Volkswagen extinde gama din China cu 29% până în 2015

de Sebastian Toma
Vineri, 19.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen mizează pe piaţa din China şi îşi creşte gama cu 29%, portofoliul urmând să includă 90 de modele până în 2015. Cu acestea, nemţii speră să fie cu un pas mai aproape de titlul de cel mai mare constructor auto din lume.

Volkswagen a anunţat că îşi va mări gama din China cu 29% până în 2015, urmând să totalizeze 90 de modele. Nemţii oferă în prezent 70 de modele la nivelul întregii game disponibile pe piaţa din China, valoarea incluzând autoturismele şi vehiculele comerciale din ofertă. În 2013, Volkswagen vrea să atingă şi chiar să depăşească pragul de trei milioane de unităţi livrate, o creştere faţă de cele 2.8 milioane de unităţi livrate în decursul anului precedent. Reprezentanţii mărcii germane esteimează că piaţa de autoturisme din China va creşte cu şase până la opt procente în următorii 3-5 ani.

În 2014 şi 2015, Volkswagen va lansa şi modele electrice pentru piaţa din China, spun oficialii mărcii. Planul de expansiune al nemţilor vizează construcţia a sapte fabrici noi în China, dintre care cinci vor primi prima piatră de temelie în decursul anului curent. Capacitatea de producţie a uzinelor Volkswagen din China, care fabrică doar pentru piaţa respectivă, va atinge patru milioane de unităţi până în 2018, de la cele 2.5 milioane de unităţi pe an posibile în prezent.

Urmareste Automarket
Volkswagen vrea să contracareze situaţia economică dificilă din Europa prin investiţii şi creşteri pe pieţele din China şi Statele Unite ale Americii, primele două pieţe auto ale lumii. Concernul Volkswagen mizează în principal pe marca din Wolfsburg şi pe marca Audi, cu toate că rezultatele Skoda şi Porsche nu vor fi de neglijat pentru conducerea concernului, având în vedere rezultatele din 2012 ale celor două mărci şi potenţialul estimat de liderii celor două divizii ale conglomeratului german

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (8)

  • de la 2,8 la 3 milioane cresterea reprezinta 0,07%. Pentru dimensiunea pietei din China, procentul asta subunitar numai semnificativ nu e.

    da' poate gresesc eu
    1 11
  • Claudiu
    De fapt cresterea reprezinta 7% :)
    14 0
  • corect...am impartit la 100 in loc sa inmultesc
    3 2
  • bolnavii vor cu orice pret sa fie numarul unu. pacat de cei care le cumpara masinile
    4 11
  • Dupa logica ta de fier:) inseamna ca TOTI marii constructori auto sunt bolnavi inclusiv TOYOTA!Halal de atata prostie cat exista in tara aceasta.Pacat!
    7 2
  • Vrabia malai viseaza !
    3 1
  • La ce porcarii fabrica in china astia, nici nu-i greu sa-si extinda gama. Sper sa apara vento din nou, scirocco ala primul, poate si-un passat de-ala 1.9 tdi (dar cred ca e in poza) :))
    1 3
  • @ztele
    Bine ca alte marci auto nu fac porcarii,ci fac mizerii:)))!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru