Mai devreme în această lună, au apărut informații despre o potențială vânzare a două fabrici Volkswagen din Germania către mai mulți producători chinezi. Acum, la o săptămână după ce au apărut aceste informații, un purtător de cuvânt al Grupului Volkswagen a confirmat că au avut loc astfel de discuții. Potrivit spuselor lui, în discuții a fost implicat și Oliver Blume, CEO-ul Grupului Volkswagen.
Publicația Reuters preciza în urmă cu o săptămână că mai mulți producători chinezi sunt interesați să cumpere uzinele Volkswagen din Dresda și Osnabruck. Aceste uzine urmează să fie închise de constructorul german în 2025, respectiv în 2027 pentru a-și reduce costurile.
„Este un semn bun că producătorii chinezi vor să investească în Europa”, a declarat purtătorul de cuvânt al grupului german. „Avem parteneriate solide în China și bineînțeles că au fost discuții, dar fără decizii concrete”, a mai adăugat acesta.
În cazul în care tranzacțiile ar fi confirmate, Volkswagen ar putea încasa între 100 și 300 de milioane de euro pentru fiecare dintre cele două uzine.
Dupa cum bine zicea cineva, germanii nu mai sunt ce au fost odata...au depins de piata din China unde au avut cele mai mari vanzari (ca tot se dau rotunzi la cifre de vanzari...).
Acum se vand bucatica cu bucatica.
BMW li se inchina si se opun taxelor pentru electrice chinezesti impuse chiar de Germanica pentru a salva chipurile Industria:))
Sunteti varza prapaditilor. Ati bagat softuri ilegale in loc sa faceti produse calitative. V-ati aliat cu jegosii de la BMW si Mercedes, dupa care Mercedes v-a turnat. Ce sa mai povestim, si-au facut-o intre ei si acum fac recalls cu nemiluita.
Vindeti tot la preturi derizorii.
Intre 100 si 300 milioane cand amenzile date pentru Dieselgate au fost de peste 30 miliarde...
Astia sunteti!
Si ghiciti ce dragi romanasi care le luati produsele: mai putini oameni (ca vor fi si dati afara din Germania o multime) inseamna calitate si mai proasta.
Volkswagen activeaza in China de 40 de ani, deci nimic surprinzator.
Doar romanii cred ca VAG e Made in Germany peste tot. Ei cand vedeau super vanzari, credeau ca ele sunt in Europa :))
VAG a vandut bine cu ajutorul chinezilor, dar acum chinezii ii cumpara. Urmeaza si BMW si Mercedes in curand. Mercedes e deja partial vandut pentru ca si Mercedes a facut un joint venture cu chinezii de la Geely, deci Mercedes e Made in China.
https://group.mercedes-benz.com/company/news/joint-venture-with-geely.html
Daca taranii germani se aliau sa faca lucruri bune, acum nu se mai aflau in aceasta postura, dar ei au facut numai mizerii, asa ca isi merita soarta!
Pacat ca au facut si victime colaterale pentru ca nu au jucat corect, dar asta e. Ca la asigurari, poti fi cel mai corect, daca stai intr-o zona cu multi cocalari, platesti mai mult pentru ca esti in zona de risc.
Nu poti face fata concurentie cocalaresti!
Cand germanii vand masini "masluite", raporteaza cifre de vanzari umflate, fac aliante pentru stabilit pretul otelului, se aliaza ca sa nu implementeze sistemele pentru diminuarea poluarii si tu faci reclama la siguranta, nu poti face afaceri.
Jegurile proaste germane au distrus tot ce se putea in Europa si din cauza lor inghitim toti: aer toxic si marci corecte care au intrat in faliment pentru ca nu pot concura cu motoarele cu emisii scazute pe hartie.
Falimentul sa ii manance pe prosti, asa cum astia cu BMW-urile se rup in stalpi sau cisterne!
Sa se faca dreptate odata si prostii care sustin coruptii sa plateasca acum.
O sa luati piese Made in China si la preturi de Made in Germany, ca sa isi recupereze banii din amenzi pe spatele fraierilor.
Cotizati baieti!
Miliarde pentru Dieselgate si cateva milioane pentru 2 fabrici :))
Prostia se plateste!
Dieselgate nu este o Cauza a electrificarii, ci Efectul politicilor verzi implementate in UE inca din anii 90 si finalizate cu green dealul din 2019.
Politicienii au impus implementarea unor norme de poluare in termeni nerealisti ( euro1- 3 s-a facut in 13 ani, euro 4-6 in 9 ani) si rezultatul a fost ca producatorii au avut de ales intre a inchide sau a trisa. Rezultatul se stie!
Cat priveste electrificarea, pe langa normele de poluare nerealiste, a fost determinata de o noua fortare a acelorasi politicieni incompetenti, care au implementat green dealul impunand cicluri de dezvoltare nerealiste, dand subventii care au denaturat concurenta, ignorand piata iar rezultatul este ca aproape au distrus nu numai industria auto, ci aproape intreaga industrie grea europeana si au aruncat in aer preturile la energie cu certificatele lor verzi si dependenta de gazul rusesc!
Practic am irosit sute sau mii de miliarde de euro pentru a proteja (excesiv) mediul, pentru a impune solutii nerealiste si nenaturale, timp in care poluarea creste in sua si asia si ei ne invadeaza cu produse la jumatate de pret, dupa taxe si tva.
După ce că în perioada Merkel s-au făcut vasalii rușilor, și-au demolat efectiv centralele nucleare și au trecut pe energie produsă pe gaze importate de la ruși, iar acum chițăie și redeschid centralele pe cărbune, din nou, sunt pe cale să se împuște singuri în piciorul sănătos.
Deci faptul ca se lupta impotriva poluarii e ceva rau, iar daca nu reusim, trebuie folosite softuri ilegale!
Bravo, meriti premiu un BMW!
Urmeaza sa mai ziceti ca liniutele pe drumuri publice devin obligatorii si sunt cauza directa a implementarii limitelor de viteza!
Adevarul ca e multa prostie in lume si nu e de mirare ca Romania e acolo unde este: groapa de gunoi a Europei!
Felicitari pentru sustinerea coruptilor.
Cu miliarde date pe amenzi se puteau face multe, dar cu prosti ca voi nu ai cum.
Romanii importa toate jafurile din vest, deci te poti simti ca si cum UE nu a hotarat nimic pentru tine.
De asemenea Romania a avut cea mai mica rata de resoftare la VAG pentru ca stie ei romanii ce e mai bine.
De aia ne-au adus pe culmi inalte la cele mai varza strazi, la cea mai mare mortalitate pe sosele, la cei mai prosti soferi.
Pentru ca stiti voi mai bine cum sta treaba decat prin vest.
Si de aia o si ducem asa bine. Ne invidiaza toti pentru cat de bine o ducem.
Suntem plecati cateva milioane de romani din tara, fix pentru ca prin alte parti e mult mai rau si nu avem ce vedea si invata.
Ce frumos ar fi sa te iei de manuta cu inexopix, danut_grc, Dutz si sa va bagati voi evacuarile in interiorul masinilor, sa va anulati DPF si sa ne explicati apoi cum sta treaba cu poluarea.
Ca asa cand voi sunteti in masina si putoarea curge pe afara, sunteti zmei.
Zău că ești georgescu-n persoană. Numai ăla poate emite așa elucubrații. Mult, oricând, oriunde și despre orice.