Propulsorul Ducati anunţat pentru acest model are o cilindree de 1.200 cmc şi livrează 190 CP şi 123 Nm. Cu tot cu această motorizare, modelul va avea o masă de 795 kilograme, ceea ce promite performanţe deosebite. Pentru moment, nu există informaţii privind o eventuală versiune de producţie a lui XL1 Sport, modelul expus fiind, cel mai probabil, un prototip cu ajutorul căruia îşi vor dezvolta abilităţile tehnice studenţii Universităţii din Viena.
Ferdinand Piech este profesor onorific la Universitatea din Viena, locul unde a fost prezentat acest model. Propulsorul propus pentru prototip vine de la modelul de performanţă Panigale al italienilor de la Ducati. Marca Ducati a fost achiziţionată de concernul Volkswagen în 2012, până în prezent neexistând legături de ordin tehnic între cele două companii.- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Modele noi
2
Volkswagen ar putea folosi un motor Ducati pentru o versiune a lui XL1
de Sebastian Toma
Luni, 30.09.2013
Luni, 30.09.2013
Newsletter
Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen XL1, modelul inovator al concernului german, ar putea primi o versiune sportivă, care va fi echipată cu un motor Ducati de 190 CP.
Volkswagen va folosi o motorizare Ducati pentru un model din portofoliul său, însă nu este clar dacă rezultatul va fi un model de serie. Vestea vine în urma unei prezentări a lui Ferdinand Piech la Viena, unde a fost prezentată o schiţă a unui model numit XL1 Sport. În comparaţie cu actualul XL1, acesta avea un pachet de caroserie agresiv, cu o serie de elemente distinctive. În plus, modelul se mândrea cu jante din aliaj cu un design deosebit şi o serie de artificii grafice inspirate din motorsport.
Citeşte şi...
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volkswagen ar putea folosi un motor Ducati pentru o versiune a lui XL1
Mai e mult pana acolo. In manelarica exista ultrasi dar ei mor de foame. In loc sa aprecieze ceva ei dau cu ce apuca!
Poate unii nu sunt la punct cu noutatile de la BMW. O "chestie" cu fibra de carbon, tehnologie cat cuprinde si altea alea.
Diferenta ca una e inca hibrid (altii sunt pe piata asta de mai bine de 15 ani) si inca pe post de platforma de teste (fara sa demonstreze ceva capabilitati practice) iar cealalata e o electrica urbana aflata deja in productie.
Bun asa.
La vocabularul pe care-l folosesti, nu esti departe de Ghita Ciobanul.
Un motor care va face de rusine VW dar .......... nu e mare lucru.
Performante da.
Uite,ca eu nu vreu sa-mi pun curul basinos intr-o masina asiatica.Ai ceva impotriva sau aveti ceva impotriva?