Volkswagen a anunţat că îşi va mări gama din China cu 29% până în 2015, urmând să totalizeze 90 de modele. Nemţii oferă în prezent 70 de modele la nivelul întregii game disponibile pe piaţa din China, valoarea incluzând autoturismele şi vehiculele comerciale din ofertă. În 2013, Volkswagen vrea să atingă şi chiar să depăşească pragul de trei milioane de unităţi livrate, o creştere faţă de cele 2.8 milioane de unităţi livrate în decursul anului precedent. Reprezentanţii mărcii germane esteimează că piaţa de autoturisme din China va creşte cu şase până la opt procente în următorii 3-5 ani.
În 2014 şi 2015, Volkswagen va lansa şi modele electrice pentru piaţa din China, spun oficialii mărcii. Planul de expansiune al nemţilor vizează construcţia a sapte fabrici noi în China, dintre care cinci vor primi prima piatră de temelie în decursul anului curent. Capacitatea de producţie a uzinelor Volkswagen din China, care fabrică doar pentru piaţa respectivă, va atinge patru milioane de unităţi până în 2018, de la cele 2.5 milioane de unităţi pe an posibile în prezent.
Volkswagen vrea să contracareze situaţia economică dificilă din Europa prin investiţii şi creşteri pe pieţele din China şi Statele Unite ale Americii, primele două pieţe auto ale lumii. Concernul Volkswagen mizează în principal pe marca din Wolfsburg şi pe marca Audi, cu toate că rezultatele Skoda şi Porsche nu vor fi de neglijat pentru conducerea concernului, având în vedere rezultatele din 2012 ale celor două mărci şi potenţialul estimat de liderii celor două divizii ale conglomeratului germanVia AutomotiveNews (înreg.)
da' poate gresesc eu