Odată cu prezentarea oficială a primului model electric din noua familie ID, Volkswagen inaugurează un logo simplificat care va fi prezent pe toate mașinile pe care marca germană le va lansa pe piață de acum înainte.
Logo-ul Volkswagen și-a păstrat elementele de bază, literele V și W integrate într-un cerc, însă modificările simplifică textura, apariția, grosimea elementelor și culorile acestora.
Conform reprezentanților mărcii germane, noul logo VW este "mai modern, mai clar și mai simplu. Acesta a fost redus la elementele esențiale și este prezentat într-un design nou de tip flat care este acum bi-dimensional". În comunicatul care însoțește primele imagini ale noului logo, aflăm că acesta va oferi o utilizare mai flexibilă și va fi mult mai ușor de recunoscut în media digitală.
Cu ocazia schimbărilor de greutate și de textură, Volkswagen se joacă și la culorile elementelor constructive și la cele contrastante ale fundalului. Dacă până acum vorbeam de un mix de albastru și alb în nuanțe fixe, marca va fi reprezentată de acum de mai multe nuanțe de albastru.
Acestea reprezintă un start pentru o comunicare vizuală "mai curajoasă și mai colorată".O altă apariție nouă este un "logo sonor" care va putea fi auzit la finalul fiecărui spot publicitar al mărcii germane. Alături de un jingle audio, numele brandului Volkswagen va fi rostit de o voce feminină, o premieră în cazul mărcii Volkswagen.
Noul logo Volkswagen va înlocui treptat actuala siglă atât pe mașinile mărcii, cât și pe documentele oficiale, pe prezentări și pe fațadele clădirilor dealerilor. Conform companiei, modificările vor fi realizate "până la mijlocul anului viitor".
E normal sa vanda, doar e masina poporului :)
cate brainstorming-uri si cate meeting-uri vor fi avut loc in ultimul an doar pentru a scorni explicatiile alea in cel mai pur limbaj de lemn corporatist care sa justifice adoptarea abtibildului...
... sa fie mai ieftin de produs...