Esential
3 | ani este perioada in care Volkswagen se mai gandeste daca intra sau nu in Formula 1. |
3 | ani este perioada in care Volkswagen se mai gandeste daca intra sau nu in Formula 1. |
Volkswagen a anuntat prin vocea lui Hans-Joachim Stuck, seful diviziei de motorsport, ca nu va intra in Formula 1 in urmatorii trei ani.
In jurul acestui subiect s-a facut zarva dupa ce Mario Theissen, boss-ul echipei BMW-Sauber, a sugerat ca un mare producator european de automobile, care include marci ca Audi, Porsche si Volkswagen este interesat de sportul regina din lumea automobilismului.
“Pentru o companie cum este Volkswagen, Formula 1 reprezinta intotdeauna un interes. Totusi, intrarea in competitie in urmatorii ani nu este posibila, in conditiile existentei unor regulamente incerte”, a declarat Stuck.
Via | MotorAuthority
Au castigat datorita consumului redus de motorina si din intrarea mai rara pe la standuri nu prin performanta motorului si a masinii.
Nu conduc un BMW, Conduc o Honda Accord, un Mitsubishi L200 si mai am si un Cielo.
Mare greseala sa vorbesti despre ratati...La numarul de brasoave/rand pe care le insiri, ar fi trebuit sa fii mult mai discret...adica sa mergi pe burta in mod silent...
1. Nu toti cei care participa in F1 sunt tari asa cum nici cei care nu se dau in F1 sunt vai viata lor...intr-o vreme, Renault facea legea in F1...vrei sa spui ca Renault e mai tare decat BMW, Audi si Mercedes? Sper din tot sufletul sa nu-mi dai raspuns pozitiv la intrebarea asta...
2. Ai vrea tu sa ai pe vreo masina de-a ta un motor diesel cu care VW a castigat la Le Mans...si nu numai pentru consum...
3. Grupul VAG s-a remarcat printre multe chestii cu motoare pe benzina gen 1.8 Turbo 20V, VR5, VR6 de 2.8/2.9/3.2/3.6, G60 de 1.8, W8 de 4.0, W12 de 6.0, 2.0 GTI, 2.7 biturbo, 2.1/2.2 biturbo si asa mult mai departe...unele dintre ele poate mai batrane decat tine...Ca sa nu mai pomenesc de faptul ca intre timp Porsche va avea controlul asupra grupului (si nici Porsche nu e in F1 - nici astia nu stiu sa faca motoare?)...iar Porsche nu produce DECAT motoare pe benzina...si am inteles ca se pricep la chestia asta destul de bine...asa spun cifrele de vanzari si situatia financiara a firmei...Mai studiaza si tu nitel si nu mai vorbi din retete de ciulama...
Daca e sa judecam aspectele tehnice, VW face o mare prostie ca intra in F1. Pe langa faptul ca e un hai sa-i zicem sport (dar e o exagerare) lipsit de noima si spectaculozitate, a mai si devenit foarte plictisitor...
Volkswagen nu are nevoie de genul asta de publicitate si promovare...mai degraba ar baga banii respectivi in performantele, calitatea si fiabilitatea masinilor de serie...ca aceste atribute l-au scos din anonimat si l-au facut jupan pe piata...
Din pacate aceste argumente nu au mare importanta in lumea auto...Dupa cum se vede foarte usor, sunt destui gutani din astia care judeca extrem de simplist si superficial: "nu esti in F1, nu stii sa faci masini"...asa ca ce sa faca si ei? Se baga ca sa mai castige niste clienti...
2.Sincer sa fiu nici in cel mai cumplit cosmar nu mi-as dori un motor de VW pe masinile mele, nu de alta dar si-au creat o reputatie cu problemele care le au motoarele lor la fiabilitate. (chiulase crapate, pompe de motorina la 15.000 km, turbine picate la 30.000km) mai ales pe Honda care este o bijuterie tehnologica.
3.Normal ca au multe motoare pt ca fiecare dintre ele au probleme si chestii care nu functioneaza cum au gandit ei.
Si motoarele porsche sunt renumite pt consumul lor mare de combustibil asa ca "lasa-ma" pustiulica.
Mai citeste cateva "Almanahe" sa te mai documentezi si tu.
N-are rost sa scrii sub alt nickname...iti recunosc stilul fara nici un efort: dume monumentale si tupeu total...
1. Mercedes a castigat a 5-a si a 6-a editie a F1 in conditiile in care a 3-a si a 4-a au fost castigate de Ferrari iar primele 2 de Alfa Romeo...http://www.4mula1.ro/history/champion
2. Problemele de care vorbesti tu acolo se regasesc la toate masinile moderne...si e normal sa se vada numai la VW...La fiecare Honda vanduta in Romania, se vand cel putin 10 VW...Asa e cand compari avioane de vanatoare cu zmee de hartie...Iar asta cu "Honda - bijuterie tehnologica" in comparatie cu VW e o gugumanie labartata...Nu sta rau la capitolul asta dar nu se poate compara cu VW...
3. Saracu` de tine, n-ai habar pe ce lume traiesti...Este exact pe dos...motoare multe inseamna strategie de marketing buna...Si departament de R&D bine dezvoltat...Daca era asa cum spuneai tu, aveau numai unu` sau 2 pe care incercau sa le perfectioneze...Pana una alta, pe anumite modele Volvo de generatie recenta s-ar putea sa gasesti motoare Volkswagen...de exemplu. Si daca Volvo a cumparat motoare de la VW, probabil ca le-a cumparat de bune ca Volvo nu facea remorci pentru carute...Acu` de cand i-a luat Ford s-au dus naibii si ei...
Oricum, ai scapat din vedere ESENTIALUL:
NU EXISTA O LEGATURA SOLIDA intre evolutia unei firme in FORMULA 1 si evolutia aceleiasi firme "pe piata"...Nici macar Ferrari nu se poate lauda cu asa ceva...fiindca Porsche nu e in F1 si totusi i-a luat fata...
BTW, mi-a placut formula "pt ca fiecare dintre ele au probleme si chestii care nu functioneaza cum au gandit ei"...e o mare arta sa vorbesti mult si sa nu spui nimic...
"Motoarele Porsche consuma mult"...alta nuca-n perete...Vezi cat consuma in comparatie cu masinile care stiu sa faca aproximativ acelasi lucru ca si Porsche...
Cat despre treaba cu "almanahele"...foarte tare faza...ma corecteaza la limba romana unu` care a repetat clasa a 2-a...de trei ori...