Volkswagen e-Golf facelift a sosit: autonomia electricei a crescut la 300 de kilometri

de Daniel Popescu
Joi, 17.11.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen e-Golf a primit un facelift vizual şi beneficiază de o baterie cu autonomie de 300 de kilometri, cu 50% mai mare decât în prezent. În plus, motorul electric generează acum echivalentul a 136 de cai putere.

La numai o săptămână după ce Volkswagen Golf 7 a primit un facelift discret, versiunea sa electrică trece printr-un tratament similar. Aşa cum era de aşteptat, Volkswagen e-Golf facelift preia trăsăturile de design ale fratelui său cu motoare termice, însă principala noutate este reprezentată de baterie.

Capacitatea acesteia a crescut de la 24.2 kWh la 35.8 kWh, astfel că autonomia oficială ajunge acum până la 300 de kilometri, conform standardului european NEDC. În plus, timpul de încărcare a acumulatorului a scăzut la 6 ore în cazul utilizării unei staţii tradiţionale şi la numai o oră pentru o capacitate de 80% în cazul folosirii unei staţii de încărcare rapide.

Urmareste Automarket
Nu numai bateria a primit un upgrade important, ci şi motorul în sine, a cărui putere a crescut de la 86 kW la 100 kW, echivalentul a 136 de cai putere, în timp ce cuplul ajunge acum la 290 Nm. Aceste îmbunătăţiri au permis inclusiv scăderea timpului necesar pentru acceleraţia de la 0-100 km/h la 9.6 secunde, în timp ce viteza maximă este de 150 km/h.

În rest, noutăţile de design exterior şi interior sunt preluate de la Golf 7 facelift.

Astfel, cel mai important detaliu de exterior este iluminarea LED completă, atât la nivelul stopurilor, cât și la nivelul blocurilor optice frontale. De asemenea, semnătura LED diurnă a fost modificată, iar semnalizarea este una dinamică. Toate versiunile echipate cu xenon vor primi acum iluminare full LED.

Asemeni fratelui mai mare, Passat, noul Golf 7 facelift primește un ecran digital în locul instrumentelor analog. Acesta se numește Active Info Display, măsoară 12.3 inch, poate afișa hărți 3D şi este element opțional. În centrul planșei de bord, clienții vor regăsi un ecran standard de 6.5 inch sau unul opțional de 9.2 inch. Acesta din urmă se numește Discover Pro, a renunțat la butoane şi vine cu un senzor tactil vibrant. De asemenea, el beneficiază de comenzi vocale și de recunoașterea gesturilor. Aplicațiile care vor putea fi operate prin gesturi vor fi semnalate corespunzător, iar fiecare gest reușit va fi confirmat de un semnal sonor.

Producţia europeană a lui e-Golf facelift va începe în aprilie 2017 la fabrica Volkswagen din Dresda, însă preţurile nu au fost încă anunţate.

Maşini electrice disponibile în Europa (noiembrie 2016)
Model Baterie
(kWh)
Autonomie
(km, NEDC)
Disponibil
in Romania
BMW i3 33 300 DA
Bollore Blue Car 30 250 NU
BYD e6 EV 75 204 NU
Citroen e-Mehari 30 200 NU
Citroen C-Zero 16 160 NU
Fiat 500e 24 140 NU
Ford Focus Electric 23 162 NU
Kia Soul EV 30.5 210 DA
Mercedes B250e 36 200 DA
Mercedes SLS ED 60 250 NU
Mia Electric 12 130 NU
Mini E 35 160 NU
Mitsubishi i-Miev 16 160 DA
Neoma Lumeneo 16 160 NU
Nissan Leaf 30 250 NU
Peugeot iOn 16 160 NU
Renault Fluence ZE 22 185 NU
Renault Zoe 65 400 DA
Smart Fortwo ED 17.6 145 NU
Tesla Model X 90 450 NU
Tesla Model S 90 528 NU
Think City 23 160 NU
Volkswagen e-Golf 24 190 DA
Volkswagen e-Up 26.5 150 DA
Mașini electrice anunțate (în pregătire)
Model Baterie
(kWh)
Autonomie
anunțată
Data lansării
Hyundai Ioniq N/A 200 2017
Opel Ampera-e 60 400+ primăvara 2017
Volkswagen e-Golf 35.8 400 aprilie 2017
Tesla Model 3 N/A 350 2018 (Europa)
Audi e-tron SUV N/A N/A 2019
Mercedes EQ SUV N/A N/A 2019
Volkswagen ID N/A 600 2020
Porsche Mission E N/A 500 N/A
Ssangyong Korando EV N/A N/A 2019

Via Volkswagen

Comentarii (12)

  • vw s-a apucat de făcut cârnați
    Cei mai tari în softuri auto...Să sperăm că volanul ori alte butoane nu curentează.
    17 30
  • @tu de sus

    A fost buna asta (y). Volkswagen primeste ceea ce merita.
    13 10
  • Toader
    Degeaba. In Ro nu se comercializeaza nici Jeta hibrid,...Deci... Ce sa asteptam de la ei.....
    8 5
  • gabi_o
    300km ruland cu ce viteza? De exemplu, la 120km/h cat are autonomia? Nu de alta dar nu vreau sa ma tarai Bucuresti - Buzau cu max 60km/h asta ca sa nu raman in pana prostului pe la Mihailesti sau Urziceni! :-)
    16 6
  • Tabelul este incorect. Include autoturisme care nu se mai fabrica de ceva vreme ( Renault Fluence ZE ; Think city (a dat faliment , cumparat de Ford si in final pus cruce) ;Mia Electric (a dat faliment , vanduta fabrica pe bucati) ; gemenii Mitsubishi i Miev , Citroen C0 si Peugeot i-On nu se mai fabrica de vreo doi ani. Se mai vand doar daca au ramas pe stoc) sau autoturisme care nu au depasit stadiul de concept funtional-Lumeneo Neoma( de ce nu ati trecut si p[e sor-sa mai mica , Lumeneo Smera?)
    8 1
  • Niici Bollore Blue Car nu mai exista
    7 0
  • @vw s-a apucat de făcut cârnaț
    Stai linitit sunt multi care-s deja curentati de sindromul prostelii Foltzfaghen . Azi ma aflam la semafor in masina mea non-germana, si de aseaza un Tuareg veu 6 TEDEIU langa mine. Soferul fuma tigare cu mana scoasa pe geam si cu amanele la maxim :))))

    Canta melodia asta

    https://www.youtube.com/watch?v=oy_yKoJNENg

    Asadar :

    Cati bani aam bagaaat laaa TEEEEDEEEiiiUUURI
    Siiii caaaati oii maaai baaaagaaa
    Nici in douaaa nopti si douaaa zileee
    Nu i-asss puteeaaa nuuuumaaaraaa
    14 11
  • mircea
    @Sile

    Ne mai uităm o dată peste mașinile din tabel. Dar Bollore Blue Car, de exemplu, este pe locul al treilea în vânzările de mașini electrice în franța pe luna octombrie. Deci există și nici măcar n-o duce tocmai rău.
    4 2
  • @ Mircea
    Ce-ai zis despre Bollore m-a facut sa verific din nou .Ma bucur ca ai dreptate si ca a supravietuit. Bollore a avut o perioada foarte grea provocata de niste probleme tehnice : bateriile litiu-metal-polimer se autodescarcau de zece ori mai rapid decat orice alta baterie .Cine uita sa-si lase in priza masina cand era in stationare , dupa o zi gasea bateria descarcata aprorape complet..chiar daca initial era plina. Au mai fost si cateva masini folosite in sistem car-share care au luat foc si a fost suficient sa intre in criza. I-a salvat ,se pare, asocierea cu Renault( acum se fabrica intr-o uzina Renault , la Dieppe) si faptul ca in urma expertizarii masinilor incendiate s-a tras concluzia ca in toate cazurile a fost vorba de acte de vandalism( a-propos de viabilitatea reala a sistemului"car-share). Cat despre baterii , mare lucru n-au reusit.Acum se autodescarca complet in trei zile.
    5 1
  • @Mircea
    Nici cu tripletii se pare ca nu-i chiar asa. Mitsubishi nu s-a oprit din productie niciodata. Doar Peugeot si Citroen si-au oprit se pare doar temporar importurile pana la epuizarea stocului ramas nevandut (nu poate fi forba de productie intrucat absolut toate C0-urile si Li-on-urile erau fabricate INTEGRAL DE Mitsubishi PENTRU P.S.A. )
    0 0
  • Anacombie Eseran
    Tocmai mancam ciocolata ''made in Germany'', am ramas surprins ca pot face si ei ceva bun, nu doar artificii. Dar ar trebui sa se axaze numai pe asa ceva. Industria auto nu-i de nasul lor. M-ma urcat la Kaufland in Golf electric, are plastic de la un capat la altul, ergonomie zero, pret peste masura.
    12 7
  • vreau sa vad in curand si seaturi electrice/hibride.
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru