Volkswagen Eos facelift pleacă de la 25.969 de euro cu TVA inclus în România

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 03.06.2011
Oficialii Volkswagen au anunţat preţurile lui Eos facelift în România. Cea mai ieftină versiune costă 25.969 de euro cu TVA inclus şi vine în compania unui motor 1.4 TSI de 122 CP.

Volkswagen a anunţat preţurile noului Eos facelift în România. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles şi este oferit în compania a patru motorizări şi două transmisii, plus două versiuni BlueMotion. Preţurile de pornire variază între 25.969 euro cu TVA inclus şi 33.520 euro cu TVA inclus. Taxa de poluare variază şi ea între 149 şi 413 euro. Garanţia este de doi ani fără limită de kilometri, iar aerul condiţionat, volanul în piele şi alte elemente de acest gen sunt oferite în standard.

Versiunea entry-level va fi pusă în mişcare de motorul 1.4 TSI de 122 de cai putere, capabil să ofere 200 de Nm încă de la 1500 de rotaţii pe minut. Unitatea cu injecţie directă oferă o viteză maximă de 198 de km/h şi un consum de carburant de 6.6 litri. Această motorizare poate fi comandată şi cu pachetul BlueMotion Technology, care vine cu o serie de modificări tehnice, menite să reducă cifra medie a consumului la 6.2 litri. În România, această versiune porneşte de la 25.969 de euro cu TVA inclus. Cei care doresc motorul TSI de 1.4 litri şi 160 CP pe Eos vor plăti minim 27.991 de euro cu TVA inclus.

Cea mai puternică unitate pe benzină va fi motorul de 2.0 litri TSI, dispus să ofere 210 cai şi 280 de Nm la 1700 de rotaţii pe minut, suficient pentru a garanta o viteză maximă de 238 de km/h şi un consum de 7.1 litri/100 de km. Lista de opţionale va include şi o cutie DSG pentru această motorizare, care promite un consum de 7.5 litri/100 de km şi o viteză maximă de 236 km/h.

Fanii dieselului vor fi nevoiţi să se mulţumească doar cu unitatea TDI de 2.0 litri şi 140 de cai, ce oferă 320 de Nm şi 5.2 litri la 100 de km, cu 0.3 litri mai puţin decât în cazul vechii variante.

Preţul acestei versiuni porneşte de la 29.000 de euro cu TVA inclus. Motorul poate fi comandat şi el cu pachetul BlueMotion Technology, care reduce consumul până la valoarea de 4.8 litri/100 de km, garantând aceeaşi viteză maximă de 207 km/h, iar versiunea respectivă pleacă de la 29.274 de euro cu TVA inclus. Bineînţeles, poate exista şi reversul medaliei, o cutie DSG urmând să crească consumul cu până la 5.7 litri, în cazul versiunii standard, sau cu până la 5.3 litri, în cazul versiunii BlueMotion. Aceste două versiuni costă 30.608 euro, respectiv 30.883 de euro cu TVA inclus.

La interior, germanii au optat pentru finisaje cromate în echiparea standard, pentru un Ambience Pack reconfigurat, pentru o piele Nappa specială, capabilă să reflecte razele soarelui într-o mai mare măsură, şi pentru un levier al schimbătorului redesenat, în cazul transmisiei DSG. La capitolul tehnologie şi confort, Eos facelift propune publicului un acoperiş rabatabil în 25 de secunde, ce poate fi acţionat şi prin telecomandă, care vine în dotarea standard şi cu o opţiune panoramică, menită să asigure o lumină interioară abundentă chiar şi atunci când maşina este acoperită. Pasagerii vor avea la dispoziţie un ecran color cu funcţie tactilă, un sistem nou de lumini adaptive, acces şi pornire fără cheie, precum şi noul asistent de parcare, celebru în gama Volkswagen.

CLICK AICI PENTRU A VEDEA FIŞA TEHNICĂ ŞI LISTA DE PREŢURI A LUI VOLKSWAGEN EOS FACELIFT

Pentru a vedea broşura lui Volkswagen EOS Facelift, CLICK AICI.

Via | Volkswagen

Comentarii (17)

  • Care e diferenta dintre eos si golf 6cabrio?? S-au prostit nemtii astia rau de tot....
    21 20
  • @VAG
    numele:))
    16 16
  • eos facelift sau noul eos???
    Passat facelift sau noul passat , e cam acceasi treaba :))))
    15 13
  • VladyF
    @VAG stii sunt alea "hardtop" si soft top" ?
    8 6
  • cu tot cu TVA-ul ala de 24%...
    Pentru cei care doresc sa-si cumpere o masina noua... In Romanica tva-ul e de 24%... In Nemtia...19%... diferenta 5%, da?... Ok, la o masina de 10 mii de euro...500 E hai treaca, dar la una de peste 100 de mii (sa zicem ca ai de un Range Rover Autobiography?... 5-6 mii nu-s chiar de aruncat nici pentru cineva care-si permite... De banii astia iti poti permite un concediu in Germania, la hotel de 5 stele si masina adusa usurel cu funditza rosie pe platforma pana la poarta...

