Volkswagen a început în luna ianuarie programul de recall-uri pentru cele 8.5 milioane de unităţi din Europa afectate de scandalul Dieselgate, iar primul model pe listă a fost Amarok.
A urmat rechemarea în service pentru 160.000 de unităţi Passat, însă aici lucrurile s-au complicat, iar constructorul german a decis să oprească temporar recall-urile.
Presa germană susţine că decizia a fost luată ca urmare a faptului că, în urma remedierii problemelor, consumul de carburant al maşinilor este mai mare. Un purtător de cuvânt al VW a afirmat însă că există alte motive pentru această decizie.
Astfel, oficialii Volkswagen susţin că Autoritatea Federală de Transport din Germania (KBA) vor doar să se asigure dacă nivelul emisiilor de dioxid de carbon se modifică, în timp ce programul obişnuit a fost întârziat şi de faptul că autorităţile au decis să angajeze tehnicieni independenţi în loc să-i folosească pe cei ai constructorului. "Trebuie să garantăm că zgomotul şi mai ales emisiile de dioxid de carbon sunt exact la fel ca înainte", a explicat un purtător de cuvânt.În mod normal, aceste verificări ar fi trebuit să aibă loc până în 27 martie, însă vor fi decalate cu încă o săptămână sau chiar două. Următorul recall va implica alte unităţi Passat şi 90.000 de unităţi Audi A4, A5 şi Skoda Superb, toate cu motoare disel de 2.0 litri.
În total, Volkswagen trebuie să recheme în service 2.5 milioane de unităţi în Germania, iar apoi va continua recall-urile şi în restul Europei, după ce primeşte acordul KBA.
Via Automotive News
În mod normal ar trebui chemați în instanță ptr. înșelăciune de către clienți lor care le-au plătit scump ,,tehnologia,,.
Problema foarte grava este ca Foltzfaghen a trecut cu vederea multe alte Recalls. Unele dintre ele vizand probleme grave de fiabilitate . Ca deobicei au ascuns gunoiul sub pres. Si de aceasta data se pare ca ''germancii'' si al lor ''simt de raspundere'' s-au sters la c*r cu seriozitatea fata de consumatorii. Problema mai grava e ca odata cu cresterea cosnumul va incepe si scaderea performanatelor motorului ( performante temperate astfel de norma Euro 6 impusa de UE ) . Pentru a impaca si capra si varza, Fartzfaghen trb sa mai planteze multi multi bani in resuscitarea motoarelor. DAS AUTO domle'''........
Ce cruda-i viata pentru unii dom'le... :)
Pana rezolva astia problema eu merg la un carnat(vw) si o bere :))))
Tin sa-ti dau un +1 . Postarea ta reflecta fix planul de afaceri al Foltzfaghen . De regula daca zic ca ''automobilul'', toti spalatii pe creier cred ca ei au deschis era automobilului pt prima data . Daca repeta sloganul ''automobilul'' , din nou spalatii pe creier vor zambi si vor crede ca TE DE IU din parcare care nu-l misca de 4 luni este mai ''luxury'' decat un Rolls Royce Ghost . Daca il reia, fiecare spalat pe creier isi va baga unghiuta in gat si vor saruta amoros sigla WC....pardon VW de pe capota. Daca se incumeta si a patra oara Martin......pardon Schentze Svoltzcpte , s-ar putea sa rada singuri si sa isi dea seama ca au pierdut o mare cota de piata si jumate din averea stransa din vanzarea automobilelor trucate ....pai nu ? Astept opinia lui don' Rusu', dan grecu ,etc :)))
Cam asta esti cu fiecare comentariu. Socola !
dintr-o data toti suntem ecologisti, toti avem pielea fina, dar acum 1 an toti am fi cumparat un VW daca era la promotie.
ecologismul e trendy, atata timp cat il respecta altii, prostii. noi sa alergam cu ATVul prin paduri, sa aruncam gunoaie pe geamul masinii, sa urcam cu X5-ul pana la Babele si sa facem gratar...
V-am mai atras atentia si alta data ca articolele voastre directioneaza cititorii. Noua generatie Passat nu e afectata de Dieselgate, de ce apare in poza articolului? De ce nu sunteti obiectivi si pur-informativi?
Nu mi-am cumparat si nu mi-as cumpara niciodata un VW(cu atat mai putin dupa diesel shit)
Am luat 3 masini de noi in ultimii 8 ani ( 2 frantuzesti si o japoneza) si nu le-as da niciodata pe un tedeiiii!
PS. in Europa grupu are prea multi lingai, dar in SUA o sa ii puna aia cu botu pe labe! Abia astept!!!
In primul rand VW nu inseamna doar tedei. Chiar daca or fi ei supraevaluati, crezi ca ceilalti constructori nu sunt? Crezi ca doar VW are un departament de marketing puternic ce te face sa cumperi masina chiar daca nu ai nevoie de ea, sau chiar daca e proasta?
Faptul ca-ti doresti sa fie pusi cu botul pe labe este o rautate care ni se induce in ziua de azi si ne transforma in giboni. Imediat ce nu ne place ceva, sa-l jupuim in piata mare, sa moara in chinuri. Poti protesta altfe, prin a-ti cumpara 2 frantuzesti si o japoneza.
Daca vrei sa pedepsesti o companie, protesteaza la service, la showroom, organizeaza niste intalniri cu alti nemultumiti, da-i in judecata... si usor usor companiile vor realiza ca lumea e nemultumita.
Insa tine seama ca departamentul de marketing are puteri enorme iar presa traieste din sponsorizari.
Vw a capatat avantaje competitve necinstite. Sau poate ca te simti cu musca pe caciula pentru ca ai fost partas la furt in showroomurile Vw in calitate de vanzator. Pari vanzator Vw.
Ideea e ca vanzarile Vw ar fi fost mult mai mici daca nu exista aceasta schema. Nimeni nu poate cuantifica cat au furat.