Grupul Volkswagen deține o uzină în localitatea portugheză Palmela unde produce T-Roc, Sharan și Seat Alhambra, iar unitățile de aici sunt exportate în Europa prin intermediul portului Setubal.
Livrările de mașini au fost însă perturbate puternic începând din 5 noiembrie, ca urmare a unei greve inițiate de muncitorii din port din cauza salariilor foarte mici și a lipsei unor contracte de muncă pe perioade lungi.
Din cauza acestei greve, Volkswagen a fost nevoită să anuleze șapte transporturi, astfel că aproximativ 2.000 de unități au rămas blocate în port. În cele din urmă, constructorul german a găsit o soluție salvatoare la această problemă: a angajat 30 de muncitori ai portului pentru a transporta mașinile produse de Volkswagen, pe un salariu semnificativ mai mare decât cel obținut de la autoritățile portuare.
Această decizie a generat însă o revoltă din partea celorlalți muncitori, care și-au acuzat colegii de trădare și au încercat să blocheze transportul mașinilor Volkswagen.
Situația a fost remediată doar după apariția poliției, astfel că Volkswagen a reușit în cele din urmă să transporte mașinile.Constructorul german nu a comentat situația, însă oficialii au menționat că portul Setubal reprezintă singura soluție pentru transportul volumelor mari de mașini pe care le produce în Portugalia.
Via Automotive News
Unde mai pui ca ,,ardeleanul,, Costel e in delir dupa noi.
Buna afacere, nu ?!