Constructorul german se înfruntă acum cu una din cele mai dificile perioade din existența sa. Mai devreme în luna septembrie, directorul financiar al mărcii de la Wolfsburg, Arno Antlitz, a declarat că Volkswagen mai are doar 2 ani pentru a se salva pe plan financiar. Din această cauză, Volkswagen a anunțat că va reduce numărul său de angajați la cel puțin 6 uzine germane. Mai mult, marca germană ia în considerare inclusiv închiderea unor fabrici pentru a reduce costurile.
Acum, guvernul german ia în calcul să sprijine Volkswagen în viitorul apropiat. Anunțul a fost făcut de către Robert Habeck, vicecancelarul și ministrul economiei din Germania. Habeck a declarat foarte scurt că „Volkswagen are o importanță esențială pentru Germania.”
Alături de acest anunț, a mai apărut în presa germană o informație conform căreia Volkswagen se pregătește să concedieze 30.000 de angajați la uzinele sale din Germania. Asta ar însemna o reducere de 10% a forței de muncă.
Aceste informații au fost, însă, negate de un purtător de cuvânt al sindicatului, care a precizat că aceste cifre „nu au nicio bază și sunt pur și simplu un nonsens.”Săptămâna viitoare vor începe negocieri între Volkswagen și sindicatul muncitorilor pentru viitorul angajaților. Constructorul de la Wolfsburg a anulat un acord semnat în 1994 care prevedea garantarea locurilor de muncă ale angajaților săi până în 2029.
via Economica
Pai unde mai e democratia?
Guvernul chinez daca ajuta nu e ok.
Dar daca guvernul German ajuta si la ilegalitati cu softuri si ajuta VAG, atunci ii pupam si stimam.
Hai sictir Germania! Niste jeguri ordinare care nu sunt in stare sa dea faliment asa cum trebuie. Au nevoie de ajutorul statului...dupa ce au umblat cu magarii.
Prosti mai sunteti!
Ai si tu dreptate in felul tau.... Pe asta se si bazeaza VAG. Cu cat mai multi ca tine, cu atat mai bine!
Sa nu ii injuram, hai sa ii slavim, sa ii incurajam si sa ii ajutam si noi!
Facem si o cheta sa le dam ceva bani? Sau sa le cumparam produsele cu preturile nesimtite e suficient?
2021: 19 miliarde euro
2022: 22 miliarde euro
2023: 22.5 miliarde euro
Bietii de ei, cand au vazut probabil ca in 2024 nu le ies tot vreo 20 miliarde profit, au inceput sa planga ca mor de foame, ca sunt nevoiti sa concedieze oameni, sa inchida fabrici si ca au nevoie de sprijin guvernamental...
Stati sa le vedem profitul pe 2024...
Oare are???
Oare nu ar fi bine sa va trageti voi un furtun si sa inspirati gazele emise de masinile pe care le alegerti?
@spaclu lu manole
Ia comentează aici.
Cum e cu capitalismul de piață?
Volkswagen are o importanță esențială pentru Germania.”
Păi așa este și industria auto din China pentru China.
Numai aici vezi postacii care ridică în slăvi țările occidentale. de parcă ăia sunt sfinți.
Păi nu ne-au asasinat ăia din vest de la revoluție cu economia de piață ca să vindem tot, că piața dictează, că guvernul să nu acorde subvenții?
Că o companie care nu se adaptează la cerința pieței, să dea faliment?
De ce să intervină guvernul?
Păi dacă au fost proști și au ascultat de stăpân să se decupleze, păi atunci să se decupleze de tot.
30 de ani au supt din gazul rusesc dat la preț de dumping, de și-au crescut economia și au strâns un purcoi de bani, capital cu care s-au extins și s-au globalizat.
Nu uit cum acum ceva ani, când România a avut nevoie de gaz a trebuit să importăm din Germania la preț dublu față de cât importau ei din Rusia.
Adică erau samsari de gaz rusesc. Noi pentru că eram antiruși cumpăram gazul la preț de bursă, iar eu cumpărau la o treime de preț din Rusia pentru că Merkel.
Cine e de vină că au aplicat politici imbecile în domeniul energiei?
Ce au crezut că se întâmplă când s-au "decuplat" de au pierdut energia ieftină și o piață bună pentru automobielele lor?
Să dea faliment acum.
Aaaa, nu se poate domle să de VW faliment!
De ce?
"Toți suntem egali, dar unii sunt mai egali decât alții".
Exact asta au intuit romanii acum două mii de ani:
Quod licet Iovi, non licet bovi
Când vinzi aproape 10 milioane pe an, la prețuri măricele ca medie, imposibil sa dai faliment, chiar dacă ar vinde cu 2-3 milioane mai puțin, ar închide câteva fabrici, grupul are 70 de fabrici, din care VW peste 40, sa dea faliment, eu sincer nu sunt fan VW, (grupul are totuși niște mărci frumoase), dar oricât de hater ar fi cineva, trebuie sa apeleze și la rațiune și sa conștientizeze ca VW este departe de faliment, dorințele unora nu funcționează așa, ca și eu îmi doresc ca România sa fie numărul unu În Europa la economie .
https://spotmedia.ro/stiri/mediu/studiu-oficialii-mint-in-privinta-poluarii-din-bucuresti
Stau la coada cocalarii la TDI Bluemotion.
Iti dai seama ca guvernul are interese mari sa sutina coruptia si prostia.
Prostii sunt usor de manipulat si controlat.
E usor sa fraieresti pe cei saraci cu duhul cu reclamele la Bluemotion sau cu niste drifting, sunet de motor turat, liniute, dueluri intre modele.
Ar fi mai greu sa le explici ca astea polueaza....dar nu ii intereseaza pe ei acest aspect.
Poluarea raportata in Romania e abureala comparativ cu realitatea.
Sa vedeti voi cum stati in curand cu plamanii.
2. Guvernul German nu mai are bani pentru a subventiona masinile electrice.
3. Guvernul German are bani sa dea unei firme mincinoase care face profit nesimtit.
Avand in vedere cele de mai sus, guvernul German este super corupt si condus de oameni care nu au interes sa ajute oamenii, ci doar sa ia niste spagi.
Daca au bani pentru o marca ce face ilegalitati, dar nu pot ajuta oamenii sa isi ia masini electrice, atunci clar sunt probleme foarte mari in Germania si clar se duce pravale.
America a scos din faliment GM si Chrysler in 2007. Unii dintre voi n-aveati tuleie pe-atunci si probabil inca mai trageati vanjos din tatzuca la vremea pranzului. Pentru altii de-aici memoria e inca vie ca si cum a fost ieri.
Asta e diferenta intre imaturii scapati pe internet de la covid incoace si veteranii site-ului.
Una e sa scoti din faliment o firma strategica si s-o pui sa plateasca banii publici inapoi la buget, si alta e sa bagi profitul national pe timp de 17 ani (and counting) fara nici un fel de repercursiune, doar ca sa distrugi industriile din alte tari.
Inca mai ai cas la gura sa faci diferentele astea, dar esti suficient de adult si de prost sa te repezi in tastatura si sa versi kilometri de umplutura inutila.
Cand face mizerii si e acoperita si sustinuta atunci ceva e putred.
Si mai putred e ca unii inca le cumpara produsele.
Eu nu vad nicio problema cu Made in China. Apple produce in China, BMW produce in China, VAG produce in China, mercedes produce in China, etc...
Adevarul e ca din cauza taxelor stupide impuse de UE. Un alt sut in OO tras de UE dupa sanctiunile impuse Rusiei.
Sa vedeti distractie cand chinezii renunta la marcile germane :)) China era cea mai mare piata de desfacere pentru VAG, BMW, Mercedes si altii. Asa ca VAG se duce pravale cu tot ajutorul guvernului German :)) poate sa iti dea statul bani, daca nu mai vinzi e degeaba.
Saracilor cu duhul, doar voi ii mai puteti ajuta.
Poți să stai în obsesii sau sa-t spui punctul de vedere și să rămâi “deschis” și la ce cred alții, sper să nu crezi că deții adevărul absolut ;)