“Electric life” este ideea care a stat la baza creării celui mai nou brand din grupul Volkswagen. Elli a apărut din dorința VW de a concentra, sub aceeași umbrelă, eforturile nemților în direcția mobilității viitorului.
Divizia Elli, cu sediul în Berlin, va dezvolta produse și servicii în domeniul energiei regenerabile și a încărcării pentru mașinile electrice.
Cu această ocazie, Volkswagen susține că va deveni un furnizor de energie din surse regenerabile, dar și un jucător important în livrarea de soluții pentru “încărcarea inteligentă’ a mașinilor electrice.
După modelul Superchargerelor de la Tesla, Volkswagen va crea, prin Elli, o rețea de stații de încărcare “Wallbox”, acestea oferind posibilitatea de instalare atât la adresele clienților, cât și în diferite locuri publice.
În acest context, VW mai promite că, până în 2020, 4.000 de dealeri și service-uri partenere din Europa vor beneficia de astfel de puncte de încărcare.
Via VW
Comentarii (0)