Dieselgate a lovit puternic în imaginea Volkswagen pe piața din Statele Unite, iar actuala generație Passat nu se vinde foarte bine. Germanii caută modalități de șlefuire a imginii și au exploatat chiar posibilitatea unei versiuni sportive a sedanului.
Mai mulți ingineri ai diviziei din America de Nord au construit un prototip al unui viitor Passat de performanță la uzina din Chattanooga, Tennessee. Câțiva jurnaliști americani au fost invitați să vadă rezultatul final, însă accesul la imagini a fost restricționat.
Din relatările jurnaliștilor, Passat-ul sportiv construit de americani vine cu un acoperiș negru, cu o extensie nouă a spoilerului frontal, cu oglinzi negre, cu logo-uri speciale, cu blocuri optice ușor redesenate și cu elemente de culoare roșie, cum ar fi etrierii și detaliile din grila frontală. Prezența culorii creează o conexiune cu logo-ul GTI, regăsit pe Volkswagen Golf. Interiorul vine cu un plafon negru și cu multe inserții din fibră de carbon.
Pentru a asigura o dinamică mai bună mașinii, Volkswagen a coborât suspensia cu 20 de mm. Nu există detalii despre rigidizarea ei sau despre pachetul de frâne, dar astfel de modificări ar fi subînțelese dacă ne gândim că sub capotă se va afla mai multă putere.Și, potrivit informațiilor, se va afla. Pentru că Volkswagen dezbate instalarea unui agregat turbo sau a unuia clasic, aspirat normal. Printre candidați se numără motorul 1.8 turbo sau cel de 2.0 litri turbo, regăsit și pe Golf R. Dacă va fi aleasă varianta clasică, singurul candidat viabil este vechiul V6 de 3.6 litri.
Prototipul construit de divizia americană nu a fost încă aprobat de oficialii de la Wolfsburg, dar ar putea primi undă verde în situația în care calculele indică un potențial comercial.
via motorauthority
Adevarul ca pe piata americana inca se mai permite un aspirat de capacitate medie.
" stiu ca sunt varza...." da, te-ai adresat celorlalti . Adevarul este ca nu stii, adevarul este ca esti 1000% varza in domeniul auto. Cat de bine il stii pe florian medelescu?
Piata auto americana? De ce vor toti sa intre acolo? Pt. ca americanii inca nu stiu sa faca masini ca lumea. Or sa-mi sara o gramada in cap, dar cand vad ce ofera chrysler.....
Aveai dreptate, @Kotegaeshi, ȋn privința acelei minuni care durează vreo trei zile…Mafia, pardon, VW s-a (re)apucat de făcut cârnați.
@LR. Probabil pentru ultimul comentariu te vor bloca si pe tine, cum au facut-o si cu utilizatorul @Sergiu.Andrei care a incercat sa-l corecteze pe Mircea pentru niste greseli care nu ar trebui sa fie comise de catre un jurnalist cu o vasta experienta auto.
Lasand gluma la o parte, pana cand s-a fabricat Dacia 1310 in Romania? Pana in 2004 .Cand a aparut modelul? 1969 a fost anul de aparitie. Si tu spui ca era nemaipomenita?Am urat tot ce era posibil la masina romanului ,in comunismulsulii. De la primul surub, pana la ultima piulitza. Totusi, de unde stii tu atat de multe despre locul meu de munca? Mafiutza , iar dai cu mucii in fasole? Cate kg. zici ca ai?