Volkswagen ar putea prezenta modelul GTI-R la Frankfurt
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi Volkswagen nu a prezentat Scirocco R20T la Salonul Auto de la Geneva, marca din Wolfsburg ar putea prezenta Golf GTI-R la Salonul Auto de la Frankfurt. Golf GTI-R ar putea fi echipat cu o versiune mai puternica a motorului TFSI de 2.0 litri, care isi va transmite puterea catre sosea prin intermediul unui sistem de tractiune integrala.
Propulsorul in cauza este in echiparea lui Audi S3, ceea ce inseamna ca noul VW Golf GTI-R ar putea avea aproape 260 CP. Potrivit sursei, o imbunatatire majora a lui GTI-R este greutatea redusa, motiv pentru care Volkswagen a ales folosirea unui motor 2.0 TFSI in locul propulsorului V6 de 3.2 litri. Pe langa asta, modelul ar putea avea o caroserie mai usoara si un interior mai putin echipat, pentru a avea o masa cat mai redusa.
Noul GTI-R va fi astfel mai performant decat versiunea GTI a lui Golf, si ar putea fi lansat la sfarsitul anului 2009 sau inceputul anului 2010. Tractiunea integrala ii va oferi un avantaj deosebit atat pe trasee virajate, cat si in linie dreapta in fata competitorilor cum ar fi Focus RS si Renaultsport Megane 250.
Via | Car
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
folie oglinda pentru geamuri, luminite la stropitorile de parbriz, antena sport si autocolan lateral cu dacia rs si BONUS pentru primele 100 de comenzi volan imitatie lemn, deosebit. Pentru performanta, recomand stage 2: mustiuc gros imitatie pentru esapament, optional se poate monta inca unul in partea cealalta pentru simularea unei evacuari duble, se scoate filtrul de aer si se inlocuieste cu un burete (ieftin la revizie 10 lei) si cel mai important decupaj sport intake in capota fata, adauga minim 80cp si cam 50nm.
La cei 300 de cai putere si revo nucke cu ce vine echipat rs ul o sa stea mult in spatele rs ului
hai ca asta a fost buna :)))
Pt 1.4mpi am la 100ron un kit adevarat... becuri albastre cu orbire garantata, autocolant care imita trapa de sticla, paravant RS, huse imitatie piele leopard si bonus mustiuc de esapament cu leduri rosii. De asemenea, pentru ca imi esti simpactic, arunc in afacere si un parasolaru cu BOSS RS, verde.
Ca tot ai pomenit de Brasov cred ca mai am si ceva subansamble de elicopter furate de pe ceva modele inainte de livrare pe vremea cand eram inginer sef de sectie la fabrica aeronautica. Tot atunci am invatat sa lucrez si la strung, cam 2 zile, asa ca daca esti interesat, as putea sa fac si niste piese noi in debara.
P.S
Cu apa vin eu ca sa ies mai ieftin
Inca un motor nu vreau sa-i pun pentru ca sunt sigur ca o sa consume mai mult! Si am nevoie de spatiu in portbagaj cind merg la tara sa aduc cite ceva, stiti cum e... Mai bine imi largiti portbagaju ca sa intre doi porci la o suta, o suta si ceva de kile...
@ gigi - ce vrei t nu se poate obtine decat cu NOS, dar eu iti propun sa facem altceva ca ala e scump. 2-3 butelii, legate in serie pot inlocui cu succes sistemul capitalist scump si nefiabil
@ IoanP - domnule draga, nu stiu ce garantii va mai putem oferi, noi aici lucram pe incredere... normal ca facem si la dizal.. facem la orice. portbagajul il putem adapta in asa fel incat sa prinda si 3 porci la suta de kilometrii cat ati spune peste... doar am zis ca ne pricepem
Cu motorul de motocicleta nu stiu ce sa spun... vad o incompatibilitate intre injectie si carburatie. Propun mai degraba o incorporare a motorului moto in motorul masinii, astfel incat obtinem un 1.4 de 6 cilindrii si cu cip tuningul il facem sa si consume mai putin, deci iata, numai avantaje. Eu spun ca o propunere mai buna nu o sa gasiti in alta parte, decat evindent amatorisme scumpe si fara rost.
O zi buna!
Revenind la oile noastre, acum imi dau seama ca stricam bunatate de vopsea pe masina asta. AI dreptate.. un model sport de prestigiu se va bucura mult mai tare de albastrul cu pricina. Cat despre aspectul fibrei de carbon, eu zic sa nu ne hazardam in actiuni scumpe si costisitoare.. vine primavara si cu siguranta vom avea parte de grindina in partea asta a satului, de aceea propun sa lasam simplu masina expusa intemperiilor... treaba e facuta de la sine.
Evident asteptam prea la evenimentul de lansare, nimic pretios, apa de la hidrant, burger si ceva mici la radiatorul incins.
:)
O zi buna !
P.S. Va asteptam cu masina dumneavostra la noi , chiar daca probabil este vestica ..inca o putem salva , ca sa devina o mandrie nationala !
Alte idei?!
Parteneriatul media ne onoreaza... Geneva 2010 here we come!