Volkswagen Arteon este disponibil în prezent în România în mai multe versiuni de motorizare, iar cea mai puternică dintre acestea este un propulsor pe benzină TSI de 2.0 litri care generează 280 de cai putere.
Constructorul german analizează însă oportunitatea de a dezvolta un Arteon R de performanță, bazat pe un motor turbo V6 de 3.0 litri care să genereze peste 400 de cai putere.
"Sunt ferm convins că această combinație este extrem de frumoasă. Am combinat-o cu ultima versiune a sistemului nostru de tracțiune integrală, prin care poți să provoci un caracter supravirator. Este o mașină cu adevărat puternică. Poți învinge toate mașinile Porsche Panamera de pe autostradă", afirmă Martin Hube, unul dintre purtătorii de cuvânt Volkswagen.
Potrivit informațiilor furnizate de acesta, Volkswagen a realizat deja un prototip cu noua versiune a motorului, însă nu este clar dacă și când aceasta va fi lansată în versiune de producție.
Primele informații despre o versiune de performanță Arteon R au apărut în luna august.
Arteon este un coupe cu 4 uși care înlocuiește în gama Volkswagen defunctul CC. Acesta este poziționat de marca germană deasupra lui Passat în gamă, fiind prezentat ca o alternativă ceva mai accesibilă la coupe-urile premium Audi A5 Sportback și Seria 4 Gran Coupe. Noul Volkswagen Arteon este disponibil în România în momentul lansării în două variante diesel de motorizare: 2.0 TDI de 150 CP și 340 Nm sau 2.0 TDI Biturbo de 240 CP și 500 Nm.Via Car Throttle
am unul chiar la bloc. frumoasa masina. scumpa, dar frumoasa. nu e pt mine, chiar daca mi-as permite, dar sa zici ca e sasiu de polo.....denota multe lucruri, dar nu inteligenta.
ar fi chiar frumos sa reinvie vr6-le, si se pare ca chiar un astfel de motor va fi.
Masina nu e porsche, si nici nu intentioneaza sa fie, pt ca porsche costa 140.000E. Cat despre spatiu de sub capota, depinde de motorizare.
Are motorizari de 150hp, 190hp, 240hp, 280 hp si urmeaza unu in jur de 380-400hp. Dc vei alege unul cu240hp sau mai mult, vei observa uimit ca nu ramane spatiu gol sub capota, si poate te-ai uitat la un arteon care are 1800kg sau mai mult, cu un motor anemic, care incearca sa depaseasca un logan :). Dc ai face un drive test cu un 240hp tdi, ai sa vezi ca nu ai spatiu ramas aiurea sub capota, si masina are 6.3s 0-100. dar nu e decat 55.000E, si poate fii si mai mult dc mai pui niste obtiuni. sau poate vrei un bmw care are tot 6.3s, dar costa minim 80.000E, Sau poti ca tot romanul sa mergi sa iei un sh bmw cu 15000E si crezi ca ai super masina, iar bmw-ul din show- room de 80.000E e varza pe langa masina ta :)