Deşi toată lumea îl aştepta la Paris, Volkswagen a lansat abia astăzi primele imagini şi informaţii ale noului Beetle Cabrio. După cum era de aşteptat, modelul german păstrează caracteristicile estetice ale fratelui cu acoperiş fix.
În cazul variantei cabrio avem un acoperiş textil acţionat electric, care se închide sau se deschide în 10 secunde, până la o viteză maximă de 48 km/h. Acoperişul din pânză poate fi mascat de o husă specială, care ascunde mecanismul şi permite rularea fără probleme la viteze mari.
La interior, habitaclul poate garanta spaţiu pentru 4 pasageri şi un portbagaj cu o capacitate de 225 de litri, cu 85 mai puţini decât în cazul coupe-ului. Pentru a garanta un nivel de siguranţă de top, Beetle Cabrio vine cu bare de protecţie retractabile, poziţionate în spatele locurilor posterioare, cu montanţi faţă ranforsaţi şi un set de airbaguri pentru torace şi cap.Gama de motorizări va fi compusă din trei motoare pe benzină: 1.2 TSI de 105 cai, 1.4 TSI de 160 de cai şi 2.0 TSI de 200 de cai.
Pentru cei care preferă dieselul, Volkswagen va oferi motoarele 1.6 TDi de 105 cai şi 2.0 TDi de 140 de cai. Unităţile 1.2 TSi şi 1.6 TDi sunt disponibile şi în versiuni Bluemotion.Lansarea noului Volkswagen Beetle Cabrio va avea loc abia la finalul lunii viitoare, în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, vânzările urmând să demareze tot atunci.
....
Blonda aia e chiar misto iar tipul cam agarici. In rest niste chestii plictisitoare pe fundal.
Ah, totusi sa nu uitam ca tocmai VW a dat startul renasterii masinilor clasice chiar cu aceasta masina in 1997. Au urmat apoi Mini in 2001 si Fiat 500 in 2007.
Ca sa nu mai spunem ca Fiat 500 nici nu a ajuns la 200 CP. A facut-o doar Mini dar la o diferenta de vreo 10000 de euro fata de Beetle. Interesant pentru niste masinute funky, nu crezi? ;)