După ce în 2009 a devenit cea mai mare piață auto din lume, China nu a mai cedat supremația de atunci și până în prezent. În plus, tinând cont de importanța ei pentru majoritatea producătorilor, este de așteptat ca piața chineză să rămână în topul vânzărilor globale.
Oficialii grupului Volkswagen preconizează o creștere de 4% pentru China în 2018, estimare valabilă și pentru vânzările lor pe această piață.
Anul trecut, divizia Volkswagen Group China a vândut peste 4.1 milioane de vehicule cu ajutorul brandurilor VW, Audi, Skoda sau Seat, cu 5% mai multe decât în 2016.
“Intenția noastră din 2018 este să avem o creștere cel puțin la fel de mare ca anul trecut”, a declarat Jochem Heizmann, șeful Volkswagen Group China.
Nemții spun că începutul de an va fi mai greu, dar vânzările grupului VW vor crește rapid datorită “ofensivei SUV-urilor și a mașinilor electrice”.
Via Autonews
Comentarii (0)