Volkswagen Amarok costă 23.559 de euro în România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen anunţă introducerea pe piaţa din România a noului model utilitar Amarok, familiar deja publicului din toată lumea după asistenţa oferită modelelor constructorului german în Raliul Dakar.
Modelul din Wolfsburg va fi disponibil cu două motorizări diesel, ambele derivate din propulsorul 2.0 TDI cu patru cilindri. Unitatea, care respectă normele de poluare Euro 5, oferă în varianta entry-level 122 de cai putere. Pentru cei care îşi doresc ceva mai multe resurse există şi alternativa de 163 de cai putere.
Preţurile pentru noul Amarok pornesc de la 23.559 de euro, etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază. Versiunea entry-level poate fi comandată şi cu tracţiune integrală, situaţie în care preţul de pornire este de 25.553 de euro.
Pentru modelul echipat cu motor de 163 de cai putere, tracţiune spate, preţurile pleacă de la 25.801 euro. Bineînţeles, alegerea unei tracţiuni 4x4 creşte valoarea până la 27.785 de euro.
Preţurile modelului german cresc însă în funcţie de nivelul de echipare, cea mai scumpă alternativă ajungând să scoată din buzunarul clientului fix 32.097 de euro, preţ valabil pentru 2.0 TDI de 163 cai putere, cutie manuală, tracţiune integrală cuplabilă şi nivel de echipare Highline.
La această valoare se mai pot adăuga însă şi elemente opţionale.Volkswagen anunţă un consum mediu de numai 7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii spate. Tracţiunea integrală creşte valoare cu 0.2 litri. În cazul motorului mai puternic, de 163 de cai, valoarea consumului mediu este de 7.6, respectiv 7.8 litri la 100 de kilometri, în funcţie de tipul tracţiunii.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Intern
-
Holand Automotive Group este noul partener oficial Ferrari la București, începând cu luna ianuarie 2025. Forza Rossa și-a vândut toate activitățile comerciale după 18 ani de activitate. (21.01)
-
Potrivit celor mai noi date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, producția de mașini din țara noastră a atins un nou record în 2024. Anul trecut au fost produse peste 560.000 de mașini în România. (17.01)
-
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus. (09.01)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Primele imagini neoficiale cu noul Volkswagen T-Roc
- FOTOSPION: Primele imagini cu Skoda Space, un crossover electric cu 7 locuri
@etichetă aplicată pe versiunea de 122 de cai putere, cu transmisie manuală în şase rapoarte, tracţiune spate şi nivel de echipare de bază@
@7.3 litri pentru motorul de 122 de cai putere, atunci când resursele sunt transmise doar punţii faţă@
- spate;
- integrala - in doua versiuni: selectabila (RWD, 4WD Auto si 4WD Lock) si permanenta.
msg pt vw : lasati japonezii la pick-up-uri sunt tatici si nu vand ''sigla''.
daca sta altfel treaba ...va rog scrieti:)
Pentru mine cel putin, un barometru foarte bun pentru capabilitatile acestui Amarok, o sa fie cei de la ArcticTrucks; daca ei o sa inceapa sa prepare si Amarok, inseamna ca VW a construit o masina comparabila cu Hilux, G-Klasse & Co.
ps: aveti mai multe informatii tehnice...va rog.
configurarea masinii:
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro?SVC=CC_MODELLTRICHTER&SELECT=NEU&STYLE=VWNEU&LANG=ro&FAB=L&MGN=500&AUVN=Standard&rel=statBanner_Configurator&rel=statCc_Amarok
Si pretul de aici este cu TVA, ceace il face putin mai scump ca o Toyota Hilux 18300, dar cu mult mai ieftin fata de Navara pentru care pretul de pornire de 30K este o gluma oricum.
A si era sa uit ca lui Amarok e pt versiunea cu cabina dubla, una peste alta cred ca isi va face locul in segment.