Începând de astăzi, noul Volkswagen ID.7 poate fi rezervat, după ce constructorul german a deschis oficial lista de comenzi pentru noua berlină electrică. În prima fază, noul model va fi disponibil în linia de echipare Pro, care aduce o baterie de 77 de kWh și o autonomie de 621 de kilometri în regim WLTP. Acumulatorul va alimenta un singur motor electric, montat în spate, care dezvoltă 286 de cai putere și 545 Nm.
Alături de acestea, echiparea Pro vine dotată și cu un sistem inteligent de climatizare, cu aeratoare electrice, o premieră pentru un model Volkswagen. De asemenea, ID.7 Pro mai include și următoarele dotări: head-up display cu realitate augmentată, sistem de navigație Discover Pro Max, jante de 19 inch și acces fără cheie și cu funcție Safelock.
Opțional, clienții pot bifa și un plafon panoramic cu sticlă inteligentă care poate deveni transparentă sau opacă prin apăsarea unui buton sau printr-o comandă vocală.
La momentul lansării, Volkswagen ID.7 Pro primește și o serie de sisteme de asistență active, cum ar fi: asistent pentru călătorie, pentru menținerea benzii, pentru situații de urgență, asistent pentru traficul lateral, vedere în spate și avertizare prezență trafic la ieșire și sistemul Area View cu o cameră video.
Clienții mai primesc și pachetul Interior Package, care adaugă scaunele ergoActive cu reglaj electric și cu funcție de memorie.
Aici mai există și pachetul Interior Package Plus, care include airbag-uri suplimentare, sistem audio Harman Kardon cu 12 incinte, un difuzor central și cu o putere totală de 700 de wați, precum și un amplificator cu 16 canale și un subwoofer. De asemenea, scaunele ergoActive primesc și propriul lor sistem de climatizare.Opțional, clienții mai pot bifa și pachetul Exterior Package, care aduce faruri LED Matrix, geamuri spate fumurii și deschidere a portbagajului printr-un senzor montat sub bară. La final, pachetul Exterior Package Plus adaugă un sistem de direcție progresivă și un șasiu adaptiv DCC.
Prețul de pornire al noului Volkswagen ID.7 este de 56.995 de euro.
via Volkswagen
Maşina arată bine dar se putea mai bine. E ok.
Preţul cam foarte piperat....
Preţul trebuia să fie spre 40.000€
Dar, lăcomia, lipsa reală a concurenţei,...
Ia-ti si tu o masina.
Eu cred ca este suficient pentru majoritatea. in km astia sigur ai nevoie si de o pauza de masa unde poti alimenta sa pleci mai departe.
Ah, VW sunt complet dusi cu capul si sunt ei iesiti din a fi competitivi.
Tesla, este la momentul actual (de vreo 10 ani) singura optiune viabila daca vrei masina electrica.
Clientul primeste mult mai mult pe euro cheltuit decat la orice alt brand.
Eu ma tot uit sa iau, si caut alternative. Nu as vrea 300cp sau 400 cp sau 500cp, vreau 150cp, sau nah 200, sunt suficienti.
Dar in conditiile in care tesla 3 full option la 300cp este 37-38.000 euro, daca ma uit la un id.3 sau 2008 sau megane sau astra, pai astea ar trebui sa coste ca pret de lista in echipare de top cu 150-200cp nu mai mult de 25-28.000 euro Ori aia viseaza cai verzi pe pereti, mai scumpe decat tesla 3.
Si uite asa, ajung sa cumpar tesla, caci ei nu au concurenta, nimeni nu se pozitioneaza corect.
Orice mucea direct, concurent tesla.
Ca si performanta pura, Tesla e imbatabil. Dar atat. Dar ca la orice produs nu totul tine de un singur aspect; cu toate ca la electrice exista tedinta sa fie privite doar din perspectiva autonomie vs pret. Ca opinie strict personala, vizual, cu atat mai mult daca esti soferul ei, Model 3 e o balarie de masina . In orice alt model STII ca esti intr-o masina si nu intr-o chestie care se intimpla sa aiba si un volan.
Pornit din vremea cand restul constructorilor stateau cu degetul in gura propovaduind falimentul Teslei, aceasta si-a optimizat intregul lant de productie. Un avantaj greu de egalat dar nu imposibil. Macar restul constructorilor deseneaza masini. Azi dimineata, in targul in care locuiesc am vazut 3 Megane E-Tech...deci exista interes si pentru altceva.
Nu în ultimul rând " electricele se vor ieftini ", previziunea secolului .
Ti-ai luat ba Micky Mouse electrică chinezească ieftină ? Ca de vreo cinci ani propovăduiești asaltul final, inevitabil , al chinezilor în Europa .
Nu umplem de Stepway, veste buna pentru Dacia/Renault.
Lol, cocalarii tot mai cred ca golf 4 e (a fost) mașina bună.
PS: de unde știi tu ca nu are?
Porcaria asta e scumpa si proasta. VW a ajuns sa vanda un Passat cu baterii la 60k. Aceeasi masina Diesel era 25K in urma cu putini ani. Am luat in urma cu 8 ani un Golf Diesel cu 18k, echipare mediana + ceva dotari. Daca clientii nu vor penaliza excesele si ineptiile VAG si vor plati sumele imense cerute, inseamna ca VW au noroc incredibil. Intr-o lume normala ar trebui ca aceste scumpiri nejustificate sa-i coste capul. Daca n-o sa-i coste o sa fie doar datorita bolovanilor dispusi accepte de bunavoie propria extorcare.
PS: "Masinile electrice se vor ieftini. Apar noi si noi tehnologii. Apar bateriile solide ieftine si eficiente" :))))
Ce este drept Ocean pleacă de la 37.000$ (culoare albă 0$ și jante de 20 inch 0$)
Ce să zic, este mașină jiermană, publicul apreciază tot ce este jierman :)), în special "luxul" de plastic jierman
Ce sa isi ia ala, viseaza la Tesla si se plimba cu autobuzul diesel fara bilet, vai de steaua lui.