Skoda va reuşi în acest an să depăşească un nou record de vânzări, după ce a reuşit să comercializeze peste un milion de maşini în primele 11 luni ale anului.
Constructorul ceh se bucură de succes în special în Europa, iar aşteptările pentru anul viitor sunt cu atât mai mari după lansarea SUV-ului Kodiaq.
Planurile de extindere vizează lansarea mărcii în alte 20 de ţări pe parcursul următorilor 10 ani, iar una dintre opţiunile intens discutate este revenirea pe piaţa din Statele Unite pentru prima oară după anii '60. De altfel, nu mai departe de luna august, oficialii cehi au înregistrat deja la oficiul de patente şi mărci din SUA câteva dintre denumirile de modele pe care le cunoaştem foarte bine în Europa, cum ar fi Yeti, Octavia sau Superb.
Numai că intenţiile cehilor se lovesc deja de refuzul companiei-mamă Volkswagen, întrucât un membru al consiliului de conducere a catalogat aceasta revenuire în SUA cu o sinucidere. "Putem fi nebuni, dar nu suntem demenţi. Să intrăm pe această piaţă uriaşă cu un brand necunoscut, cu o gamă de modele concentrată pe Europa şi o reţea de dealeri inexistentă este sinucide curată. În plus, ultimul lucru de care are nevoie Volkswagen America este canibalizarea vânzărilor", spun oficialii grupului german.În acest context, şansele Skoda de a spori vânzările prin revenirea în SUA devin foarte mici.
Via Carscoops
adica, ca deobicei, oficialii acestui concern se adreseaza parca unor retarzi. Sa vad:
- brand necunoscut. Marketing...va pricepeti la asta. Ati vandut diesel ca cel mai clean fuel. Toate reclamele cu blueshit erau pe alb....Deci n-ar fi o problema sa reeditati o noua spalare a creierelor
- Skoda poate veni din Europa ca o marca prea putin atinsa de scandal. Chiar daca apartine aceluiasi grup
- modele concentrate pe Europa. Aici e chiar ca "noi va credem prosti". Chiar nimeni nu stie ca Skoda e doar un vw cu alte haine!? Inteleg ca ce vinde vw in SUA e altceva decat ce vinde in Eu. Mda...
- canibalizarea. Really? Fix aceeasi chestie se intampla si in Europa!?
eu as face un rezumat al refuzului de a se prezenta pe piata americana: BANII.
Mai precis lipsa unui buget pentru o intreprindere de genul asta. Cel putin pentru moment.
Si da, noile modele de la Skoda incep sa imi (re)placa
VolksWagen GERMANIA nu isi doreste un succes mare Skoda CEHIA in SUA !!
Pentru atunci "canibalizarea" se traduce prin faptul ca banii se vor duce in CEHIA (chiar daca proprietarii sunt germani - angajatii si impozitele se duc la cehi) !!!!
Este acelasi lucru mereu - germanii sunt de O LACOMIE greu de imaginat !!!
Ei au somajul foarte mic, banii le curg pe toate canalele si cand a venit vorba de ajutarea Spaniei, Italiei si Greciei in ceea ce priveste "granita" cu Africa din Marea Mediterana, GERMANIEI NU A DAT NICI-UN EURO si a blocat la nivelul COmisiei si Parlamentului european ORICE AJUTOR !
Asta pana la aparitia razboiului din Siria si la valurile de emigranti via Bulgaria - Serbia - Ungaria - Austria - Germania CAND BRUSC GERMANI LACOMI si NESIMTITI au spus ca fiecare tara sa preia o cota parte !!!
Niste nemernici acesti germani !
Nu as cumpara masini VW de la ei nici sa ma pici cu ceara !
P.S. E de loc din Sinaia.
Dacă s-ar putea proceda cu ei la fel peste tot locul lor mondial în vânzări nu cred că ar fi mai sus de 5.
Plus, in cazul de fata astia voiau sa duca Skodele in america, un continent cu cerinte diferite, motoare mari, consumatoare de benzina, etc.
In cazul daciei, cand a venit criza, vesticii oricum cumparau ceva ieftin, nu conta calitate sau specificatii, cumparau chinezarii daca nu erau dovedite cat de praf sunt. A fost norocul daciei ca au fost prezenti in acel moment. Daca in scurt timp scotea vw un polo din 2000 si punea un design fresh, lua fata daciei rau
Criza de care vorbesti a trecut de cativa ani buni.
De ce se vinde atunci Dacia in continuare in Europa Occidentala daca o asociezi atat de usor cu o chinezarie,? Sau poate ei nu si-au dat seama inca? Sa te intrebe pe tine ca sa se lumineze?
Si, apropo, de ce nu a scos VW un Polo din 2000 cu design fresh ca sa ia fata Daciei? Ca din cate spui, reteta succesului era la indemana...
N-ar fi exclus ca apendicele v.ag al lui PSE să calce pe urmele fostului GM (care, cu doi ani ȋnainte de faliment, ȋncă era nr. 1 mondial la vânzări!), chiar dacă mulți ar avea “toate motivele” să-și manifeste ȋndoiala față de un asemenea deznodământ (ȋn aceeași manieră ca peste Ocean: “too big to fail”). Din fericire ȋnsă, câtă vreme Germania va domina politic uriașul cu picioare de lut (UE) – din care cauză britanicii și-au băgat picioarele ȋn ea de “familie europeană” – tovarășii din Wolfsburg nu vor avea de ce să se ȋngrijoreze, știind că ultima soluție (ȋn caz că – cine știe? – poate chiar va trebui ca dânșii să le plătească euro-dizălgheiților despăgubirile cuvenite – ia gândiți-vă: au pregătit 18 miliarde de euro pentru zona americană, dar cam de patru ori mai multe mașini sunt vizate ȋn Europa, deci, logic, cât i-ar costa aici, dacă legislația comunitară ar fi tot atât de aspră precum cea americană, dar cât i-ar costa ȋn total??? – iar de s-ar ȋntâmpla asta taman pe fondul vreunei recesiuni economice inopinate și de efect continental, așa cum a apărut cea din 2008, mai ziceți că n-ar fi posibilă catastrofa financiară…dacă totul s-ar desfășura așa cum ar trebui ȋntr-o lume normală, v.ag ar fi deja halit…) nu-i o revoluție: pașnica naționalizare…Prevăzători, cred că deja s-au apucat să le pupe tălpile autorităților germane, care, de ochii fraierilor globali, cică au dispus “anchete severe” la Audi, la Porsche și la cine o urma. Numai să nu se trezească gagiii apoi cu oarece animozități, așa cum i-a arătat Ford lui ngmco inc., totodată avertizând piața: “Say no to Government Motors. Don’t buy socialism”.