Volkswagen Eos facelift împrumută "faţa" lui Golf anul viitor

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 12.08.2010
Volkswagen va lansa anul viitor un facelift şi pentru decapotabila Eos, modelul german urmând să preia şi el "faţa" popularului Golf.

În perioada imediat următoare, Volkswagen va căuta să îşi alinieze toate modelele la filosofia de design inaugurată de Golf. După Touran şi Sharan, constructorul german pregăteşte un facelift şi pentru decapotabila Eos.

Pachetul de revizuiri ar urma să debuteze anul viitor şi să includă spoilere faţă şi spate modificate, o nouă grilă pentru radiator şi bineînţeles noi grupuri optice, inspirate de cele ale lui Golf. Interiorul va primi materiale de o calitate îmbunătăţită şi o lista de dotări ceva mai generoasă.

Modificările se pare că vor fi ultima picătură de atenţie pe care o va oferi Volkswagen modelului decapotabil, până la dezvăluirea unei noi generaţii. Un viitor Eos este aşteptat în 2014, însă surse neoficiale susţin că modelul decapotabil va fi botezat Passat. Deşi pare ciudat, germanii vor încerca astfel să lanseze un model decapotabil capabil să evolueze mai bine decât Eos pe piaţa europeană, gata să renunţe la acoperişul hard-top în favoarea unuia din pânză.

Potrivit unor surse din interiorul Volkswagen, constructorul german intenţionează să reintre în forţă pe segmentul vehiculelor decapotabile.

Primul pas important îl va face odată cu lansarea noii generaţii Beetle, care va avea şi o variantă cabrio. Nu vor lipsi nici variantele decapotabile ale lui Golf, aşteptat în 2012, şi Polo, acesta din urmă fiind deja în planul de producţie al carosierului Karmann.

via | autoblog

Comentarii (26)

  • mda
    pai ce rost are sa mai deseneaza una...sa se ia de mana cu cei de laporsche care au cei mai puturosi designeri...de 20 de ani aceeasi fata...
    10 17
  • In pana mea toate au fata lu golf. Audi toate sunt parca la fel . Asa se fac banii ,toate pe aceeasi platforma .
    12 12
  • @edi80
    ptr balauru de mai sus, pai tu stii ce inseamna Porsche si ce istorie are in spate k sa vb.
    9 12
  • @ALEX
    design-ul e una...si platforma e alta...platforma se refera la partea tehnica, osatura, organele si musculatura daca vrei, iar caroseria&design-ul este pielea si forma care creeaza aspectul exterior...
    12 3
  • @edi80
    porsche are o cultura auto la superlativ, iar design-ul face parte din acea cultura...de aceea nu o schimba, mai ales ca au un succes comercial foarte mare...
    13 3
  • Declin
    Cu asta chiar au dat arama pe fata. La ei totul se rezuma la a face bani. Au vrut sa pacaleasca la inceput ca Eos e un model de sine statator, insa nu e nimic altceva decat Golf CC. E pacat ca nishte simpli afaceristi distrug rand pe rand marci auto cu istorie (Audi, Seat si mai nou Porsche) doar pentru beneficiul buzunarelor lor.
    Ma bucur nespus ca Dacia nu a fost cumparata de VW in trecut, cand a avut ocazia.
    14 14
  • :)
    bv valy sunt fanul tau:)
    8 12
  • edi80 =stelian opincaru
    Stelian tu nu ai treaba prin curte? Poate ca ar trebui sa vezi daca gainilor le este foame. La munca campului nu mai mergi, ca acum ai net si poti sa arzi gazul lejer nu?
    8 9
  • @bulk
    iese bani si de acolo daca ai cap...;) nu stau ca tine si mananc seminte bulgaresti la scara,ascult manele din bmw cu semnul nike pe spate si discut discutii cu baietii pe tema auto;)
    5 11
  • edi are primul comment bineinteles :)) el nu a auzit de identitatea unei marci...ma intreb de ce de expl italienii (cei mai buni designeri fo so) au creat un brera si un 159 cu aceeasi fata acum vreo 5 ani si de ce acum au realizat un mito si o giulietta dupa chipul si asemanarea 8c-ului????
    14 5
  • WOOOW!!!
    Chiar ma asteptam sa imprumute "fata" lui Polo sau Tiguan sau Touareg sau... stai bai nene ca si celelalte modele au tot "fata" lui Golf. Hahahaha!!!

