Volkswagen ar putea vinde anul acesta 7 milioane de maşini
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nemţii de la Volkswagen îşi continuă ascensiunea pe scena auto şi încearcă să reducă diferenţa care îi desparte de Toyota. Constructorul german ar putea totaliza şapte milioane de vehicule vândute la nivel global, o cifră care îl apropie periculos de mult de rivalul japonez. Dacă previziunile se adeveresc, diferenţa dintre Toyota şi Volkswagen s-ar putea reduce de la 1.5 la doar un milion de unităţi.
În primele nouă luni ale anului, cele şapte branduri de sub tutela grupului Volkswagen au reuşit să bifeze vânzări în creştere cu 12.7 procente, totalizând 5.4 milioane de exemplare livrate. Un analist londonez declară că evoluţia surprinzătoare din China, volumul mare din Statele Unite şi creşterea cotei de piaţă în Europa ar putea face ca Volkswagen să vândă 7 milioane de maşini anul acesta.
Până în luna septembrie Volkswagen reuşise să vândă 2.5 milioane de unităţi în Europa, echivalentul unei creşteri cu 1.1 procente. Pe piaţa din China însă, creşterea a însumat 39% până în luna a noua, germanii livrând 1.5 milioane de unităţi.
Nici pe piaţa din SUA lucrurile nu au stat mai rău, vânzările fiind în creştere cu 21%, până la 267.500 de unităţi.Prezent la Salonul Auto de la Paris, Christian Klingler, şeful departamentului de vânzări VW, a declarat că ţinta de 10 milioane de vehicule vândute anual ar putea fi atinsă chiar mai devreme de 2018, anul în care germanii plănuiau şi detronarea liderului Toyota.
via | automotivenews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
2.NOTA BENE: In Turcia avem cei mai scumpi carburanti, conform sursei automarket.ro - mai concret 1.8euro/litru carburant. In Uniunea Europeana pretul este de 1.3 - 1.5 euro. Deci, chiar si la un cost de 3-4 euro/litru carburant, lumea tot va conduce in draci masini pe sosele. Asta inseamna inca 10 ani de dominatie a motoarelor otto si diesel. Asadar, VW are mari sanse sa detroneze Toyota.
Totusi, dupa ce se va renunta masiv la motoarele cu ardere interna, mai mult ca sigur avantajele noilor tehnologii vor fi de partea asiaticilor. Ce dracu, japonezii vand milioane de hibride din 1998 incoace, pe cand europenii nostri inca viseaza la conservatorism, dieseluri si tractorase. In ritmul asta, vor fi sufocati de noile tehnologii ale americanilor si asiaticilor. S-ar putea ca, dupa brandurile britanice vandute indienilor si chinezilor, sa urmeze si randul nemtzoteilor, care de 100 de ani si mai bine se cred invincibili in materie de tehnologii auto. Mai vedem.
Dar e vorba de tot grupul nu numai de brandul VW .
Sunt multi natarai pe fata Pamantului dar parca astia din Rumanica sunt prosti de le curg mucii-n gura...
Volkswagen is aiming for 10.2 million unit sales five years from now, including sales from Porsche SE, MAN SE and Scania AB, the magazine said. VW originally intended to pass the 10 million-mark in 2018, it said. ) . De asemenea nu este exclus ca in 2011, VW Group sa cumpere un pachet important in cadrul Mazda ( minim 20 % ), presa germana anuntand de mai multe ori in acest an ca VW Group este interesat de Mazda in cazul in care Ford va decide sa se retraga din structura actionariatului Mazda ( este pe punctul de a o face ), iar la fel ca presa nipona cu profil economic ( ex. Nikkei ) si presa germana de profil economic este foarte exacta cand vine vorba de companiile germane . Nu este exclus ca in 2011 la Frankfurt, Mazda sa fie prezentata ca cel mai nou membru al familiei VW Group .
PS: Sau e cumva un soi de marketing ieftin stirea asta si eu nu m-am prins?...