Volkswagen caută să îşi extindă gama de modele 4x4 cu două noi produse. Pe lângă actualele Tiguan şi Touareg, constructorul german vrea să îşi îmbogăţească portofoliul cu alte două SUV-uri.
Declaraţia a fost făcută chiar de Peter Thul, purtătorul de cuvânt al constructorului german, în cadrul unui interviu acordat pentru Automotive News. Acesta a susţinut că oficialii companiei au decis să ofere publicului un model mai mic decât Tiguan şi unul poziţionat peste crossover-ul din Wolfsburg. Acesta din urmă ar urma să ofere 7 locuri şi să se vândă doar pe piaţa din Statele Unite.
În schimb, fratele mai mic al lui Tiguan ar urma să se dueleze cu deja popularele Nissan Juke şi Mini Countryman. Surse neoficiale vorbesc despre acest model ca despre unul bazat pe următoarea generaţie Polo şi construit pe platforma MQB. Designul va fi inspirat de conceptul Cross Coupe, prezentat anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Tokyo.
Ulrich Hackenberg, şeful departamentului de dezvoltare, a declarat că acest model va fi oferit pe mai multe pieţe mondiale şi va fi adaptat fiecăreia.
Sub capotă se vor afla motorizările lui Polo şi ale fratelui mai mare Golf, iar tracţiunea va putea fi anterioară sau integrală. Volkswagen se aşteaptă ca publicul să prefere mai mult versiunea 4x2.via carscoop
In primul rand felicitari pt. cont!
In al doilea rand SUV-ul bazat pe Polo va fi mult mai echilibrat in ceea ce priveste designul.....nici nu va fi greu pt. VW sa invinga broscoiul numit Juke!
In al treilea rand.....HAI ROMANIA!!! In seara asta poate savuram un fresh de portocale!
Ideea mea (si pe care cred ca a vrut sa o transmita si Scorpyon) e ca toate grupurile auto fac in ziua de astazi orice pt bani, scot tot felul de modele nespecifice lor, fara nicio legatura cu gama traditionala de modele sau hidosenii pe care le cere publicul. Nu mai au nicio pornire sau interes sa formeze gusturi, sa cultive si sa construiasca linii, idei, masini care se vor transforma peste ani in "iconic cars". Azi isi modeleaza structura de fabricatie doar dupa cum vor clientii rusi, chinezi sau arabi si isi calca in picioare traditia pt bani.
Desi sunt un fan al fenomenului auto, a mai ramas un procent foarte mic din toate modelele de masini care se produc la ora actuala care sa imi placa cu adevarat.
Ideea era ca VW ce scoate nou, o sa bage pe gat la multa lume mult si bine de acum incolo.