Volkswagen doreşte să finalizeze preluarea Porsche în 2012
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul Volkswagen se pregăteşte să cumpere 50.1 procente din acţiunile Porsche AG, anunţă AutomotiveNews. Cei de la Volkswagen trebuie să plătească aproximativ 3.9 miliarde de euro pentru respectivele acţiuni, ca apoi să înfiinţeze un holding care să controleze temporar noua achiziţie. Dacă va finaliza achiziţia până în 2014, Volkswagen AG va fi scutită de plata unor taxe în valoare de peste un miliard de euro, anunţă Der Spiegel. Liderii concernului Volkswagen au pregătit deja o serie de măsuri pentru ca Porsche să-şi păstreze independenţa în concern, pentru a evita eventualele probleme cu sindicaliştii Porsche.
"Pentru moment, toate părţile implicate doresc să formeze un grup auto integrat din motive economice. Pe măsură ce vom lua o decizie în vederea atingerii acestui ţel, vom comunica acest lucru. După cum am spus în septembrie, vrem să verificăm toate alternativele, iar procesul este în derulare.", a declarat Christine Ritz, purtător de cuvânt Volkswagen.
Volkswagen deţine deja 49.9 procente din portofoliul companiei Porsche AG. Prin achiziţia Porsche, compania germană va economisi circa 700 de milioane de euro, spun specialiştii din industrie.
Cele două companii lucrează la o fuziune încă din 2009, când Porsche a încercat să preia Volkswagen. Cei de la Porsche au înregistrat apoi o datorie de aproape zece milioane de euro după ce a cumpărat o bună parte din acţiunile Volkswagen.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Deja au construit Porsch cu motoare de Audi/VW asa ca ............
RIP
Ce am scris este fix ce au facut, si-au vandut actiuni de la unii la altii astfel incat sa castige o groaza de bani. In principiu sunt super baieti destepti, au scos VW din o eventuala criza si Porche a avut mici probleme financiare (10 mil este o suma ridicola) si acum VW incearca sa-i intoarca serviciul Porche poate castaga inca 760 mil in plus
Trebuie sa fii stupid sa crezi ca numai Porche se va bucura de banii acestia
PS
Nu lovii in Caragiale este universal poti sa ma faci idiot poate merit din plin
Ce m-a "deranjat" sunt manevrele finaciare de tip balcanic cand noi credem ca sunt un etalon de corectitudine. Prin 2010 au cam fost anchetati si nu cred ca totul a fost corect si transparent. Mai au un subiect de tipul acesta cu Suzuki
Ca sa inchidem subiectul: daca legea si autoritatile germane permite de ce nu, pana la urma capitalismul inseamna jungla cine poate, poate
Incestul - am incercat o figura de stil, poate am gresit asta e.
m-as fi bucurat daca atunci porsche ar fi reusit sa-i preia si cred ca li se cuvine pt ca hitler l-a pus pe ferdinand porsche sa creeze prima masina "vw Käfer ".....
pt necunoscatori: VW AG mai detine skoda.MAN,scania,bentley,bugatti,lamborghini,,
si cine o sa mai urmeze..
de aceea sunt si voi fi "always BMW fan!!!"
Pt ei profitul nu este absolut necesar pt ca daca au pierderi la vanzare recupereaza bani din buzunarul populatiei.
Din pacate "fiabilitatea" VW sa transmis si la Porsche si Audi care au ajuns masini de 8-10 ani folosinta.
Au ajuns masini de ........... pesti.