Odată cu inceperea producţiei lui Amarok Cabină Dublă la fabrica din Hanovra, cei de la Volkswagen au anunţat o serie de noutăţi în gama sa de vehicule utilitare odată cu generaţia 2013.
Esential
0.5
litri la sută economiseşte un Amarok echipat cu tehnologiile BlueMotion.
3
tone poate tracta un Amarok 4Motion cu transmisie manuală.
12
ani este garanţia la coroziune prin perforare de la interior a lui Amarok.
Volkswagen Amarok primeşte câteva noutăţi odată cu mutarea producţiei la Hanovra pentru versiunea europeană a primului pick-up pe platformă dedicată al constructorului german. Astfel, versiunea 2013 a lui Amarok va avea acelaşi nivel de putere atât pentru versiunea manuală, cât şi pentru versiunea automată – 180
CP pentru motorul 2.0
BiTurbo TDI, iar tehnologiile BlueMotion au fost integrate şi pe versiunile de 122
CP şi 180
CP ale lui Amarok cu transmisie manuală, indiferent dacă este vorba de o versiune cu tracţiune spate sau una cu tracţiune integrală. Ansamblul de tehnologii BlueMotion include
start/stop, sistem de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare şi anvelope cu rezistenţă redusă la rulare.
Cei de la
Volkswagen spun că aceste tehnologii ajută la reducerea consumului de carburant cu până la 0.5 litri la sută, ceea ce duce la un
consum mediu de 6.8 litri la sută pentru versiunea de 122
CP a lui Amarok cu tracţiune spate.
Veştile bune nu se termină aici pentru viitorii clienţi ai lui Amarok, modelul primind o garanţie de 12 ani la coroziune prin perforare şi o capacitate mai mare de încărcare. Noua configuraţie a uşii care delimitează bena poate susţine până la 200 kilograme, iar aceasta poate să fie şi încuiată. În plus, limita maximă de tractare a lui Amarok cu transmisie manuală şi tracţiune integrală urcă la 3 tone, în timp ce versiunea cu transmisie automată şi tracţiune integrală poate tracta până la 3.2 tone.
Lista de dotări a lui Amarok include sistemul ParkPilot în standard pentru Trendline şi Highline, alături de un pachet opţional Lumini şi Vizibilitate cu senzori de ploaie şi lumină, funcţie follow-me home şi oglindă interioară anti-orbire. În plus, acest pachet integrează şi o funcţie de lumini adaptive, care aprinde proiectoarele de ceaţă în funcţie de direcţia în care sunt bracate roţile.
Via Carscoop
Ranger nu e nicidecum tatic, poate cel putin bunic!
intrebare : voi sigur nu sunteti frati?
in ceea ce priveste masina arata ok la exterior insa abilitatile ai in off road nu le cunoc si nici nu ma intereseaza!! oricum sa da cezarului ce e al cezarului....:)
Mai în glumă, mai în serios, ar trebui să ne concentrăm pe…Amarok :) Am cercetat-o şi eu pe viu, de aproape – parcă erupe mai multă fibră japoneză decât americană…Nu motorizările mi-au atras atenţia, ci lipsa de…personalitate. Plus că o sintagmă precum “camionetă nemţească” sună a nonsens…Nu va “prinde” în Europa, mai mult ca sigur! De ce? Fiindcă japonezii sunt deja consacraţi în domeniu, deci n-ai cum, logic, să le iei faţa, chiar şi VAG de te cheamă! Poate ar fi fost mai inspirat ca maşina asta să se numească VW iarmaroc, căci doar acolo să ai nevoie de ea…
Nici SUV-urile nu constituiau apanajul nemţilor pe vremuri, dar această categorie te poate ajuta să te dai în stambă cu damele, pe când cu camioneta nu vei “agăţa” niciodată…