Platforma MEB este utilizată de majoritatea modelelor electrice din cadrul Grupului Volkswagen. Arhitectura creată special pentru vehicule electrice a debutat odată cu lansarea lui Volkswagen ID 3. De-atunci, mai modele, precum Volkswagen ID Buzz, Skoda Enyaq iV și Audi Q5 e-tron sunt bazate pe această platformă.
Acum, germanii anunță că pregătesc o versiune îmbunătățită pentru această platformă, care să aducă mai multe beneficii importante. Noua platformă se va numi MEB+ și promite, printre altele, să ofere o autonomie mai mare, de maxim 700 de kilometri. Acest lucru va fi posibil mulțumită montării unor celule de acumulatori de generație nouă.
De asemenea, versiunea actualizată a platformei MEB va permite și o încărcare mai rapidă. Astfel, viitoarele modele bazate pe noua platformă vor putea trage un curent cuprins între 175 și 200 de kW la o stație de încărcare rapidă.
Nu în ultimul rând, platforma va aduce și câteva actualizări pentru funcțiile și sistemele automatizate ale viitoarelor modele.
Deocamdată nu se știe exact când va debuta noua platformă.
Volkswagen dorește să lanseze 10 modele electrice noi până în 2026. Unul dintre ele va fi un nou model electric accesibil care va fi bazat pe noua platformă și va costa 25.000 de euro.via Volkswagen
ca pt romania modelele electrice vw sunt soldout din vara.
Imi pare rau, dar 700 de km ii veti obtine doar cu o baterie cu capacitate de stocare de peste 120 kWh.
Succes?