vede cum a accelerat in curba ) , se pare ca de aceasta data suspensia independenta impreuna cu ESP-ul i-au redresat pe acel Audi A4 in versiune de top ( are incluisv lemn la interior ).

    Poftim aici un test absolut real si neprevazut cu Skoda Octavia 3 chiar in RO. Se vede cum suspensia aia de caruta pierde trasa ideala acrosand autotirul, cert este ca ESP-ul ( care dupa unii e D-zeu pe pamant ) nu l-a mai putut scoate din rht.


    @@bob.sincle

    Si Renault Megane RS are punte semi-rigida, nimic nou sub soare. Se incearca sa tina pretul cat mai jos, stie ca clientul e afon asa ca voi si nu i-a aminte :))))
    4 16
  • Ahh era sa uit

    http://www.trafictube.ro/accident-live-milcoiu/
    4 16
  • Pana una alta, copilashi va las, ma duc sa ma recreez la o cafea cu baietii. Ar trebui sa-mi multumiti ca mi-am pierdut minute pretioase sa va invat pe voi ( sau unul singur -dar vorba-aia cum prostia naste pui vii, nu m-ar mira sa fiti atatia care sa raspunda la intervale de 2 minute :))))) ). Dar va promit, cum apare Golf 7 facelift in RO voi sa o fuga sa-l testez pt voi, chiar il voi inchiria pt cateva zile. Cred ca va fii marfa la condus cu suspensia aia ''ultra-hai-tec'' in anul 2016'', imi aduc aminte de Oltcitul meu. Sunt asa fericit, voi ma faceti sa zambesc cu ineptiile voastre :))))
    4 16
  • @Mafia Republicana

    As ciocni un pahar cu tine daca ai fii aici, cu toate ca ma tem ca l-ai sparge , dar la cat de limitat esti singurul lucru care il poti sparge este : masa cu capul :)))))
    3 15
  • Ienachita_Pintilinita
    Ma duc mai bine sa beau o cafea singur si sa ma uit la un film hicshicshics. Imi petrec 99% din timp zicand prostii pe aici; cine mai are prieteni? Noroc cu Manoela. Hai ca va piup ciocofliendierilor. Forzzaaa JDM!
    15 2
  • Vasilii.Pantilinitii
    M-am intors! Am mascarit-o prin bar, insa drumul spri casa a fiost inconfortabil. Deh, Corolla cu suspensii arhaica. Acum ma duc la viseul din fundu curtii...
    17 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru