Volkswagen Cross Coupe GTE, conceptul care anunţă un viitor crossover hibrid

de Bogdan Mirică
Luni, 12.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a dezvăluit în cadrul Salonului Auto de la Detroit conceptul Cross Coupe GTE, un crossover hibrid de 355 de cai putere, care poate fi alimentat cu energie electrică şi la priză.

Volkswagen se foloseşte de Salonul Auto de la Detroit pentru a dezvălui o nouă versiune a conceptului Cross Coupe, botezată de acestă dată GTE, ca dovadă a tehnologiei hibride ascunse sub caroserie.

Creat pentru a anticipa un viitor crossover destinat pieţei din America de Nord, noul Cross Coupe GTE dispune de un aspect frontal revizuit, cu o grilă din aluminiu, cu blocuri optice de tip LED, cu pasaje ale roţilor ceva mai generoase, cu inserţii de plastic lucios şi inserţii cromate, cu o linie a plafonului ceva mai coborâtă, cu un eleron montat pe hayon şi cu un set de jante de 22 de inch.

Interior cu trei ecrane digitale

Interiorul dispune de locuri pentru cinci pasageri şi păstrează aerul simplist, dar plin de ergonomie cu care Volkswagen şi-a obişnuit clienţii. Nu lipsesc nici materialele de calitate superioară, cum este pielea Nappa şi inserţiile de aluminiu.

Interiorul este gândit în jurul a trei ecrane digitale extrem de generoase.

Esential 355 de cai putere se ascund sub capota lui Volkswagen Cross Coupe GTE.
6 secunde sunt necesare pentru a sprinta de la 0 la 100 de kmh.
32 de kilometri este autonomia pur electrică a conceptului Volkswagen Cross Coupe GTE.
Echiparea este una intens digitalizată, cu un instrumentar de bord de 12.1 inch, preluat de la Audi TT, cu un ecran tactil pentru controlul climatizării şi cu un nou ecran de 10 inch pentru sistemul multimedia. Este, practic, aceeaşi configuraţie ca în cazul conceptului Golf Touch, prezentat zilele trecute la târgul noilor tehnologii din Las Vegas.

Volkswagen Golf R Touch: conceptul care face trecerea de la butoanele conservatoare la ecranele digitale

Motor de 355 de cai putere şi consum de 3.3 l/100 km

Surprizele apar sub capotă, acolo unde germanii folosesc un tren de propulsie hibrid ce poate fi alimentat şi la priză.

El este compus dintr-un motor V6 benzină, de 3.6 litri şi două alte motoare electrice ţinute în viaţă de o baterie litiu-ion de 12.1 kWh. Combinarea celor două unităţi oferă conceptului o putere totală de 355 de cai şi un cuplu motor de 380 de Nm.

Un pachet mulţumitor, gata să propulseze crossover-ul de la 0 la 100 de km/h în 6 secunde. În materie de eficienţă, configuraţia oferă 32 de kilometri parcurşi doar cu energie electrică şi un consum de numai 3.3 litri/100 de kilometri.

Comentarii (6)

  • De vis !!
    7 7
  • someone
    conceptul e frumos, dar mi se pare ciudata alegerea unui motor asa mare aspirat, cand aveau alternative TSI mult mai economice
    5 7
  • @someone: "Creat pentru a anticipa un viitor crossover destinat pieţei din America de Nord"
    acolo nu sunt preturile din Europa la pompa.
    9 1
  • someone
    @ ABC : corect ceea ce zici tu, dar in acelasi timp california are cele mai stricte legi anti-poluare din lume. eu la asta m-am gandit cand am scris comentariul despre motor, nu la pretul combustibilului la pompa. caci la urma urmei un hibrid e facut in primul rand pentru a reduce consumul si implicit poluarea.
    4 0
  • joe.giorgica
    tot citesc la hybride consum 3.,,,,la suta!,,,pai e prima suta de km pana se duc bateriile sau media la cateva sute de km!Poate ar trebui pus mai bine autonomia cu un plin[benzina plus curent electric]
    7 0
  • Sunt curios la cate luni de zile trebuie schimbate bateriile(foarte ieftine dealtfel).5-6 luni?Cam mult pentru Volkswagen.Sigur o sa ia fata celor de la Lexus in Statele Unite,NX si RX nu au nici o sansa, Volkswagen-urile astea..sunt atat de bune pe hartie,nimeni nu le intrece.(glumeam)
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru