Volkswagen vrea să întoarcă scandalul Dieselgate în favoarea sa, încercând să construiască o nouă strategie pe termen lung în care mașinile eco reprezintă pilonul principal al mărcii. Aceasta este logica pe care marșează constructorul german, care prevede un drum greu până în 2020, momentul în care își va face apariția pe piață primul model de sine stătător al unei serii electrice care va începe cu versiunea de serie a conceptul I.D., prezentat oficial săptămâna trecută la Salonul Auto de la Paris.
"Vom avea nevoie de câțiva ani pentru a ne repara imaginea și ne asumăm acest lucru. Avem trei-patru ani grei în fața noastră pentru a restructura compania și pentru a deveni mai profitabili și mai competitivi. În 2020, drumul greu va începe însă să-și arate roadele", a declarat noul șef al mărcii Volkswagen, Herbert Diess, într-omconferință de presă care a avut loc la Paris.
Vânzările globale ale mărcii Volkswagen au scăzut în primele 8 luni ale anului cu 0.2%, în ciuda unei luni august excelente, în care noul Tiguan a contribuit din plin la o creștere serioasă: +4.7%.
La nivelul Grupului Volkswagen, care adună 12 branduri auto și non-auto, vânzările au crescut cu 1.8%, atingând 6.66 miioane de vehicule vândute la nivel mondial.Punctul culminant al schimbării de macaz în cadrul mărcii Volkswagen va fi lansarea variantei de serie a lui I.D. Concept. Modelul 100% electric urmează să apară pe piață în anul 2020 și să ofere o autonomie cuprinsă între 400 și 600 de kilometri. Mai multe detalii despre I.D. Concept puteți afla în articolul dedicat.
E vorba de vânzările pe primele 8 luni ale anului, dacă reiei paragraful va fi foarte clar :)