Volkswagen a luat decizia să amâne lansarea următorului Phaeton până la găsirea unor soluții de creștere a marjei de profit a acestui model, titrează cei de la Automotive News. Nava amiral a mărcii din Wolfsburg a înregistrat pierderi pentru fiecare exemplar vândut, dar noua generație a lui Phaeton nu va repeta această experiență. Sursele celor de la Automotive News din cadrul companiei germane anunță o decizie strategică în această direcție în privința amânării lui Phaeton, în ciuda faptului că noua generație este deja gata de producție. Viitorul Phaeton va costa aproximativ de trei ori mai mult decât un Passat și aproape dublu față de un Touareg, devenind cel mai costisitor model Volkswagen de pe piață, ceea ce implică provocări speciale pentru departamentul de marketing.
Analiştii din industrie: "Un succesor al lui Volkswagen Phaeton este un proiect iraţional"
Phaeton este proiectul fostului șef al consiliului de conducere al Volkswagen, Ferdinand Piech, care a dorit vânzarea unei mașini speciale sub sigla mărcii din Wolfsburg.
Tocmai de aceea, anomalia gamei Volkswagen este asambată manual într-o fabrică din Dresda (Germania) de muncitori îmbrăcați în uniforme albe. Furnirul de lemn folosit în interiorul lui Phaeton este ales manual, iar mașina a fost proiectată de la început să poată să ruleze și cu 300 km/h fără ca nivelul de confort al ocupanților să fie afectat. Generația actuală a lui Phaeton a fost lansată în 2002 și a fost modificată subtil de-a lungul anilor, dar asta nu a ajutat modelul să-și îmbunătățească vânzările.Volkswagen îşi propune ca viitorul Phaeton să fie mai confortabil decât Mercedes S-Klasse
Volkswagen a vândut doar 4.000 de unități Phaeton în 2014, cu 30% mai puține decât în 2013 și infim față de rezultatul lui Mercedes-Benz S-Klasse, care a atins 100.000 de unități. Tocmai din acest motiv, nemții stau pe gânduri dacă să continue moștenirea lui Phaeton sau dacă să renunțe la acest proiect. Încă de la momentul apariției, anumite voci au criticat existența lui Phaeton, iar aceste păreri persistă, cum ar fi cea a lui Tim Urquhard, analist de piață la IHS Automotive: "Phaeton are un element în care răspunde la o întrebare pe care n-a pus-o nimeni. Cine vrea o limuzină de la Volkswagen?".Via Automotive News (înreg.)
Am avut ocazia sa vad pe viu, in State, o KIA K 900 si pot sa spun ca arata impresionant, are 10 ani garantie integrala si arata de o mie de ori mai bine decat Phaeton.
Presupunând prin absurd că ar veni VAG la mine şi mi-ar dărui un Phaeton pe ochi frumoşi, te pomeneşti că i-aş refuza categoric, precizând că aş fi preferat un A8 (oricum, cică n-ar fi chiar aceeaşi platformă). Aşadar, eu, unul, îi văd rostul lui Phaeton! Plus că subscriu la opinia lui @Sam. Iar ultima propoziţie a lui @dan_grc am folosit-o şi eu odinioară. Cumva credeţi că suntem noi mai inteligenţi decât liderii "maşinii poporului" ? De ce se îndârjesc ăştia să menţină în producţie acest model "fără succes pe piaţă" şi încă timp de 12 ani?
Paradoxal, a avea un Phaeton în rromanika te încununează cu laurii...exclusivismului. Eu am remarcat doar vreo două până acum şi chiar mi-au "sărit în ochi". Aşa că nu vă miraţi dacă, nu peste multă vreme, Volkswagen şi Chevrolet vor viza ştachete aflate mai sus decât de obicei...
Imaginea de marca este foarte importanta la aceasta clasa, dar revin la aceeasi intrebare, de ce nu si VW, atata timp cat grupul sud coreean are doua modele in aceasta clasa, iar imaginea de marca oricum nu este nici de partea asiaticilor, garantia de 10 ani chiar nu este concludenta aici, asta poate sa mearga la modele mai ieftine de volum.
Kia K9 o fi aratand impresionant, n-am avut ocazia s-o studiez la interior cum am facut-o cu Phaeton, care este excelent lucrat, ceea ce nu se poate spune de Kia, in multe comparative este sub orice competitor la interior, izolare fonica, singurul avantaj il reprezinta pretul, per total un model rezonabil, probabil fiabil, dar intr-un test la sange, luand fiecare capitol in parte, nu este mai bun ca Phaeton, un model aparut acum 13 ani, chiar daca a primit doua face lift-uri discrete si ceva motorizari mai noi, in mare este aceeasi masina. Arata chiar de 1000 de ori mai bine? Cu acele influente de seria 7 la partea frontala? N-as zice.
https://www.youtube.com/watch?v=_wA9zq6dtQ0
De cand Genesis si Cadenza sunt in clasa cu S class mah? Esti prost la cap ? Tipul a zis clar ca ''Genesis concureaza cu asa nume grele premul Lexus GS, E class, etc '' . Acum su-te la culcare. da, bla, bla, bla, in 2002 VW a inventat apa si tu tocmai invatasei sa-ti speli tarana de sub unghii, hai suge-o lingaule de VW.
Acum hai sa-ti explic: de Genesis am pomenit in urma afirmatiei lui Dan Grecu unde face referire la ''orice competitor'' . E destul de logic .
In schimb, sa spui ca Phaeton o masina deja imbacsita moral, tehnic si estetic ca este peste un Hyundai Equus sau Kia K900 mi se pare o mare mare foarte mare prostie omeneasca . Hai sa-ti spun de ce, poate cine stie mai inghititi si voi cateva galuste cu informatii .
Kia K900 la apariatia lui in 2013 , era singura limuzina de clasa full size din segment cu ''matrice led'', nici clasa S nu are asa ceva, iar multi din constructorii premium ''de prestigiu'' abia isi anuntau tentativa de a adopta aceasta tehnologie noua in viitor. Stiai asta bre ? Te-ai documentat ? Ai urmarit lansarea unde zice de urmatoarele tehnologii : ''Noul sistem de faruri cu matrice LED adaptive nu doar că urmăresc mişcările volanului, ci se şi ajustează odată cu viteza vehiculului, pentru a da şoferului o perspectivă mai bună pe timp de noapte'' . Are si Phaeton asa ceva ?
Fiecare isi are clientii ei.
VW a dat tot ce-i mai bun in PHAETON, cum a dat si AUDI cand a lansat modelul V8 (bunicul A8-ului).
Am vazut destul de putine, a aparut in 2002 dar si in 2015 inca impresioneaza ca design, calitatea este exceptionala, motorizarile la fel.
Unde ati mai vazut voi 5.0tdi cu un cuplu de vapor ?
@@turbatu : Inainte de culcare poti citi un review revigorant pe autoexpress despre K9: http://www.autoexpress.co.uk/kia/66578/kia-k9-review .
Citez din articolul din link :
Poor interior design, unexciting drive, nowhere near German quality.
Deci ce comparam ??
Babalaul asta cu Kia , mergi la culcare esti depasit total de ce se intampla.
Deci aici ''lupta'' se dadea intre VW Phaeton ( o masina invechita ) si Kia K900 . Bunn ! Si acum sa comparam :
Kia K900 0-100 = 5,7 sec, Engine > 5.0 V8 429CP
VW Phaeton 0-100 = 6,1 sec , Engine > 6.0 W12 450CP
In concluzie, Phaeton cu motoar W12 , abia poate egala un V8 de la Kia .In concluzie voi reacţiona în stil tipic lui @AndreiRN, încălcând legea drepturilor de autor: hahahahahaha.
Da prietene pt. ca e mai greu VW. La cate are pe el e normal sa traga mai greu.
Pe de altă parte, ce se mai chinuie Nissan GT-R Nismo bi-turbo să stoarcă maximum posibil din acelaşi tip de motor. Da, pare impresionantă “plaja” de 3.3 sec pentru 600 CP, dar GN, tunat la aceeaşi putere şi beneficiind de o singură turbosuflantă, învinge net la dragster. Acum este rândul meu să... =))
HA-HA-HA, esti foarte simpatic, cand ''critici'' . Ce pot sa zic Buick LaCrosse ''ii da clasa'' lui Lexus ES350, lucru destul de ''decent'' pt un Daewoo Alpheon rebrenduit cu logo ''de lux'' . Asadar, pana aici ai observat sa-ti contest impresia ? In nici un caz. Chiar ti-as fi dat dreptate si in cazul comparatiei lui K900 3.8 V6 vs Buick Regal Grand National din 1987, daca ai fi specificat si care varianta de putere . Fiindca vezi tu, Kia K900 ofera urmatoarele motorizari, dintre care doua sunt acelasi 3.8 v6 ( specificat de tn ) doar ca difera puterile. Hai sa ti le insir :
3.3l V6 8AT (300 HP)
3.8l V6 8AT (311 HP)
3.8l V6 8AT (334 HP)
5.0l V8 8AT (420 HP)
Asadar la care te-ai referit ?
Ti-as fi dat dreptate si la faza cu GT-R NISMO, daca nu ai fi comis-o cu '' 3,3 sec'' . Hai sa-ti zic dc: Nissan GT-R cu vechiul motor de 3.8 v6 de 550 CP facea 0-100 in 2,7-2,8 sec , NISMO face 0-100 in 2,4-2,5 sec .
Aici demonstratiile tehnice :
.http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=19190
http://piataauto.md/Automobile-Moldova/Nissan/GT-R/3.8-V6-550-CP-Automat/Date-tehnice-si-pret/
Si acum Acceleratia la Nismo :
http://www.auto-bild.ro/teste/nissan-gt-r-nismo-55866.html
Per total, e OK comentariul tau, destul de orbit de dragostea GM :))) , dar amuzant in acelasi timp. In schimb, comentariul lui Grecu si a altor useri de sus este la limita smintelii atroce. Sa compari o masina depasita precum este Phaeton cu o limuzina moderna aparuta in 2013 cum este Kia, e aberant. Numai daca citim cateva din dotarile de top ale lui K900 ne dam seama ca Phaeton nici nu pute pe langa el, de fapt ba da , Phaeton pute a ceva de proasta calitate, cu motorizari jalnice cu probleme mecanice si garantie care nu eranici macar pe jumate cat ofera Kia. A prezentat mai sus cv cateva dotari , nu are rost sa le prezint si eu. Oamenii cu minte si cu un dram de cultura auto isi va da seama rapid. Problema este ca in multe dintre testele straine K900 este net superior la insonorizare si asta datorita geamurilor duble care nu se mai poarta in prezent decat la Bentley si Rolls Royce. In alta ordine de idei, am demonstrat ca motorul W12 a lui Phaeton adunat cu anii care au trecut pe langa el, etaleaza un nivel de performante abia abia ca V8-ul Corean . Rigiditatea torsionala este una dintre cele mai proste din segment la Phaeton. Sistemul de navigatie cu grafica de acum 15 ani, nu se poate compara nici macar cu cea de pe Dacia la claritate, dar cu K900 ? Asta ca sa nu spun de faptul ca este prost asezata si deloc intuitiva, mai pe scurt totul a fost conceput la aceasta masina ca acum 15 ani . Calitatea materialelor este inferioara din toate punctele de vedere. Am avut ocazia sa ma urc si chiar sa testez un Kia K900 , la un showroom Kia din Basarabia, doar ca acolo se numeste ( Quoris ) . Masina este peste orice concurent la clasa ei cand ne raportam la capitolul pret/calitate/fiabilitate, etc. Ai tot ce ai putea avea pe o limuzina de acest gen. Pretul era de 68.670 euro in varianta 3.8 V6 334 CP. Tinuta de drum era exaplara, geamurile dublu-acustice accentua senzatia de conford si liniste. As putea sa zica ca silentiozitatea era mult mai buna decat la S350 CDI pe care il testasem in RO. O seara buna, draga inexorabil !
daca acum cei de la vw si-au facut temele si pot oferi cea mai grea varianta de phaeton sub 2000 kg, ar avea sanse...daca nu, cu aceleasi motoare, transmisii si cu o sigla mai acceptabila in cercurile celor ce isi permit masini ce costa de la 100000 in sus, exista A8
http://www.autoexpress.co.uk/kia/66578/kia-k9-review
L-au cotat cu 2 stele asa bun e. Nici nu ai ce compara cu Phaeton care este asamblat manual iar interiorul este peste ce a visat vreodata kia.
Kia are tractiune spate iar phaeton are all drive , asta spune multe.
Mai dau o data ce spun cei din link-ul de sus despre Kia K9:
Poor interior design, unexciting drive, nowhere near German quality
About GT-R Nismo , iti reamintesc ce-ti place tie faptul ca Porsche 918 Spyder este mai rapid si mai bun pe circuit , avand un timp mai bun pe Nürburgring.
Da da stiu porsche este hybrid , dala de vrea si GT-R sa fie in viitor :)) Mor de ras.
Sau ne putem uita cu un Porsche 911 Turbo S il depaseste in drag-race:
https://www.youtube.com/watch?v=KQ9NVz_LKj8
Observ ca ivanoff este anti masini germane. Toate sunt bune haponeze, coreene.. inafara de alea . Sindromul asta l-am mai vazut , este incurabil dar amuzant pentru ca in 90% din cazuri o dau in penibil .
Ce sa spun fara ei nu ne-am distra :))
http://www.caranddriver.com/kia/k900
Sub ce zic oamenii acolo este si un clasament in acel segment si cu preturi pe fiecare masina, conform ce ziceai mai sus bla bla Kia K9 este pe locul 10.
Mai toate site-urile au cotat Kia K9 cu 2-3 ca nota , cam atat merita.
Acum te poti culca linistit.
Da cum drecu' se face ca BMW M3 - fiind cel mai ușor, avand cele mai mari discuri de frana, o ia muie de la "o masina americana proasta" ??
Cel mai prost timp 0-100 pentru BMW
Cel mai prost skidpad pentru BMW
Cel mai prost timp pe circuit p/u BMW
Cel mai prost 1/4 mile pentru BMW
Cel mai prost rezultat la franare pentru BMW
Trăiasca Jărmania!
Poftim: http://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1507_bmw_m3_vs_cadillac_ats_v_sedan_vs_mercedes_amg_c63_s_comparison/
Am condus Phaeton in versiunea pre-facelift, si mi-a creat o impresie destul solida si incontestabila cu privire la abilitatile si aptitudinile masinii la acea vreme, insa nu le dau dreptate ''haterilor'' de mai sus, care spun ca se afla pozitionata peste modele consacrate noi ca Hyundai Equus si altele. Sa nu uitam totusi ca atunci cand Hyundai a lansat modelul Equus in anul 1999 , VW era abset la aceasta categorie de masini ( si asta ca sa ii raspund unui user de mai sus la fraza '' In 2002 cand a aparut Phaeton, stii ce facea grupul Ki-a Hyundai ) . Pai asa cum am specificat Hyundai lansa Equus in 1999 , iar Kia lansa modelul Enterprise in 1997 bazat pe platforma Mazdei Sentia, o veritabila limuzina caruia VW la acea vreme nu o putea egala cu un concurent pe masura. Atentie ! Nu-i o critica la adresa VW, e doar un raspuns la postarile ''haterilor'' de sus care probabil sunt pusi sa inflameze discutiile pe aici. Iar unul dintre cele inflamatoare mi se pare discursul userului @dan_grc, unde spunea ''ca nu a testat/nu a avut ocazia sa studieze interiorul lui K900'' in schimb omul vorbeste mai jos ''ca se afla sub Phaeton'' de parca le-ar fi testat pe ambele, dar de fapt el nu le-a testat pe ambele, doar Phaeton. Va vine sa credeti o astfel de abordare indiscutabila si fara noima ? Mie nu. In sfarsit !
Am sa-mi impartasesc aici ideile cu avantajele si dezavantajele modelului Phaeton pe care am avut ocazia sa-l probez : varianta : 4.9 V10 TDI (313 Hp)
AVANTAJE ;
-calitatea interioara impresionanta pt acea perioada ( lemnul de cea mai buna calitate si de ce nu diferitele nuante de piele, care faceau viata la interior asemenea cu cea intr-un palat de 10 stele )
-consumul care nu depasea de 8,5 l-100 km in mediu extraurban, lucru deosebit pentru o masina a carei greutate depasea 2 tone.
-confortul sporit de la bord
DEZAVANTAJE :
-pretul piperat pentru un VW
-motor galagios
-performante anesteziate
In ceea ce priveste fisa tehnica, nu ma pot pronunta. Nu o cunosc si e posibil sa fie mai sprintena Kia. Dar W12 de pe VW e genial la orice capitol. Incomparabil cu un V 12 de pe S class de ex. REPET ! Chiar daca e mai slab ca performante.
Cu consideratie,
2006 Mercedes W221 S420CDI 320 CP V8 0/100 km/h - 6.0 sec
Phaeton V10 are performanțe mai slabe ca S 420 cdi? Păi cine a spus că este peste S, indiferent de motorizări? Discuția era cu modelele coreene, nici nu știu de ce ai pomenit de această motorizare, întrucât asiaticii nu au motorizări diesel.
În încheiere, așa zisa superioritate a coreenilor în această clasă este dată doar de prețuri, ceea ce nu este neapărat rău, reprezintă doar o alternativă mai ieftină la adevăratele mărci consacrate, iar diferența de preț se regăsește la suficiente capitole.
Multumesc pentru argumentare ! O consider o parere impartita, dar nu una care sa reproiecteze 100% realitatea. E OK, ti-o respect, daca atat consideri. Afirmatia deranjata a fost cea in care ziceai ca ''nu ai testat modelul corean'', in schimb dupa aceea ai inceput sa vorbesti despre el ca ''un adevarat profesionist'' , care le-a testat pe ambele. Daca tie asta ti se pare ceva normal, mie mi se pare Anormal. Comparatia cu S420 CDI a survenit drept raspuns, ma gandeam ca te referi fix la intreaga concurenta directa.
In alta ordine de idei, ar insemna sa compar mere cu pere daca as zice ca V6-le de pe K900 de 334 CP este mai rapid decat V10-le , si iarasi aici demontreaza ca am avut dreptate si nu degeaba am considerat ca ''performantele sunt anesteziate'' . Dar din nou ar insemna sa ma plafonez la ''mintea haterilor'' .
Cu consideratie,
Vad ca ai o fixatie in ale comparatiilor. Tipul de sus ti-a raspuns clar ''cat de bune sunt brandurile germane''. Atat de ''bune'' ca le bate Cadillac o marca inexistenta pe multe piete ....UPSS . Dar cu 911 , poate ar fi trebuit sa stii ca e mai usor decat GT-R cu multe kg , oricum esti slab informat, si totusi ''liniuta'' se face pe 1/4 mile nu de la 0-100 . E ceva normal sa aiba 911 o viteza maxima mai buna, doar e mai usor , dăăă . Dar nu ai povestit cu a umilit un Huracan si un Aventador, ce zici ?
Cat despre Kia, ma intreb daca Phaeton a visat vreodata sa ajunga la tehnologiile astea. Poate mi le si demonstrezi :
https://www.youtube.com/watch?v=aCm7qMjZjlY
- Head Up display color , are cumva Phaeton ?
-Faruri cu matrice LED are cumva Phaeton ? HA-HA-HA ce gluma buna , nici S class nu are inca asa ceva dobitocos !
- Blind Spot are asa ceva Phaeton ?
-Camere 360 grade are cumva Phaeton ?
-Display color OLED are cumva Phaeton ?
Si acum pt alt dobitocos, pe nume @Scorpionul_frustrat
Daca incep sa-l compar cu Equus la confort, Phaetonul tau este la ani lumina distanta.
Ca tot vorbeai de scaune amice. Zici ca cele din Phaeton spun totul ? Hmmm interesant. Dar dc nu ne spui cum scaunul din spate dreapta nu se intinde stil seslong precum la Equus, ''inventie'' adoptata si pe w222 mai nou, dar care prima data a fost adoptata de Lexus LS600HL , primul model de acest segment care adopta scaun spate otto man, cu intindere pt picioare. Are si Phaeton asa ceva daca tot ii lauzi scaunele ''minunate'' ? Uite asa ?!
http://www.netcarshow.com/hyundai/2011-equus/1024x768/wallpaper_27.htm
Acum puteti sa aberati in continu, oricum e clar NET superior Hyundai-Kia pe langa invechitul Phaeton.
Apoi legat de faruri(zici ca nu esti ivanoff, dar ca o ironie si el face mereu aceeasi greseala) Matrix LED este o tehnologie patentata de Audi si in prezent folosita doar de Audi, are si Mercedes ceva similar doar pe CLS ce se numeste Multibeam. Toti ceilalti producatori au un asistent de faza lunga nicidecum sistem Matrix. Arata-ne si noua unde ai vazut ca are KIA faruri cu matrice. Nici mult slavita ta Mazda 6 nu are asa ceva, desi sustii mereu ca are. Deci te rog nu ne mai minti si nu ne mai indoctrina cu masinile tale plagiatoare(vezi schimbatorul de viteze).
Bine ma cumpara imbecilus ! Cumpara tu Kia si Hyundai si fi fericit in ele ! Eu unu nu le-as primi nici sa mi le dea gratis. Prefer oricand invechitul Phaeton chiar si in locul lui Lexus LS !
Bine ma imbecilus ! Cumpara tu Kia si Hyundai si fi fericit in ele ! Eu unu nu le-as primi nici sa mi le dea gratis. Prefer oricand invechitul Phaeton chiar si in locul lui Lexus LS !
http://piataauto.md/Stiri/2014/10/Mazda-primul-producator-nipon-care-adopta-tehnologia-farurilor-cu-matrice-LED-adaptiva
In alta ordine de idei, vad ca la nimic nu te duce capul, practic il ai doar sa nu te ploua in gat.
Kia K900 s-a lansat in 2013 , iar multi dintre jurnalisti au apreciat ca este prima limuzina Full-size cu astfel de dotare , pe atunci Audi doar isi anunta-se ''tentativa'' , nu si implementase, citez dintr-un test drive : ''Şi totuşi, coreenii au mers mai departe şi i-au zădărât de-a binelea pe germani, montând în blocurile optice faţă
LED-uri de tip matrice, pe care alţi
producători abia le anunţă ca o
tehnologie proaspăt dezvoltată, ce-şi
va face apariţia în viitor. Pe baza
intensităţii diferite a componentelor
lor, acestea pot direcţiona fasciculele
de lumină cu diferită intensitate în
diferite zone simultan ale câmpului
vizual! Nici măcar noul
Mercedes-Benz S-Class nu vine
cu aşa ceva!''
Si inca niste avantaje pe care le-a scos K900, citez : ''
Există însă şi soluţii extrem
de originale, care îţi lasă
impresia că sunt chiar mai
reuşite decât cele ale
triadei nemţeşti. Spre exemplu,
volanul beneficiază de o rotulă
simpatică în partea dreaptă, cu
ajutorul căreia se poate naviga
rapid şi eficient prin comenzile
sistemului multimedia. Noi am
încercat-o şi am avut impresia
că este cu mult mai intuitivă şi
rapidă în operare decât multe
alte concepte ale concurenţilor.
Apropo stiai ca primul sistem de faruri cu LED a fost implementat de Lexus ? Audi nu a facut nimic, doar a preluat de la altii. ''
Intr-o alta ordine de idei, as putea zice ca esti putin cam schizo, stii tu de ce . Citez ''Nici nu tb sa te urci in masina pt a vedea ca e mult mai slab calitativa in interior si normal ca fiind o masina de generatie noua are mai multa tehnologie, dar asta nu inseamna neaparat ca e o masina buna'' , serios ? Bai da ce expert mai esti ma, ai ochi de profesionist tu ce sa mai, iti dai seama din poze ca-i slab calitativ K900, bravo tata, meriti o acadea. Sunteti geniali ma, Einsteini scrie pe voi ce sa mai. Si zici tu ca o masina cu tehnologie mai multa nu inseamna neaparat o masina buna ? Deci bravo tata, esti genial bai baiatul, practic dupa mintea ta se traduce asa : Ca noile tehnologii care prevad siguranta activa si pasiva nu fac o masina sa fie mai buna, bai deci esti genial cu afirmatia asta, asa se traduce ceea ce tu ai zis. Eu propun un lucru ma. Propun ca nici o masina sa nu mai aiba in 2015 airbag-uri si sisteme active/pasive de siguranta, ca oricum nu le fac mai bune aceste tehnologii . Ascultati la Marius ca-i un geniu indiscutabil. Iar Phaeton ce sa mai zic chiar este peste orice model lansat in 2013-14-15 , practic nu se mai ia in calcul ca are un sistem de navigatie cu o grafica invechita , ca are un interior cu o ergonomie inferioara, ca are niste motorizari care abia fac fata celor cu mai putini cilindrii de la Kia-Hyundai, si evident ca are o siguranta mediocra , deci practic trecand peste aceste lucruri este NET superior unui Kia k900 sau Equus baieti si fete. Ascultati la Maris ce va spune.
Era mai demult la o alta stire inca un ''expert'' care zicea ca BMW E39 este peste Avensis 2015. Bai, eu cred ca nu a avut dreptate, adica eu as fi zic ca E39 este chiar peste Lexus LS din 2015 , practic nu s-ar mai pune ca are un interior ieftin fata de LS , diuzele care spala parbrizul sunt asezate ''inuman'' pe capota acolo unde vor fi expuse la inghet, ca scaunele sunt fara suport lombar stanga dreapta , ca sistemul GPS este prost asezat si peste mana, iar calitatea graficii este expirata, deci nu se mai iau in calcul astea, practic este peste orice Ls , Avensis 2015. Bravo BMW.
Nu pot sa cred ca este altul mai prost decat ivanoff, deci tu esti, pai nu vezi mai terminatule ca scrie clar, mazda primul producator nipon care foloseste matrcie led bla bla, unde scrie ca este primul din lume? Si tot inteligentul de ivanoff dadea link tot de pe acest site, nu stiii cine este userul? Lasa ca se stie pe aici, nu-i nevoie sa negi, ti se recunoaste prostia, indiferent de nick.
Apropo, rescriu ceva al unuia de mai sus, poate ne raspunzi si noua.
Cum se face ca M3 i-a bataie de la Cadillac , adica in test a iesit asa :
Cel mai prost timp 0-100 pentru BMW
Cel mai prost skidpad pentru BMW
Cel mai prost timp pe circuit p/u BMW
Cel mai prost 1/4 mile pentru BMW
Cel mai prost rezultat la franare pentru BMW
http://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1507_bmw_m3_vs_cadillac_at
Apropo, tu mai zii ca E39 este net superior oricarei masini din 2015 , ma Mariuse. Inca ceva, se pare ca si cu geamuri manuale pe spate este superior, uite aici jaf......pardon lux, e bn ca are piele, in schimb geamurile sunt mecanice :
http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-523-ID7GeWBf.html#1c9cb49a58
Iar pt Kia nici macar nu stiu de unde ai luat pasajul de-a dreptul hilar, citez: "i-au zădărât de-a binelea", ce limba e ma asta?
Da-ne si noua un articol unde scrie ca are Kia sau Mazda faruri Led !
Nu exista prietene pt ca nu asa ceva.
Si stai linistit ca nu doar tehnologia mai noua face o masina mai buna, citeste ce zic prietenii tai americani ca si pe ii aduci mereu in discutie. Absolut toti o declara varza pe Kia K9 sau K900 sau Quoris cum vrei sa ii spui, nici macar un nume stabil nu are.
http://piataauto.md/Teste-drive/2013/Kia-Quoris/
Apropo, ai citit bine stirea de sus, scria clar '' ca adoptă tehnologia farurilor cu matrice LED adaptivă'' ? Stirea e din octombrie 2014, iar in noiembrie 2014 SUPRISE a aparut faceliftul la Mazda 6. Ce coincidenta oare !
Ce treaba are BMW cu Cadillac ? Iti spun eu. M3 este sub Caddi la toate capitolele, stiu ca iti este greu sa recunosti ca a fost tavalit de o marca ''proasta'' , dar asta e frustrarea va va iesi prin pori iar. Si nu inteleg ce tot aduci in discutie ''Ivanoff'', ce tot vrei sa demontrezi ? Ca esti mai prost ? Stai jos copile, nu esti in stare sa legi 3 idei despre masini, si te dai cu presupusul. Cum iti merge ''pisicutza'' cu nr de Bulgaria ? E pe numele lu' taticu ? Stie ca tu faci prostioare si nu-i asculti pe astia mai mari pe site-uri auto ? Hai baga mare....vb lui Conect-R .
Cel mai prost skidpad pentru BMW
Cel mai prost timp pe circuit p/u BMW
Cel mai prost 1/4 mile pentru BMW
Cel mai prost rezultat la franare pentru BMW
Trăiasca Jărmania!
Poftim: http://m.motortrend.com/roadtests/sedans/1507_bmw_m3_vs_cadillac_ats_
Explica asta expertule in masini: Chiar asa Jermanika sa nu stie sa faca o masina compatibila care sa bata o ''canapea americana'' ? De rasul curcilor :)))....unghia acum !
Tot comparativ american si surpriza nici aici nu iese Cadillac invingator, cum nici la motortrend nu a iesit.
Articolul este despre VW. Nu este despre chia. Dar ma rog!
Cel mai prost timp 0-100 pentru BMW
Cel mai prost skidpad pentru BMW
Cel mai prost timp pe circuit p/u BMW
Cel mai prost 1/4 mile pentru BMW
Cel mai prost rezultat la franare pentru BMW
Acum mai bn explica cum ''noul'' M5 si-o ia in freza de la vechiul CTS-V la ''liniuta'' , asa cum v-o luati in freza voi astia cu cazane germane de sute de cai putere lesinati , de la un Logan 1.4 .
https://www.youtube.com/watch?v=DkSmcViN_qs
Nu vezi ma ca nu te suporta nimeni ? Ai numai manute rosii. Nici comentariul nu ti se mai vede de la ele.
Atat de slaba calitatea pt o marca premium.
https://www.youtube.com/watch?v=FcsffZ_qHMc
https://www.youtube.com/watch?v=-lu04SmkN5U
I-a zi domnu' inginer in masini?
Crezi ca daca vb mai mult , iti impui punctul de vedere ? Din contra o dai din ce in ce mai in penibil. Nu vezi ca nimeni nu este de acord cu tine? Pe mine ma faci sa rad doar atat.
Zici 'cazane germane' la un comparativ pe care il castiga Mercedes , wow =))
Cei de mai sus iti dau revieweuri de la reviste si site-uri titrate nu link-uri obscure ca tine si le ignori , sustinand in continuare prostia ta :)) Despre kia zic, mare marca
http://www.caranddriver.com/kia/k900
Intradevar daca te uiti in link-ul de sus in aceea categorie Kia este pe ultimul loc , pe langa lexus :))
Cei de la Autoexpress zic ii dau 2 stele lui kia k9 si zic ca nu are legatura cu masinile premium german. Aici intra si atotcunoscatorul Tony care nu crede in comparative:
http://www.autoexpress.co.uk/kia/66578/kia-k9-review
Madalina cu Porche si GT-R zici ca porsche este mai usor si daia castiga , asa si ? Asta este avantajul lui , GT-R se da in barci cu segmentul asta, acesta este avantajul in segmentul asta , ca doar nu conteaza doar motorul cat si masina implicit KG ei.
Porsche 911 Turbo S l-a facut de la inceputul cursei pana la sfarsit.
Dar de Porsche 918 Spyder nu zici nimic ? Astea nu sunt germane defapt :))
Ziceai GT-R face lamborghini , in nici un caz in drag-race, cifre cu acceleratii:
http://www.zeperfs.com/en/duel3867-4841.htm
Dar daca te uiți strict la cifre, (voi stiti sa conparati niste cifre ?), observati ca ATS-V a avut cea mai buna acceleratie, cel mai bun spatiu de franare, cel mai bun skidpad si cel mai bun timp pe circuit. :)
Masturbati mai departe la BMW
UPS top cele mai fiabile marci auto , UPS Lexus din nou pe primul loc. Oare ce se intampla ? Brandul ala ''de nimic'' domina iar ? Vai, dar cred ca sunt ''teste platite'' , asa cevaa :))))
http://www.autoguide.com/auto-news/2015/03/top-10-most-reliable-car-brands.html
UPS, am scapat si asta din ''greseala'' , va rog sa ma iertati daca va ''perturb'' somnul, stiu ca nu veti dormi de suparare, dar : '' Lexus topped all rivals with a jaw-dropping score of just 89 problems per 100 vehicles. That’s an industry-leading performance, but what do you expect from Toyota’s luxury division? Their ES was the top-rated compact premium car while the GX was the No. 1 midsize premium SUV. Their CT and RX were both strong competitor as well. This is the fourth consecutive year Lexus has been the best in J.D. Power’s Vehicle Dependability Study.''
UPS Marsadas Banz : ''Luxury means complexity, which often translates into cantankerousness and extra maintenance costs. But the folks in Stuttgart have figured out how to avoid having issues with their feature-laden cars and trucks. Mercedes-Benz drove away with a score of just 119 problems per 100 vehicles. Their E-Class was the highest-ranked midsize premium car topping the Lincoln MKS and Infiniti M. The GLK also won top honors among compact premium SUVs''
Ups, top 10 cele mai scumpe SUV-uri raportate ca pret/calitate/practicabilitate:
http://www.autoguide.com/auto-news/2015/07/top-10-most-expensive-suvs.html?utm_medium=display&utm_source=relatededitorial&utm_content=title1
Folzvagan ''saracul'' ce pot sa zic chiar este ''peste'' Kia , in sensul ca ''la probleme de fiabilitate'' :))))) , iar preturile lor ca deobicei foarte foarte nesimtite. Un Passat B8 costa 60 de mii , cat un Kia K900 o masina cu 10 clase peste Passat, si ca motorizare si tot. Volkswagen, Seat si Skoda au probleme de fiabilitate, iar VAG ar trebui sa isi trateze clientii cu mai mult respect. Este inadmisibil ca o masina cum este VW Passat CC 1.8 TSI sa intre in service pentru reparatii capitale la motor pana in 100.000 km. Golf cu motoare 1.2/1.4 TSI, la fel, pompe de apa, lanturi de distributie si injectoare schimbate pana in 50.000 km. Penibil! Cand va iesi la iveala si faptul ca au incercat sa ascunda si vulnerabilitati ale motoarelor TSI/TDI? Atunci cand vinzi masini la preturi mult peste medie, aproape de pragul de pret platit pentru masini premium, ne asteptam, totusi, ca fabilitatea sa fie, de asemenea, peste medie.
MIDSIZE PICKUP
2015 Toyota Tacoma
LARGE SUV
2015 Toyota Sequoia
LARGE PREMIUM CAR
2015 Lexus LS
MIDSIZE PREMIUM SUV
2015 Infiniti QX70
MINIVAN
2015 Nissan Quest
LARGE HEAVY DUTY PICKUP
2015 Ford Super Duty
MIDSIZE SPORTY CAR
2015 Dodge Challenger
LARGE PREMIUM SUV
2015 Infiniti QX80
SMALL CAR
2015 Hyundai Accent
MIDSIZE SUV
2015 Kia Sorento
SMALL SUV
2015 Hyundai Tucson
COMPACT SPORTY CAR
2015 Mazda MX-5 Miata
COMPACT MULTI-PURPOSE VEHICLE
2015 Kia Soul
LARGE LIGHT DUTY PICKUP
2015 Chevrolet Silverado LD
COMPACT CAR
2015 Nissan Sentra
MIDSIZE CAR
2015 Chevrolet Malibu
Nu va necajiti fani ''jarmania'' , sunt si ele cateva :)))
SMALL PREMIUM CAR
2015 BMW 2 Series
SMALL PREMIUM SUV
2015 Audi Q3
COMPACT PREMIUM SUV
2015 Porsche Macan
Se pare ca pana si americanii care le cumpara , nu-s atat de multumiti de calitatea lor, dar dat fiind faptul ca in america se cumpara mai mult pt flote, calitatea indezirabila a marcilor germane se vede rapid.
Aici linkul :
http://www.jdpower.com/cars/awards/Initial-Quality-Study-by-Segment/567ENG
UPSS, la acest link , se pare ca nu-si face aparitia decat doua modele germane la capitolul : ''2015 Dependability Ratings & Award Recipients by Category''
http://www.jdpower.com/cars/awards/Vehicle-Dependability-Study-%28VDS%29-by-Category/433ENG
UPSS:
COMPACT CAR
2012 Toyota Corolla
COMPACT PREMIUM CAR
2012 Lexus ES
COMPACT SPORTY CAR
2012 Scion tC
COMPACT MULTI-PURPOSE VEHICLE
2012 Scion xB
MIDSIZE SUV
2012 Nissan Murano
SMALL SUV
2012 Kia Sportage
LARGE CAR
2012 Buick LaCrosse
MIDSIZE PICKUP
2012 Honda Ridgelines
LARGE LIGHT DUTY PICKUP
2012 GMC Sierra LD
MIDSIZE PREMIUM SUV
2012 Lexus GX
MIDSIZE SPORTY CAR
2012 Chevrolet Camaro
COMPACT SUV
2012 GMC Terrain
LARGE SUV
2012 GMC Yukon
MIDSIZE PREMIUM CAR
2012 Mercedes-Benz E-Class
2012 Toyota Sienna
LARGE HEAVY DUTY PICKUP
2012 Chevrolet Silverado HDRatings
MIDSIZE CAR
2012 Chevrolet Malibu
COMPACT PREMIUM SUV
2012 Mercedes-Benz GLK-Class Ratings
SMALL CAR
2012 Scion xD
Mai sa fie, doar Mercedes Benz doua modele ? Ups, iar nu va dau pace . Scuza-ti acum somn usor draglor !
http://www.automobile-catalog.com/car/2016/2183225/nissan_gt-r_nismo.html
Nu, chiar nu cred că GT-R ar fi un bolid extraordinar...Dacă tot ne luptăm în exemple de pe net, cum este posibil aşa ceva? :
www.youtube.com/watch?v=0KYo0A9iVAM
Doamne, să ai un GT-R de 1700 CP şi să fii umilit de o "chichineaţă" de Golf. Mă rog, este adevărat că, în prezent, un GT-R deţine recordul mondial la sfertul de milă: 7.49 sec. Dar a trebuit să apeleze la Extreme Turbo Systems (americani, huh?), iar a scoate 2000 CP mi se pare o tactică exagerată, deci deja vorbim despre nişte "distruşi la creieri", nu despre pasionaţi de maşini. GN a reuşit cel mai bun timp al său (7.64 sec) cu mult mai puţini cai şi cu o singură turbosuflantă...Dar stai aşa, că nu-i totul pecetluit: vom vedea (încă o dată) la ediţia din acest a GS Nationals câte parale face un GT-R ultra-dopat.
Dacă nu poţi dormi (scuza-ţi), poate te va ajuta acest somnifer:
www.youtube.com/watch?v=b-QixQfCQMo
PS: Serios, opreşte acest război absurd contra "germanelor", indiferent ce zic JD Power &co, x sau y. Nu-ţi dai seama că ţi se va răspunde mereu cu aceeaşi monedă? Eu n-o să-ţi mai dau apă la moară...Am vrut doar să-ţi demonstrez că TOATE maşinile au hibele lor, indiferent de producător. Când vei ajunge să critici şi tu, şi încă în mod constant, conducerea Grupului Toyota (sau ale altor companii japoneze), aşa cum procedez eu faţă de General Motors (mă forţez să scriu sintagma corectă, căci actualii administratori n-au nicio legătură cu fosta corporaţie, ci doar i-au preluat patrimoniul şi emblema), atunci mă vei convinge că, într-adevăr, iubeşti maşinile. Şi să nu-mi spui că nu găseşti motive...
In alta ordine de idei, pentru cultura automobilistica a lui Ivanoff, spalatoarele de parbriz nu ingheata pe E39, sunt incalzite inca din '89 pe E34 si E32, la fel ca si oglinzile si incuietorile la usi... nemtii astia.
Ivanoaffe, daca te da careva o tura pe circuit cu un Porsche 911 Turbo, cred ca te umezesti ca o japoneza de liceu cand vede niste tentacule groase si lipicioase.
''spalatoare de parbriz incalzite'' ? Moama ce jmekerie tata ,doar ca acest ''lux'' vine pe versiuni superioare a lui E39 , asadar nu pe cele standard care circula prin Romanika, adica ele nu au nici macar geamuri electrice spate . Asta ca sa nu mai zic ca e o masina jalnica din punct devedere al sigurantei active si pasive, cu 4 stele la testele de siguranta, si Yaris din 2008 are 5 stele. Nici macar nu Pute pe langa Avensis 2 2003 cea mai sigura masina din clasa ei la acea vreme . Dresigur ca nu face parte din clasa Executive ca E39, si nici ca target ( una fiind non-premium dar cu valente premium, iar cealalta fiind premium 100% ) , dar era prima masina dotata cu airbag pt genunchi, 5 Stele la testele de siguranta . Asadar, nu se compara cu Avensis 2 si tu ziceai de cel din 2015 mah? :)))
Referitor la diuze, ce sa mai a-au gasit de mult solutii pentru ascunderea inesteticelor duze spalatoare ale parbrizului, prin mutarea de pe capota sub capota. Frumos, elegant, aerodinamic si eficient demersul, plus ca asa nu se manjeste nici capota cand masina este mai murdara . Asta ca sa nu mai zic de ''tijele'' de inchidere centralizata stii tu alea care nu se prea mai poarta, disparute de pe mai toate modelele cu pretentii de modernism, dar oricum si in 2015 se pare ca se mai gasesc pe unele modele ultramoderne cum ar fi Opel Insignia, BMW SERIES 7 , Mercedes W222, etc . Pe langa faptul ca sunt mai complicate constructiv sistemele de incuiere ale masinii, nu vad o utilitate reala a acestor tije din 1900 toamna. Asdar BMW E39 abia mai poate fi comparat cel mult cu un Logan, ca doar ala mai are tije la usi si duze pe capota puse prostesc la vedere, si expuse la praf, noroi jeg, acolo unde se pot infunda sau eventual ingheta.
Nu te-ai saturat de exemple stupide ? Vorbesti de modele care au vanzari jalnice si sunt cotate foarte prost de orice publicatie , gen Kia whatever premium .
Mai sus o dai in Toyote gen Avensis care are vanzari cat lada.
O dai ca ivonoff cu jd power si lexus plexus . WTF , chiar crezi in jd power ? Intr-un sondaj de opinie ? :)) Esti cel putin naiv.
Daca te duce mintea macar putin , iti pot da seama ca cel mai bun exemplu de satisfactie al clientilor mai ales in segmentul premium din care face parte lexus sunt VANZARILE.
Jd power -- toti pot da cu gura putin cumpara.
Daca ne uitam la vanzari care sunt echivalentul satisfactiei clientilor , vedem ca la nivel mondial pe primele 3 locuri sunt BMW, Audi si Mercedes la segmentul premium.
Nici urma de lexus plexus. Sa stii ca nu-i obliga nimeni pe clienti sa cheltuiasca peste 60k euro/dolari pe o masina premium , este alegerea lor. Acest clasament nu este de ieri de azi , tine de ceva timp, ceea ce inseamna ca acei clienti sunt satisfacuti de aceste masini din toate punctele de vedere.
Te numeri printre cei care cumpara masini noi premium ? Daca nu , vorbesti degeaba de BMW, Audi sau Mercedes.
Sa traiasca Kia, ca face masinutzapremium pentru toti culturistii auto!
PS. Cand vine la serviciu,cine-i cumpara buretele de sters? Sau vine cu el de acasa? Hehhehheheheheheheh, sunteti chiar pro fesionali! Ce ar fi sa-mi stergeti contul , o data pentru totdeauna?