Americanii de la IBM au anunțat o serie de colaborări cu mai multe companii europene, printre care și Volkswagen, care ar urma să “redefinească viitorul industriei auto”.
În cazul VW, IBM are misiunea să ajute la “transformarea digitală” a constructorului german. Printre altele, Volkswagen dorește o activitate financiară mai eficientă și să dezvolte noi servicii digitale pentru clienți, cu ajutorul inteligenței artificiale de la IBM.
“Relația noastră cu vehiculele și modul în care experimentăm mobilitatea s-ar putea schimba drastic în următorii zece ani. AI și Cloud-ul Hibrid sunt percepute ca fiind factori-cheie pentru evoluția modelelor de business si a relațiilor cu șoferii, ce implică servicii digitale personalizate integrate în interiorul vehiculului și în jurul acestuia,” a declarat Dirk Wollschlaeger, director general Global Automotive, Aerospace & Defense Industries, IBM.
Un sondaj IBM arată că 73% dintre directorii din industria auto din întreaga lume consideră că viitoarele servicii de mobilitate trebuie să fie create împreună cu consumatorii.
Via IBM
Comentarii (1)