Volkswagen Amarok primeşte motoare mai puternice şi alte noutăţi pentru generaţia 2013

de Sebastian Toma
Vineri, 03.08.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Odată cu inceperea producţiei lui Amarok Cabină Dublă la fabrica din Hanovra, cei de la Volkswagen au anunţat o serie de noutăţi în gama sa de vehicule utilitare odată cu generaţia 2013.

Esential 0.5 litri la sută economiseşte un Amarok echipat cu tehnologiile BlueMotion.
3 tone poate tracta un Amarok 4Motion cu transmisie manuală.
12 ani este garanţia la coroziune prin perforare de la interior a lui Amarok.
Volkswagen Amarok primeşte câteva noutăţi odată cu mutarea producţiei la Hanovra pentru versiunea europeană a primului pick-up pe platformă dedicată al constructorului german. Astfel, versiunea 2013 a lui Amarok va avea acelaşi nivel de putere atât pentru versiunea manuală, cât şi pentru versiunea automată – 180 CP pentru motorul 2.0 BiTurbo TDI, iar tehnologiile BlueMotion au fost integrate şi pe versiunile de 122 CP şi 180 CP ale lui Amarok cu transmisie manuală, indiferent dacă este vorba de o versiune cu tracţiune spate sau una cu tracţiune integrală. Ansamblul de tehnologii BlueMotion include start/stop, sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare şi anvelope cu rezistenţă redusă la rulare.
Cei de la Volkswagen spun că aceste tehnologii ajută la reducerea consumului de carburant cu până la 0.5 litri la sută, ceea ce duce la un consum mediu de 6.8 litri la sută pentru versiunea de 122 CP a lui Amarok cu tracţiune spate.

Veştile bune nu se termină aici pentru viitorii clienţi ai lui Amarok, modelul primind o garanţie de 12 ani la coroziune prin perforare şi o capacitate mai mare de încărcare. Noua configuraţie a uşii care delimitează bena poate susţine până la 200 kilograme, iar aceasta poate să fie şi încuiată. În plus, limita maximă de tractare a lui Amarok cu transmisie manuală şi tracţiune integrală urcă la 3 tone, în timp ce versiunea cu transmisie automată şi tracţiune integrală poate tracta până la 3.2 tone.

Lista de dotări a lui Amarok include sistemul ParkPilot în standard pentru Trendline şi Highline, alături de un pachet opţional Lumini şi Vizibilitate cu senzori de ploaie şi lumină, funcţie follow-me home şi oglindă interioară anti-orbire. În plus, acest pachet integrează şi o funcţie de lumini adaptive, care aprinde proiectoarele de ceaţă în funcţie de direcţia în care sunt bracate roţile.

Via Carscoop

Comentarii (15)

  • ...eu zic in acest caz ca ar fi fost important mentionat la datele tehnice si cuplul...care dupa parerea mea in cazul acestor masini ....chiar conteaza...
    14 0
  • Tot Ford Ranger e tatic ..........
    7 22
  • @antonny - vreun motiv, o explicatie obiectiva a parerii tale? Nu de alta, dar nu conteaza parerea ta, conteaza de ce ai acea parere. Daca nu esti in stare sa iti argumentezi parerea, mai bine taci.
    13 4
  • Vesti bune, pana acum......!
    Ranger nu e nicidecum tatic, poate cel putin bunic!
    14 5
  • AndreiRN
    Inca nu am vazut pe strada asa ceva dar sa vedem in 5 ani cate vor mai functiona ca doar sunt asamblate din componente Made in China si deci pt termen de folosinta scurt.
    6 10
  • acum avem 3 comentatori de soi: 1) eternul edi 2) mafia si masinile lui japoneze 3) eternul andreirn si discutiile fara argumente despre piesele facute in china
    intrebare : voi sigur nu sunteti frati?
    13 3
  • @ Mafia
    Cand o sa-ti cumperi o Toyota Prius ? Este masina ideala pentru tine ( http://www.autoblog.com/2012/08/03/toyota-prius-solution-dead-cant-pollute-onion/ ) ....
    3 1
  • @men, m-ai amuzat! Bine că nu te-ai legat şi de Cuantic :)) Doar ştii că “omul este stilul însuşi”, ce vrei, lasă oamenii să fie cum vor; de exemplu, de câte ori nu m-am dedat la lupte libere cu AndreiRN şi n-am ajuns la nici un rezultat bun…Sau i-am sugerat lui @Mafia să-şi şlefuiască puţin maniera de abordare a “rivalilor” săi anti-toyotişti şi degeaba, căci face tot cum crede el de cuviinţă. Eu m-am obişnuit deja cu fiecare user care iese în evidenţă printr-o particularitate anume…N-aţi observat că, în ultima vreme, nu mai sar la contre? Nici nu mai am de gând! Deci, dacă nu eşti de acord cu x sau y, ori spune-i deschis, dar pe un ton inechivoc civilizat, ori nu reacţiona public, adică, în acest caz, ai de ales dintre două variante: suportă mocnit sau …distrează-te doar în perimetrul tău! Sau, dacă ai sânge rece, ignoră totul şi mergi imperturbabil mai departe precum ai întoarce nepăsător fila unei cărţi! Impulsurile moralizatoare nu-şi mai au rostul într-o lume autarhică precum cea pe care, volens-nolens, o înghiţim zilnic, cu ghionturi…
    4 5
  • eternul edi nu a mai scrie demult pe aici si nici nu mai baga in seama pe toti astia care poarta grija altora caci cainele moare de drum lung......oricum tu esti prost informat!!

    in ceea ce priveste masina arata ok la exterior insa abilitatile ai in off road nu le cunoc si nici nu ma intereseaza!! oricum sa da cezarului ce e al cezarului....:)
    4 3
  • Chuck Norris
    edi,nu te-am mai vazut de mult
    0 0
  • men @saabcuantic
    Cu singuranta nu intri in aceeasi categorie! :) Si ca sa le mai zic una celor 2: voi detineti vreo masina?
    6 3
  • @noname00........nu vreau sa argumentez ,aici daca spui ceva ce publicului nu ii place primesti manute rosi ...... atunci am ajuns la concluzia ca e mai bine sa comentezi si sa iti ascunda comentariul
    0 0
  • Fericiţi făcătorii de pace, că aceia…Sau nu? Eu vreau să ne iubim toţi ca fraţii :) Ce utopie puerilă, nu? Păi da…În plin capitalism postcapitalist, ce dracu’ m-a apucat?!

    Mai în glumă, mai în serios, ar trebui să ne concentrăm pe…Amarok :) Am cercetat-o şi eu pe viu, de aproape – parcă erupe mai multă fibră japoneză decât americană…Nu motorizările mi-au atras atenţia, ci lipsa de…personalitate. Plus că o sintagmă precum “camionetă nemţească” sună a nonsens…Nu va “prinde” în Europa, mai mult ca sigur! De ce? Fiindcă japonezii sunt deja consacraţi în domeniu, deci n-ai cum, logic, să le iei faţa, chiar şi VAG de te cheamă! Poate ar fi fost mai inspirat ca maşina asta să se numească VW iarmaroc, căci doar acolo să ai nevoie de ea…

    Nici SUV-urile nu constituiau apanajul nemţilor pe vremuri, dar această categorie te poate ajuta să te dai în stambă cu damele, pe când cu camioneta nu vei “agăţa” niciodată…
    2 10
  • @ SaabCuantic
    Imaginea de care se bucura VW Group si marca VW in Europa nu are rival si in orice segment nou in care intra pentru prima data, la foarte scurt timp ajunge sa-l domine la vanzari . Doua exemple : VW Tiguan si VW Amarok . Pana la aparitia lui Tiguan, VW nu era prezent in segmentul suv-urilor compacte si peste noapte VW Tiguan a deveni cel mai vandut SUV din Europa . Acelasi lucru despre VW Amarok, intr-un segment dominat de japoneze, a ajuns in primul rand datorita siglei VW de pe grila radiatorului cel mai vandut pick-up din Germania si pana la sfarsitul anului ( odata cu inceperea productiei la uzina din Germania ) va fi cu siguranta si din Europa .
    11 1
  • am mers cu Amarok-ul cu cutie automata... am mers cu cel cu cutie manuala. daca voi considerati ca exista masini mai bune as spune ca ar fi interesant pentru voi un test inainte si apoi puteti comenta. este clar ca orice VW face furori. In Romania Amarok-ul a surclasat intreaga concurenta la vanzari. Tendinta consumatorilor de masini (nu de preturi) a dus vanzarile grupului VW in varful clasamentului.
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru