La începutul anului trecut, Volkswagen a anunțat că producția lui Golf 8 va începe în iunie 2019, iar prezentarea oficială a fost programată ulterior pentru Salonul Auto de la Frankfurt care va avea loc în luna septembrie.
Cu toate acestea, constructorul german și-a actualizat planurile în această săptămână, atunci când a anunțat că Salonul Auto de la Frankfurt va fi gazda prezentării oficiale a modelului electric Volkswagen ID. În schimb, prezentarea oficială a lui Golf 8 a fost amânată pentru finalul acestui an, în timp ce livrările efective sunt programate să înceapă abia în prima parte a anului 2020.
Noutățile au sosit în paralel cu un articol în publicația germană Bild, care a susținut că Volkswagen a amânat lansarea lui Golf 8 din cauza unor defecțiuni tehnice.
Juergen Stackmann, directorul de marketing al companiei, a confirmat că germanii au înregistrat o serie de defecțiuni tehnice ca urmare a "tehnologiilor avansate" pe care le va avea hatchback-ul compact, însă susține că amânarea vânzărilor este legată de un potențial mai ridicat în prima parte a anului viitor.
"Credem că este mai bine să-l lansăm anul viitor cu pedala de accelerație la maxim.
Nu are nicio legătură cu producția. Este o decizie de vânzări, pentru că nu pui mașini sub bradul de Crăciun, când nimeni nu este atent", a declarat el pentru publicația Automotive News.Până atunci, Volkswagen va prezenta noul Golf la scurt timp după Salonului Auto de la Frankfurt pentru a oferi "celei de-a opta generații exclusivitatea pe care o merită", a adăugat Stackmann.
Noutățile pregătite de Volkswagen Golf 8
Pe parcursul ultimului an, oficialii Volkswagen au oferit o serie de informații despre noua generație Golf. Astfel, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
De asemenea, Golf 8 va fi primul model al constructorului care va utiliza un sistem micro-hibrid bazat pe un pachet electric de 48V. Sistemul integrează un generator/starter la 48V și o baterie de 48V cu o capacitate mică care va permite rularea cu motorul oprit în regim de croazieră.
În plus, interiorul va fi unul "complet digital", iar ecranele cu funcții touch vor înlocui tradiționalul panou de instrumente. Nu în ultimul rând, VW a publicat în decembrie și un prim teaser cu noul Golf 8.Volkswagen Golf este cel mai vândut model de pe piața europeană, indiferent de segment, cu peste 415.000 de unități în 2018, însă vânzările au înregistrat un declin de 10% comparativ cu 2017.
Via Automotive News, Bild
Bravo baieti! La vremea aia, Golf VII va avea 8 ani de la lansare! :) Frumos, demn de o companie care baga in statisticile de vanzari inclusiv camioanele, numai sa iasa in top. Minciuni nesfarsite, prosteli si incercare de manipulare a opiniei publice. Softuri masluite si recoduri fabricate. Cam asta e VW.
Si nu am ceva cu compania (sunt posesor de Golf), insa adevarul e unul singur, si eu personal m-am saturat de minciuni si de incercarile de a prosti clientii.
daca si asta e furt.....inseamna ca absolut toti fura TOT.
toate modelele din segment sunt supradimensionate
oricum nu vad graba, ce, nu ai cu ce merge? sunt la modele garla, bani sa ai. e plin de g4 aduse care inca merg, deci g6, g7 o sa mearga inca mult si bine.
Mie nu-mi place (dar înăuntru te simți confortabil), dar trebuie sa mă închin in fata evidentei!