Volkswagen a anunţat actualizarea motorizării BiTDI care echipează modelul Amarok. Unitatea de 2.0 litri dezvolta 163 CP la lansare, dar modificările aplicate de inginerii germani au urcat nivelul de putere la 180 CP. Pe lângă plusul de putere, utilitara germană primeşte gama de tehnologii BlueMotion pentru a reduce consumul de carburant. Tehnologiile BlueMotion asigură o reducere de 3.9 procente a consumului de carburant. Graţie nivelului superior de putere, utilitara de la Volkswagen are o capacitate de remorcare crescută de la 2.800 la 3.000 kilograme pentru versiunile cu transmisie manuală, pe când versiunile cu transmisie automată, o altă noutate în gamă, vor putea tracta până la 3.200 kilograme.
Producţia lui Amarok este asigurată acum de uzina Volkswagen din Hanovra, Germania. Odată cu mutarea producţiei în această fabrică, Amarok a primit Bluetooth, senzori de parcare faţă şi spate, pregătire tahograf, jante din aliaj de 19 inch, proiectoare de ceaţă cu funcţie de asistenţă la viraje şi duze spălare parbriz încălzite.
Amarok este oferit şi în versiune cu transmisie automată, o unitate care are opt trepte şi este disponibilă doar în compania nivelului de echipare Highline şi a tracţiunii integrale 4Motion. Aceasta emite 211 grame CO2 pe kilometru şi are acelaşi consum mediu de carburant ca versiunea cu transmisie manuală şi şase trepte, în ciuda faptului că dezvoltă un cuplu maxim mai mare, de 420 Nm, la 1.750 rpm.
Via Newspress (înreg.)
- Tractare de 3000 Kg? Check.
- Diesel mic la 180 CP? Check
- Consum mai mic? Check
- Cutie automata cu cuplu foarte bun? Check
- Emisii mai mici? Check.
- Volkswagen tot mai aproape de americani? Check.
Restul, la coada! Check.
daca vrei utilitara iti iei hilux, daca vrei compacta, golf, daca vrei ieftina, dacia, daca vrei nervi reno, daca vrei masina mercedes, si tot asa...clasele sunt formate de mult timp.
Daca vrei ceva super tare alegi Navara 3.0 dci 231 cp 550 NM la 2000 rpm cutie automata 7 rapoarte de provenienta Infiniti
Asta e parerea mea, nu o urasc sau imi dai impresii de expert mecanic dar asa o vad. Se adreseaza altui gen de oameni, as zice ca are potential, am vazut cateva prin tara si chiar arata bine. Numai bine
Antony, daca pui un diesel de 3.0 l si pe Amarok, te asigur ca navara transpira cu toata cutia aia de viteze. Sa nu uitam ce-a facut Touareg-ul in Dakkar. De ce ar fi Amarok mai putin capabil?
Oricum ei au deja un nor de ploaie deasupra datorita fiabilitati chinezesti asa ca ........
Nu am vazut pe strada niciunul inca.