    Sa traiti bine!...
    15 6
  • @GT-R
    Vezi ca multe majoritatea masinilor astea sunt cumparate pe firma. Deci TVA-ul nu conteaza cat e de mare, pt ca se deduce. Mai pune si pana 16% care nu-i mai dai pe impozitul pe profit, mai pune alte avantaje pe care le ai cand cumperi masina de la o reprezentanta locala. Asta ca sa nu mai spun ca un om care-si permite asemenea masina, face in zilele alea pierdute aiurea mai mult de 2-3 mii.

    Asta e mentalitatea clasica a unora cu pisicute de la noi care vorbesc de masini de sute de mii de euro si cum ar face ei sa-si scoata un maruntis.

    On-topic: Eos e pe platforma de Golf, iar Golf cabrio e mai mult un Polo => diferente mari, de la materiale, sasiu, dimensiuni, plafon etc
    7 12
  • ce poti sa mai zici? eos sau golf cabrio e tot un kkt. vw=cea mai penibila marca auto .cu ghena asta vor sa aiba vanzari mari..din nou si DIN nou ii vor prosti pe prosti . ma bucur mult =)) ca orice marca auto este mai bine vazuta in momentul asta si totodata mai exclusivista un pic din moment ce vw a ajuns mai des intalnit decat loganul.e o masina buna domne' daia .sa va luati voi de toti banii !
    9 22
  • pt. cretinul de mai sus
    Eos e mai mare decat un Golf Cabrio
    Partea frontala difera, in special grila
    Are hard-top
    Interior de calitate superioara si diferit fata de cel al unui Golf!
    P.S. Cand vei face macar 100m la bordul unui Golf VI atunci sa comentezi! Pana atunci ramai cu faitonul de pe ulita!
    20 9
  • BaditzaEx
    VW = Das Fas
    vai ce linii frumoase si originale,seamana cu Golf 6 Cabrio,ba nu,cu Jetta,ba nu,cu Passat,ba nu,cu Tiguan,ba nu cu Touareg,pe dreaq seamana cu toata gama VW
    caci asta inseamna Das Fas !!!, mai bine ar numerota modelele decat sa le mai botezeze ;-)
    14 16
  • @Baditza=agramitza
    ......sa le mai BOTEZE nu botezeze! Copii stupizi!
    10 11
  • Nea indarat
    Penibil!! VW a ajuns o marca de tot rahatul. Ma intreb oare cati dobitoci sunt in lumea asta care inca mai cumpara asa ceva.
    10 14
  • @ Nea indarat
    unul din acesti dobitoci se afla chiar deasupra postului tau slbz83 sau ceva de genul , dupa cum se manifesta singur e este un satean care se bucura de o galeata de la PDL si Dumnezeul lui este marca aceea de vanzatori de cartofi dinrect din portbagajul passat-ului sau boraTEI. el inca nu a afla ca golf 6 este un golf 4 cu luminite noi . din cauza celor ca el a ajuns sa ne conduca un ambliop infect.
    8 11
  • BaditzaEx
    @Nea indarat, @@ Nea indarat
    va rog nu fiti invidiosi pe Golful 2-3 al d-lui slv83, adus in Bhulgariska cu volan pe dreapta ,dansul este un fan al < Clasicelor > Das Fas !
    8 10
  • @Baditza=agramitza
    Da e un Golf VI Variant 4Motion fabricat in mai 2011, fara volan pe dreapta,fara Bulgariska,fara leasing! O masina de care sunt extrem de multumit si pe care o recomand tuturor ce si-o pot permite! Cine nu sa arunce cu noroi si mai ales sa studieze putin gramatica! Pace voua!
    8 5
  • VW= FAS AUTO
    hai frate ca vw are tot taranu vb celor de mai sus. prefer oricand o kia ceed sau mazda 3.de astra sau focus nu mai are rost sa zic.
    5 8
  • @VW=FAS AUTO
    aici era vorba despre cabrio,dar si eu sunt de aceeasi parere. ar fi mult mai interesant un puegoet 307 cc sau un astra twintop cosmo opc line.
    2 4
  • marius
    nu sunt nici pro nici contra VW dar, masina arata bine. multi care comentati p aici ati vrea sa o aveti cu toate ca nu ati recunoaste asta nici morti ;).
    c nu imi place este ca toate modelele noi VW incep sa arate la fel la exterior...de la polo la phaeton.parca nu mai au o personalitate clara. acum daca vezi un polo nu stii sigur ca este polo, poate este golf..sau jeta?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru