- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Intern
Ultimele stiri din Intern
-
BMW Group România a încheiat anul 2024 cu performanțe record. Pentru prima oară, a fost depășit pragul de 6.000 de autovehicule înmatriculate la noi în țară, iar BMW rămâne lider în segmentul premium. (30.01)
-
Volvo a avut parte de vânzări record pe piața din România în 2024. Anul trecut, marca suedeză a vândut peste 1500 de mașini noi în țara noastră. (28.01)
-
Potrivit unui nou raport al Direcției Generale Permise de Conducere și Înmatriculări, parcul auto din România a avut parte de o creștere de peste 4% la finalul lui 2024. În prezent, sunt înmatriculate în total aproape 10.8 milioane de vehicule în țara noastră. (27.01)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Volkswagen Amarok costă 23.559 de euro în România
@etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază@
@7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii faţă@
- spate;
- integrala - in doua versiuni: selectabila (RWD, 4WD Auto si 4WD Lock) si permanenta.
msg pt vw : lasati japonezii la pick-up-uri sunt tatici si nu vand ''sigla''.
daca sta altfel treaba ...va rog scrieti:)
Pentru mine cel putin, un barometru foarte bun pentru capabilitatile acestui Amarok, o sa fie cei de la ArcticTrucks; daca ei o sa inceapa sa prepare si Amarok, inseamna ca VW a construit o masina comparabila cu Hilux, G-Klasse & Co.
ps: aveti mai multe informatii tehnice...va rog.
configurarea masinii:
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=CC_MODELLTRICHTER&SELECT=NEU&STYLE=VWNEU&LANG=ro&FAB=L&MGN=500&AUVN=Standard&rel=statBanner_Configurator&rel=statCc_Amarok
Si pretul de aici este cu TVA, ceace il face putin mai scump ca o Toyota Hilux 18300, dar cu mult mai ieftin fata de Navara pentru care pretul de pornire de 30K este o gluma oricum.
A si era sa uit ca lui Amarok e pt versiunea cu cabina dubla, una peste alta cred ca isi va face locul in segment.