Volkswagen Eos facelift pleacă de la 25.969 de euro cu TVA inclus în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen a anunţat preţurile noului Eos facelift în România. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles şi este oferit în compania a patru motorizări şi două transmisii, plus două versiuni BlueMotion. Preţurile de pornire variază între 25.969 euro cu TVA inclus şi 33.520 euro cu TVA inclus. Taxa de poluare variază şi ea între 149 şi 413 euro. Garanţia este de doi ani fără limită de kilometri, iar aerul condiţionat, volanul în piele şi alte elemente de acest gen sunt oferite în standard.
Versiunea entry-level va fi pusă în mişcare de motorul 1.4 TSI de 122 de cai putere, capabil să ofere 200 de Nm încă de la 1500 de rotaţii pe minut. Unitatea cu injecţie directă oferă o viteză maximă de 198 de km/h şi un consum de carburant de 6.6 litri. Această motorizare poate fi comandată şi cu pachetul BlueMotion Technology, care vine cu o serie de modificări tehnice, menite să reducă cifra medie a consumului la 6.2 litri. În România, această versiune porneşte de la 25.969 de euro cu TVA inclus. Cei care doresc motorul TSI de 1.4 litri şi 160 CP pe Eos vor plăti minim 27.991 de euro cu TVA inclus.
Cea mai puternică unitate pe benzină va fi motorul de 2.0 litri TSI, dispus să ofere 210 cai şi 280 de Nm la 1700 de rotaţii pe minut, suficient pentru a garanta o viteză maximă de 238 de km/h şi un consum de 7.1 litri/100 de km. Lista de opţionale va include şi o cutie DSG pentru această motorizare, care promite un consum de 7.5 litri/100 de km şi o viteză maximă de 236 km/h.
Fanii dieselului vor fi nevoiţi să se mulţumească doar cu unitatea TDI de 2.0 litri şi 140 de cai, ce oferă 320 de Nm şi 5.2 litri la 100 de km, cu 0.3 litri mai puţin decât în cazul vechii variante.
Preţul acestei versiuni porneşte de la 29.000 de euro cu TVA inclus. Motorul poate fi comandat şi el cu pachetul BlueMotion Technology, care reduce consumul până la valoarea de 4.8 litri/100 de km, garantând aceeaşi viteză maximă de 207 km/h, iar versiunea respectivă pleacă de la 29.274 de euro cu TVA inclus. Bineînţeles, poate exista şi reversul medaliei, o cutie DSG urmând să crească consumul cu până la 5.7 litri, în cazul versiunii standard, sau cu până la 5.3 litri, în cazul versiunii BlueMotion. Aceste două versiuni costă 30.608 euro, respectiv 30.883 de euro cu TVA inclus.La interior, germanii au optat pentru finisaje cromate în echiparea standard, pentru un Ambience Pack reconfigurat, pentru o piele Nappa specială, capabilă să reflecte razele soarelui într-o mai mare măsură, şi pentru un levier al schimbătorului redesenat, în cazul transmisiei DSG. La capitolul tehnologie şi confort, Eos facelift propune publicului un acoperiş rabatabil în 25 de secunde, ce poate fi acţionat şi prin telecomandă, care vine în dotarea standard şi cu o opţiune panoramică, menită să asigure o lumină interioară abundentă chiar şi atunci când maşina este acoperită. Pasagerii vor avea la dispoziţie un ecran color cu funcţie tactilă, un sistem nou de lumini adaptive, acces şi pornire fără cheie, precum şi noul asistent de parcare, celebru în gama Volkswagen.
CLICK AICI PENTRU A VEDEA FIŞA TEHNICĂ ŞI LISTA DE PREŢURI A LUI VOLKSWAGEN EOS FACELIFT
Pentru a vedea broşura lui Volkswagen EOS Facelift, CLICK AICI.
Via | Volkswagen
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Opel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. (22.11)
-
Potrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. (22.11)
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Sa traiti bine!...
Asta e mentalitatea clasica a unora cu pisicute de la noi care vorbesc de masini de sute de mii de euro si cum ar face ei sa-si scoata un maruntis.
On-topic: Eos e pe platforma de Golf, iar Golf cabrio e mai mult un Polo => diferente mari, de la materiale, sasiu, dimensiuni, plafon etc
Partea frontala difera, in special grila
Are hard-top
Interior de calitate superioara si diferit fata de cel al unui Golf!
P.S. Cand vei face macar 100m la bordul unui Golf VI atunci sa comentezi! Pana atunci ramai cu faitonul de pe ulita!
caci asta inseamna Das Fas !!!, mai bine ar numerota modelele decat sa le mai botezeze ;-)
c nu imi place este ca toate modelele noi VW incep sa arate la fel la exterior...de la polo la phaeton.parca nu mai au o personalitate clara. acum daca vezi un polo nu stii sigur ca este polo, poate este golf..sau jeta?