Volkswagen CrossBlue Concept, model expus la Salonul Auto de la Detroit din acest an, a primit o evoluţie cu alură de coupe. I se spune CrossBlue Coupe Concept şi reprezintă un SUV care prezintă o siluetă de coupe. Noul concept vine cu o lungime totală de 4.89 metri, cu o lăţime de 2.02 metri şi dispune de un ampatament de 2.98 metri. Cei de la Volkswagen au publicat astăzi imaginile oficiale ale noului model, la câteva ore de la apariţia neoficială a imaginilor pe internet.
Exponatul de la Shanghai va fi echipat cu un motor V6, cu injecţie directă şi turbocompresor, asistat de două unităţi electrice. Ansamblul va fi capabil să dezvolte 415 cai putere. Sistemul de propulsie promite un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.9 secunde şi un consum de numai 3 litri/100 de km (ciclul NEDC pentru vehicule hibride plug-in), graţie intervenţiei celor două motoare electrice. Consumul anunţat în regim mixt este de 6.9 litri la sută. Cele două motoare electrice pot folosi resursele înmagazinate în interiorul bateriilor litiu-ion pentru a asigura o autonomie cu zero emisii pentru o distanţă de 33 de kilometri.
Noul CrossBlue Coupe Concept este un hibrid plug-in, ceea ce înseamnă că acumulatorii modelului pot fi încărcaţi de la priză. În modul 100% electric, modelul poate să atingă o viteză de 120 km/h, pe când viteza maximă a conceptului de 2.220 kilograme este de 236 km/h. Crossoverul care va fi prezentat la Shanghai deschide drumul unui nou limbaj de design, mult mai curajos, pe care îl vor adopta mai apoi toate SUV-urile constructorului din Wolfsburg. La interior, remarcăm formele angulare ale bordului, scaunele cu un design sobru, separarea sistemelor multimedia între locurile din faţă şi cele din spate şi ceasurile de bord digitale. Exemplarul din imaginile alăturate respectă cu fidelitate schiţele prezentate ieri, aspectul său fiind mai agresiv decât cel al actualelor SUV-uri din gama constructorului german. Portbagajul are un volum de încărcare de 537 de litri, acesta putând să crească la 1.101 litri dacă se pliază bancheta din spate.Via Volkswagen
3.3 l/100km, iar a venit VAG sa abereze.
Da, va scoate consumul asta pana se descarca acumulatorii, dupa, sa fim seriosi. Ma mir ca nu are si cuplu de locomotiva, ca au mai anuntat ei un motor extraterestru care nu a aparut niciodata.
VW este singurul care mai propune un design clasic si sobru si, dupa cum se vinde, e clar ca are multi simpatizanti. Masina asta, cu acest design, ar prinde foarte bine si in aglomerata Europa, dar sa aiba dimensiuni de segment B. Mie imi place foarte mult interiorul: organizat si foarte curat dpdv vizual.
Interiorul e foarte curat, extrem de bine organizat.
Mașina este hibrid de dragul hibridului, avantajul pe care eu îl vad este consumul redus în regim urban asigurate de motoarele electrice.
O chestie care ma enervează și persista în toate articolele, nu exista mașină cu emisii zero, orice sursa de căldură emite CO2 de la pneu, aer condiționat pana la frecatul mainilor