Volkswagen a publicat astăzi preţurile noii generaţii Golf în România. Modelul, ajuns la a şaptea generaţie, debutează şi în ţara noastră, la numai o săptămână după ce Automarket a testat modelul în Sardinia.
Noua generaţie Golf pleacă de la 15.442 de euro în România, TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 85 de cai putere, în echiparea de bază Trendline. Pentru cei care vor mai multă putere, Volkswagen oferă şi o versiune 1.2 TSI de 105 cai putere, care pleacă de la 16.124 de euro în acelaşi nivel de echipare Trendline.
Pentru cei care preferă dieselul trebuie să precizăm că TDI-ul de 1.6 litri şi 90 cai putere pleacă de la 17.844 de euro, în vreme ce unitatea de 2.0 litri şi 150 de cai are o etichetă de 22.438 de euro, însă vine direct cu echiparea de top Highline.
Echipare de bază generoasă
Şi dacă tot am vorbit despre echiparea de bază Trendline, trebuie să enumerăm şi dotările pe care le include. Aşadar, în standard, noul Golf promite jante de oţel de 15 inch, geamuri laterale şi lunetă în tentă verde, podea portbagaj reglabilă pe înălţime, scaun şofer cu reglare manuală pe verticală, banchetă rabatabilă 60/40, torpedou iluminat cu răcire, aer condiţionat, computer de bord, faruri reglabile pe înălţime, frână de mână electronică, geamuri faţă şi spate acţionate electric, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite.
De notat şi prezenţa unui sistem audio cu CD şi MP3, care vine alături de un display TFT tactil, color, cu diagonala de 5 inch, opt incinte acustice, cititor de carduri SD şi tuner FM cu antenă.
Echiparea Trendline include şi servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză, sistem de frânare cu recuperare a energiei şi sistem start-stop.Siguranţă standard inovatoare
Impresionantă şi chiar revoluţionară echiparea standard a noului Golf în materie de siguranţă. Echiparea Trendline include airbaguri frontale, laterale şi cortină, airbag pentru genunchii şoferului, detector de oboseală, sistem de frânare automată ”Multi Collision Brake”, sistem electronic pentru menţinerea stabilităţii maşinii - ESC, inclusiv ABS cu asistent de frânare ASR, EDL şi EDTC.
VOLKSWAGEN GOLF 7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
VOLKSWAGEN GOLF 1.6 TDI 105 CP Trendline |
105 | 3.8 | 10.7 | 18.555 |
Kia Cee'd 1.6 CRDi 128 CP Best |
128 | 4.1 | 10.9 | 17.506 |
Renault Megane 1.5 dCi 110 CP Olympic |
110 | 4.6 | 11 | 17.750 |
Ford Focus 1.6 TDCi 115 CP Trend |
115 | 4.2 | 10.9 | 18.800 |
Hyundai i30 1.6 CRDi 110 CP Comfort |
110 | 4.1 | 11.5 | 19.038 |
Opel Astra 1.7 CDTi 110 CP Essentia |
110 | 4.5 | 12.6 | 18.750 |
Citroen C4 1.6 HDi 114 CP Seduction |
114 | 4.6 | 11.3 | 19.616 |
Peugeot 308 1.6 e-HDi 112 CP Access |
112 | 4.4 | 11.4 | 18.762 |
Mazda3 1.6 CD 116 CP CE |
116 | 4.3 | 11 | 18.630 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
adica exact ca un logan cu echipare medie... SUPERB!!!
Siguranţă standard inovatoare ... detector de oboseală, sistem de frânare automată ”Multi Collision Brake”, sistem electronic pentru menţinerea stabilităţii maşinii - ESC, inclusiv ABS cu asistent de frânare ASR, EDL şi EDTC.
Varianta standard este mai bogata decat Logan full option
Scuze pt off-topic, dar profit de faptul ca acesta va fi un articol foarte urmarit pentru a va sesiza o nemultumire.
Stiu ca banii pe care ii incasati din publicitate sunt importanti pt voi (pt cine n-ar fi, de altfel), dar: reclamele la Raiffeisen si Gilette sunt extraordinar de agasante si va rog sa faceti ceva in privinta lor. Nici dracu' nu se uita la ele - la fiecare articol, prima grija e sa stau sa inchid reclamele care zboara pe tot ecranul. Multam !!
Exista AdBlock pentru orice tip de browser.
Scump domnule...scump !
Acuma sa imi spun eu parerea !
Nu vi se pare ca toate marcile au cam sarit calul si au niste preturi piperate un pic mai tare ? Uitati-va sa vedeti. Noua si Dacia ni se pare scumpa. Iar in privinta fiabilitatii s-au dus de mult vremurile alea cand existau masini fiabile, acuma toate se defecteaza, ori ca e de 20.000, ori 200.000. Dar nu pot sa ma pronunt in privinta fiabilitatii, deoarece tine de mai multi factori, si prefer sa tin pentru mine ceea ce cred eu despre fiecare masina.
Va doresc week-end placut tuturor si echipei Automarket !
Inainte cu cativa ani puteai de banii astia sa treci la o clasa superioara de masina ...si nu era "criza" !!!!
Peste tot auzi ca producatorul "X" a facut reduceri de fabrici , de personal, a relocat productia(o sa ajunga sa inconjoare globul pana la urma si o sa produca la polul nord cu eschimosi), dar al naibii cu toate aceste reduceri de costuri nici o masina nu iese cu un pret normal . Toti vor sa faca profit cat mai mare si sunt niste (scuzati expresia) "bulangii".
Iar noi stam si ne "batem" ca berbecii ca aia e mai buna , ca aia e mai nu stiu cum, cand astia (producatorii de masini) isi bat joc de noi . La ei Banul primeaza !!! Asa ca ma declar profund dezamagit de toate marcile si toate modelele.
P.S. : 1. intotdeauna VW a avut un pret mai piperat fata de concurenta la Golf deci nu este o surpriza pretul mai mare
2. credeam ca-mi ajung 15000 E pt o masina decenta :-(
Sa nu uitam ca ecranu asta e folosit si de sistemu de navigatie. Si e al dracu de greu sa te uiti dupa el, mai ales ca indicatiile audio sunt de cacao in intersectiile cu adevarat dificile.
Chiar nimeni nu urca intr-un Volvo sa vada cum au reusit suedezii sa rezolva problema ergonomic?
O fi "Suedezu" cu gura mare pe aici pe forum, dar parca are omu dreptate uneori ;)
poate ca m-am exprimat gresit : NUam precizat marca si modelul in vederea achizitiei (care va avea preconizez un buget PANA in 15 mii!!).
Si eu admir Volvo dar trebuie sa intelegi ca intre aspirational si rational /real este o diferenta destul de mare, cel putin cazul meu.
Daca imi arati un model VOLVO NOU cu 15000 E , chiar daca nu am acum banii, ma duc si-l cumpar pe loc.
Mie unul pretul nu mi se pare cam corect fata de ce stiri erau inainte ca,Golf 7 va fi mai ieftin cu mult fata de Golf 6. Unde este aceea diferenta de pret fata Golf 6?
Un prieten si-a luat un Golf 6 de nou cu 14.500 Euro cu un motor de 1.4 80 cp,iar Golf 7 la un motor de 1.2 84 cp 15500???? Mi se pare cam aiurea,nu vad diferenta aceea de pret intre ele parca era ca o sa fie mai ieftin Golf 7 dar vad ca nu...........
@lord ai mare dreptat in ceea ce ai spus!
Bine zis inainte cu 14.000-15.000 Euro iti luai masina buna, diferite marci si modele cu motorizari mai mici mai mari dar si cu dotari bune.
Iar acum la banii astia cam greu iti iei ceva bun parerea mea.
@Bogdanel si tu ai mare dreptate in ceea ce ai spus.
Prin urmare, Golf 7 1.2 TSI nu poate pleca de la 15.500 decat in 2 usi
solutia cea mai buna: masini din germania cu maxim 20.000km sa vedem ce masini cu tehnologie de 5 ani mai vand ei la 20 de mii de euro.
De exemplu un Megane 1.5 DCI Olympic, care nu este nivel de baza, slabe sanse sa-l gasesti la un peste 17000 de euro. La fel i30 sau C'eed. Deci nu va speriati, pentru ca in showroom preturile sunt mai mici, in special la Renault, Kia, Hyundai si poate si Citroen.
In primul rand Auris de care zici tu este in urma cu o generatie. Este dapasita in multe privinte de concurenta, dar tu sa nu ma crezi, bine?
In al doilea rand pretul de 13000 de care zici tu nu este pret de lista. Este pretul stabilit de producator in urma unor oferte de pret gandite de el.
Asa cum, revin in cazul lui Megane, pretul pentru cel mai ieftin Megane e de aprox 14000 de euro la care se adauga un discount de pana la 2000 de euro. Deci ajungem la pretul unui Auris. Uite aici preturile de lista ale lui Auris:
http://www.automarket.ro/configurator/toyota/toyota-auris-2010/133-dual-vvt-i-terra/796612420120701/
Intelegi diferenta? :)
Asadar si prin urmare, ca sa ma mandres ca am o masina mai fiabila ca a vecinului trebuie sa astept... vreo 15 ani. Timp in care masina lui e mai cum ai spus tu, va arata mai bine, mai modern si nu va fi depasita nici macar moral ca a mea. De-asta am tot zis ca de sunt multe cazuri in care fiabilitatea nu conteaza chiar atat de mult.
Si acum e randul tau sa ma injuri. :))
Glumesc. Stai linistit ca desi avem discutii in contradictoriu nu te-am injurat. :)
Oricum ar fi, se va vinde! Eu am facut in acest week-end peste 700 de km prin Romania si Republica Moldova cu al meu Golf si consumul mediu a fost de 6% in conditiila in cara masina a fost super-incarcata cu tot felul de bagaje plus trei adulti si un bebe la bord!
Eu personal sunt foarte multumit de masina, nu am ce sa-i reprosez deocamdata!
La cum arata lucrurile, adica numarul de masini vandute de la inceputul anului pana in august (conform APIA 6500 de VW, 5300 Skoda, 4500 Renault si 12200 Dacia), lucrurile nu sunt chiar cum zici tu. Adica vanzari sunt. O masina este tinuta de primul proprietar cam 5 ani. Deci in cel mult 10 ani masina respectiva se va vinde (se va trece de la Golf 4 la Golf 7 daca vrei, de la Megane 2 la Megane 3 etc.) din mai multe motive. In general toata lumea isi doreste ceva modern, ceva placut. Nu este vorba neaparat de faptul ca vechea masina l-a dezamagit, doar ca lumea cu timpul se schimba in general. Este ca si cum ai avea un Nokia 6310i cand foarte multi au Iphone sau Galaxy de care sunt si ei foarte multumiti.
Uite, eu sunt foarte multumit de masina mea, e fiabila, nu mi-a facut niciodata probleme. Dar sincer daca as avea bani mi-as cumpara noul Beetle sau Volvo S40. Doar ca nu mi le permit pe niciuna. Sper sa reusesc la anul sau cel tarziu peste 2 ani, cand va avea 7 ani.
Si cei care zic de marca VW ca e scumpa, sa se mai uite o data in tabelul de mai sus... Se vede cu ochiul liber ca si concurenta are cam aceleasi preturi. Numai ca este o diferenta, cel putin pana acum: Golf 6 a fost cea mai vanduta masina din Europa de la lansare pana acum luna de luna, cu exceptia a vreo 2-3 luni cand a fost Ford Fiesta! Ceea ce spune multe... Pai, si atunci? Despre ce vorbim?
Mai bine lasati subiectivismul de-o parte si fiti mai realisti.
Ma refer la cei care sunt "Gica contra", evident...
Hai sa lamurim cateva aspecte:
1. VW este mai scump decat concurenta si la o parte din modele nu se justifica clar (Jetta, Passat, Up) dar la altele pretul este corect (Polo, Golf, Touareg) si voi argumenta:
- Jetta este mai scumpa decat orice in clasa ei si nu este deloc o masina fantastica
- Up este mai scump decat Splash de exemplu si are dotari mai putine, aspect teribil de auster si in general o calitate constructiva slabuta (cel putin la interior).
- Golf este mai bine finisata decat Jetta si cine gandeste intelege si de ce. Este nu doar mai bine lucrata si accesorizata decat Jetta ci si decat orice model concurent. Cine ma contrazice sa o faca cu argumente punctuale nu cu injurii si cu tampenii auzite prin vecini. Astfel ca este normal sa fie mai scumpa.
- Golf vinde in Europa cum vinde Corolla in America ergo isi permit sa ceara.
2. Asa e romanul si asa e cand vorbesti pe internet: spui mai mult decat stii ca e adevarat, minti de ingheata apele, aberezi sau scoti din context.
- astfel la VW daca obtii 6% esti boier in ziua de azi. Iar cadouri....sa fim seriosi ca sunt ridicole mai putin iarna cand poate mai prinzi un set de anvelope
- VW nu are de ce sa faca mari reduceri pentru ca sunt numarul 1 in Romania la mare distanta. Uitati-va la apia ca numerele sunt clare.
- 2500 la un vw acum 3 ani o fi obtinut cineva in mintea lui sau la modele de peste 30.000. Golfuri iti poti lua bine echipate si la 18.000 si nu o sa prinzi tu 15% oricat de negociator iscusit ai fi.
3. Se perpetueaza mitul negociatorului. Mereu e unul care s-a dus la reprezentanta si dupa indelungi discutii abile si smecherii de baiat de baiat a obtinut mii de euro.
Astea sunt povesti. Oricine intra acum la Peugeot primeste 24%. Asa e promotia. Nu ii primeste pentru ca e diplomat sau un geniu in oratorie.
Oricine intra la Opel primeste intre 15 si 25% din start, functie de model.
Oricine intra la VW primeste ciuciu. Idem la Honda si Dacia. Si tot asa...
Apropo, te-ai urcat sau ai facut un test cu masinuta asta? Eu cred ca nu, pentru ca altfel ai fi vazut ca pretul este poate cel mai corect din toata gama VW. Stiu, suna ridicol cum o rasnita de masina sa fie laudata. Dar si masinile astea se fac cu atentie, nu doar alea mari. ;)
Pretul standard al masinii mele era de 19.500 euro.
Pretul cerut de dealer, prin oferta, era de 18.000 iar eu am negociat nu cu unul ci cu zeci de dealeri pana am ajuns la 17.300 euro. Insa am obtinut si covorase originale, transport gratuit de la Curtici pana in Constanta + prima revizie gratuita. Plus 3 vouchere prin Programul RABLA!
Pretul final (fara banii dati pe vouchere) a fost de 14.600 euro!
Asa ca nu mai bate campii daca nu stii despre ce vorbesti! Se vede de la o posta ca esti rau intentionat!
Cine vrea sa inteleaga, intelege!
PS: daca nu stiai, in tara asta se poate NEGOCIA pretul la aproape orice!
- nu am condus Up dar pe semne ca nici tu nu ai condus Splash. A nu se confunda Suzuki Splash cu Chevrolet Spark chiar daca au aceeasi platforma.
- in schimb am luat interiorul, preturile si lista de dotari la bani marunti si este clar un raport calitate/pret inferior
- nu am de ce sa compar cu Aygo (care este clar scump si pipernicit) atata timp cat exista macar un singur model mai convenabil decat Up.
- spatiu este si nu este. Depinde ce masori si cum masori. Ce castigi in interior pierzi in alte parti. Dar nu te contrazic prea tare. Oricum spatiu este mai mult in Splash (trebuie sa tinem cont si de alt aspect si anume de cum se circula la drum lung pe bancheta din spate. Daca o facem de 15 cm ca sa avem spatiu - exagerez desigur - o sa fie insuportabila pe distante medii si lungi.
Insa nu sunt un anti Up. Motoarele sunt ok iar exteriorul este cel mai sic din clasa. Mult peste Splash sau Aygo.
Cata:
- nu sunt rau intentionat deloc. Dar nu citesti bine ce scriu. Tu pui la calcul 3 tichete rabla pe care nu toti le avem (sau care pur si simplu costa) si care oricum nu au nimic de-a face cu negociatul
- in plus cred ca si tu ai cumparat o masina prin promotia Edition. Altfel povestea nu tine. poti sa ma acuzi cat vrei eu stiu binisor situatia la VW. Nu primeai 2000 nici mort.
- aaaa poate ai prins o lichidare de stoc. Asa da. Dar iar nu e negociere.
S-au dat acum cateva luni Passaturi cu 6000 reducere, Jetta cu 4000, si Touareg cu 12.000. Enorm. Dar le dadeau ei sa scape de ele; nu a fost concurs de care e mai iute la minte si mai aprig strateg.
Sylv:
- da. Cu Edition si cu un 3-6% ca mai dadeau ei faceai o treaba buna pentru VW. Dar Edition e pentru toti. Nu negocia nimeni nimic. Eu asta ironizam: istetul care se duce cu niste poante si niste argumente irefutabile si primeste mii de euro :)
Si, da, esti rau intentionat pentru ca tu contrazici fara sa stii despre ce a fost vorba!
1500 nu ii poti aduna. Nu e meritul tau. Se dadeau cum se dau acum nu stiu cate mii la Drive sau Shine. Ok? Deci astia ii taiem.
Apoi taiem tot ce nu inseamna bani: covorase, transport etc. Le taiem pentru ca eu la a 2-a masina le-am primit fara sa le cer. Chiar m-am facut de ras cand am dat mail sa intreb (dupa ce achitasem avansul) daca nu ofersa si niste covorase. La care ei mi-au raspuns ca erau deja trecute in contract...:) ).
Deci le taiem pentru ca se dau oricum, trebuie doar sa intrebi nu sa negociezi. Iar transportul e ca la Emag: tu crezi ca pe ei ii costa 11 lei un drum intraorasean? Clar nu.
Astfel ca e convenabil pentru ei sa tot ofere service, transport, casco gratuit in primul an (cum se ofera acum la Perfect Leasing) si diverse.
Ce este cu adevarat de negociat si unde se zgarcesc este suma in bani pe care o pot lasa cadou. Pentru ca asta o lasa de la ei.
Asadar tu ai negociat fix 700. Din suma ta cat inseamna? Fa calculul si zi-mi ca iese exact procentul de care vorbeam.
Dar ca sa nu o lungim poti sa imi spui ca sunt rau intentionat. Eu doar afirm ca ce ai obtinut tu nu obtinea doar cel care tacea din gura si semna ce ii vindeau ei. Nu minimalizez meritul tau. Nu neg ca sunt si fraieri care nu cer nimic.