Spre comparaţie, actuala versiune 1.6 TDI de 102 CP a lui Caddy are un consum mediu de 5.7 litri la sută. Pentru a-i reduce consumul lui Caddy, Volkswagen a echipat modelul cu sistem Start-Stop, anvelope cu rezistenţă redusă la rulare, sistem de recuperare a energiei cinetice, o unitate ECU reprogramată şi un şasiu coborât cu 27 milimetri.
Noua specificaţie a lui Caddy 1.6 TDI Bluemotion asigură o autonomie de 1.300 kilometri cu un plin de carburant. Modelul emite 117 grame de CO2 pe kilometru, spun cei de la Volkswagen. Noua versiune a lui Caddy va fi disponibilă comercial pe piaţa din Europa la scurtă vreme de la debutul de la Frankfurt. Pe piaţa din Germania, modelul are un preţ de pornire de 17.720 euro. În România, cel mai ieftin Caddy pleacă de la 17.129 euro cu TVA inclus. Cel mai ieftin Caddy diesel oferit în prezent pe piaţa internă are un preţ de pornire de 18.182 euro cu TVA inclus.Via Volkswagen
Eu cu o benzina de 1.6 aspirat fara sa am nimic din cele enumerate mai sus, am scos recent 5.3 pe un traseu mixt de 1000 km (e adevarat, fara traffic gen ore de varf si cu sarcina medie) care a cuprins toate tipurile de sosele.
Nu vreau sa fiu inteles gresit. Masini gen XL1 sunt cu adevarat speciale si pentru ele constructorii merita toate laudele, dar in cazul de fata nu-I nimic iesit din comun, e doar prilej de reclama si nimic mai mult.