    Ce se intampla cu VW? Si-au pierdut toata inspiratia! N-am fost fan VW si nici nu o sa fiu... jalnic!!!
    12 10
  • Incredibili sunt romanii
    Daca toata mentalitatea oamenilor din Europa ar fi fost egala cu ce se discuta pe acest site cred ca nu multe marci supravietuiau.Amprenta romanului este unica nu o poti sterge e tiparita in ADN.
    6 6
  • @I.O.N
    thumbs up !probabil ca ne-a lovit prea dur trecerea de la comunism
    6 5
  • Nu cred ca numai trecerea de la comunism(si altii au trecut de la comunism la capitalism si daca ii vezi zici ca sunt cu 500 de ani inantea noastra) mai sunt si altii factori cum ar fi prostia si spiritul de turma.
    7 3
  • octav_bmw
    daca as fi fost in locul sefului de la volkswagen la cati bani castiga as fi angajat un desinger calumea si nu sa iau primu fraier care-l vad p strada
    6 2
  • @ octav_bmw
    Giorgetto Giugiaro si Walter de'Silva lucreaza pentru VW Group
    Inainte de a face vreun comentariu, intereseaza-te de Walter de'Silva ( http://www.answers.com/topic/walter-de-silva ) si Giorgetto Giugiaro ( http://www.answers.com/topic/giorgetto-giugiaro ) si de realizarile lor .
    1 2
  • @ edi80
    Masinile VW si Porsche au un design atemporal
    Italienii de la Quattroruote lauda designul modelelor VW Golf 4 si Porsche Boxster 1, aceste modele avand un design actual si in prezent ( http://quattroruote.it/news/articolo.cfm?codice=264996 ) .
    1 2
  • jalnici
    cata lene bai frate....indata vedem si tractoare cu fata "noului golf" mi-e sila
    6 1
  • viitorul suna a GOLf
    Pt toti fanii VW......le urez:
    "Fata" de golf ...fara numaaar !
    5 2
  • mda
    toate modificarile ce tin de design costa..si cand scopul tau e sa faci profit indiferent de cum arata si ce calitate are....desingerii astia auto nu cresc pe strada..cei bun deja au contracte cu exclusivitate cu alte companii auto!
    6 3
  • preturi, costruri,profit,design-VW=0(ZERO)
    1. se plangea careva ca e satul de farurile triunghiulare gen Ford Focus etc, etc-in prezent pe toate modelele...
    Acum pot sa spun si eu ca sunt satul de fata lui GOLF pe toata gama.Mai bine era toata gama cu fata de Passat-glumesc desigur:))

    2. Se pare ca PROFITUL e pe locul 1 la VW -masina poporului.

    3. sper sa nu ia si Dacia fata de Logan de model .

    4. Alegerea VW prezinta inspiratie dar si risc : la design ii prefer pe italieni-ALFA si pe francezi Peugeot.

    5. Daca tot ii dau aceeasi fata si fac economii trebuiau sa taie 2000 euro la pret.

    O zi buna!
    8 1
  • UN RAHAT
    le-au facut pe toate la fel, urmatoare evolutie de design in grupul VAG va fi sa faca un amestec intre toate marcile din grup , de tot rahatul , degeaba il au pe dasilva si giugaro daca filosofia de design este dictata de la contabilitate
    3 0
  • design
    imi..pare rau..de ce vad pe aici..habar nu avetzi..de ce scrieti, ma refer la cei..care critica ..disighnul..lui wv.
    ...nici un model ..de la wv ..nu are faruri identice ..doar niste linii comunee..de design..e ceva tipic german..si universal.nu degeaba se zice ca i masina poporului..se adreseaza unei mase mari de consumatori..nu e vorba de costuri ..ca oricum .pentru fiecare model se fac matrite separate...
    acuma ca voua va plac disignuri futuriste ..modificatile singuri ..sau luattiva ..alta marca de masini..gen ferari.lamborgini..maerati..etc..
    .si pana la urma e ilogic sa mergi pe diferite linii de design...toate marcile fac asta ..daca va uitati..mai atent ..
    doar ca unele sunt mai spectaculoase ..altele nu..dar ..culmea .la toti le plac design ul futurist da tot ..isi cumpara masini wv...
    0 4
  • :))
    OFF :

    Sunt uimit cati specialisti pe metru patrat .
    Suntem toti ingineri auto,suntem toti designeri,preoti,profesori,medici,tamplari,instalatori. etc..ma rog...

    Noi sa fim sanatosi !
    0 2
  • uimitor
    @ivx - iti recomand un oftalmolog , ai mare nevoie ,nu sunt indentici ci doar asemanatoare (80%) @green - esti tare destept , ar trebui sa mai faci cateva facultati sa ne mai luminezi cu netarmuita ta inteligenta , noi ,, prostimea '' nu trebuie sa fim designeri ca sa ne dam seama de ne place sau nu ne place un lucru
    3 0
  • Golf 4 Cabrio
    Sa nu uitam celebrul golf 4 cabrio...golf 3 cu faruri de golf 4=))))
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru