Volkswagen Bluesport va avea un motor 1.6 FSI de 220 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul roadster de la Volkswagen, modelul prefigurat de conceptul Bluesport prezentat la Detroit în 2009, va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt din 2013. Respectivul concept părea să fie gata de pornit la drum, iar surse din cadrul Volkswagen spun că aproape toate elementele prezente pe acel model vor ajunge în producţia de serie. Mai precis, este cert faptul că viitorul roadster de la Volkswagen va avea doar două locuri şi un acoperiş escamotabil din pânză. Modelul utilizează platforma Modulare Mittel Baukasten, care foloseşte o parte din suspensia lui Golf V/VI.
Platforma respectivului model este deocamdată unică în Grupul VAG, ceea ce ar aduce costuri suplimentare. Cei de la Volkswagen speră să reducă respectivele costuri prin dezvoltarea unei versiuni Porsche a lui Bluesport, dar şi prin realizarea unui echivalent în gama Audi. Cei de la Audi poartă tratative cu Renault pentru folosirea numelui R4. Sunt şanse ca producătorul din Ingolstadt să ofere o versiune coupe a lui Bluesport, în timp ce Porsche va realiza un frate mai mic pentru Boxster.
Fiecare model va avea caracterul său distinct.Secretul obţinerii unui caracter aparte pentru fiecare model în ciuda utilizării aceleiaşi platforme stă în diferenţierea ecartamentului. Sunt şanse ca ampatamentul să fie similar sau foarte apropiat, dar ecartamentul va fi cu certitudine diferit. Gama de motorizări va include noile creaţii din seria EA888, o gamă care serveşte modelele Golf şi Scirocco. Versiunea Volkswagen a lui Bluesport va beneficia de un motor FSI de 1.6 litri care va realiza 220 CP graţie unui sistem de distribuţie variabilă realizat de inginerii Audi. Modelul va utiliza fie o transmisie manuală cu şase trepte, fie o unitate DSG DQ500 cu şapte trepte.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Masia arata foarte bine, dar de ce nu pun motorul 2.0 TFSI care lider detasat la categoria lui. Are consum bun, poti sa il livrezi in variante de putere pe o plaja larga, iar de tunning nu mai vorbesc, se duce lejer in 340cp.
astfel de motoare erau in competitiile de raliuri la grupa Super 1600 . si din aceasta cilindreee dezvoltau 210-220 BHP . cu revizii totale la maxim 5000 km de exploatare . toate astea puse cap la cap ma fac sa cred ca sau VW sau stricat de cap si revin pe motoare aspirate din nou , sau ca autorul articolului a uitat pe undeva prin service turbina motorului .
apropo, ce cupulu si la ce turatie ar putea avea un astfel de motor? 170 NM la 5000 RPM?
Exact cat tine si un motor de Honda S2000, 2l de 240 cp N/A, care la origini avea 280cp dar a fost restrictionat la 240 pe motive de poluare.
Cu tehnologia injectiei directe si a distributiei variabile Audi, foarte asemenatoare ca si constructie cu VTEC-ul Hondei, motorul nu va avea nici o problema de fiabilitate.
Bravo lor.
Am "pornit" la drum cu cele mai mici sperante ca sa nu fiu dezamagit dar cei 200NM laudati intre 1500-4000rpm chiar s-au facut simtiti.
Am stat in spate :D asa ca nu pot sa spun daca exact de la 1500rpm se simtea cuplul dar estimativ pe la 2200rpm sigur.
Totusi, consumul este exagerat de mare pentru un 1.4L (aprox 6L/100Km) ceea ce ma face sa cred ca motoarele mici de putere mare vor avea un dezavantaj major fata de diesel dpdv al consumului la performante cat de cat comparabile.
Ma refer stric la motorizari VW!!