Volkswagen: Alfa Romeo ar primi motoare Porsche dacă ne-ar aparţine
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Volkswagen au făcut o nouă declaraţie cu privire la marca Alfa Romeo. Mai precis, nemţii şi-au prezentat planurile pentru marca din Milano în cazul în care ar reuşi să o cumpere de la Fiat. Potrivit unor surse, Alfa Romeo ar putea primi asistenţă de la Porsche pentru dezvoltarea unui motor boxer cu patru cilindri pentru un nou roadster enty-level. Respectivul motor cu patru cilindri ar putea fi folosit atât de cel mai mic motor din gama Porsche, cât şi pe alte modele Alfa Romeo.
Zvonul nu a fost confirmat dar nici infirmat de niciuna dintre părţi, semn că aceştia preferă să ignore asemenea discuţii pentru moment. Dacă acest lucru ar fi adevărat, Alfa Romeo s-ar putea distanţa de mărci precum Volkswagen, Seat, Skoda şi Audi (vorbim aici doar de gamele şi eventualele versiuni de performanţă ale respectivelor modele – dacă există). În plus, cei de la Porsche ar beneficia şi ei în urma unui asemenea parteneriat în baza economiilor de scară.
În ciuda declaraţiilor făcute de oficialii Fiat, care au subliniat faptul că Alfa Romeo nu este de vânzare, cei de la Volkswagen sunt extrem de încrezători în forţele proprii şi au declarat că au timp să aştepte. Declaraţiile precedente ale nemţilor sugerau faptul că Alfa Romeo îşi va cvadripla vânzările în cinci ani sub conducerea lor.
Producţia ar avea loc în fabrica Seat din Martorell şi în celelalte uzine Alfa Romeo din Europa.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Si apropos de masinile germane. Tocmai m-am intors duminica de la Geneva unde dupa 10 zile de salon pielea din majoritatea modelelor germane era deja crapata si cutata ca dupa o utilizare de 100 000 km a respectivei masini (Valabil la Audi, Mercedes BMW si nu numai). Am ramas mult mai impresionat de finisajele din DS4 decat cele ale modelelor nemtesti (cu exceptia cutiei de viteze care se simte foarte imprecisa si care tradeaza platforma lui C4 desi acel DS4 costa 40 000 euro). Sa nu fiu inteles gresit, si la Alfa Romeo Giulieta am observat materiale mai putin primitoare la prima vedere. Totusi, desi nu la fel de spectaculoasa la atingere precum cea din modelele germane, pielea de pe modelul Giulietta QV arata impecabil dupa ce a trecut o armata de europeni prin masina. Ce vreau sa punctez este ca acest salon mi-a dovedit inca o data ca marii producatori auto sunt nevoiti sa foloseasca materiale mai putin rezistente dar aparent bine finisate pentru a putea vinde masini la care insa sa scoata profit. Traim in epoca in care suntem obligati sa consumam asa ca nu exista nici un interes ca masinile produse sa mai reziste 20 de ani. Povestea asta cu calitatea si fiabilitatea s-a terminat pe la sfarsitul anilor 90 iar acum toti se incadreaza in aceleasi standarde. O masina contemporana trebuie sa reziste 2 ani achizitie si eventual sa mai poata fi vanduta de 2 ori in urmatorii 4 ani. La acest criteriu raspund deja cam toate masinile de pe piata.
Alfa sub VW nu va fi cu nimic mai buna decat este in prezent tocmai pentru ca modelele actuale nu isi arata inferioritatea fata de cele nemtesti. Sa nu incepeti din nou cu liste de motoare si performante pe hartie ca argumente ale viitoarelor postari.
PS. Sunt curios cate degete rosii o sa adun dupa postul asta :))
jenant pt o persoana care se prezinta drept fondator al unui club (sau ce spuneai ca esti in posturi anterioare) sa se preteze la astfel de comentarii pe un site pe care defel calitatea comentariilor lasa de dorit...dar nu imi fac griji atata timp cat si tu ai lasat unele de mare "efect" pe alocuri, intelegi tu unde!
ce lansezi tu pe aici sunt pure banuieli si presupuneri pe care altii nu le-au experimentat ca proprietari!
cat despre grija pe care i-o duci lui piech (desi nu e mentionat in articol) nu iti pot spune decat un singur lucru : un om care conduce un astfel de grup (indiferent care ar fi el) nu face declaratii de care sa rada FIRESTARTER the first!
p.s sunt curios cat de infantil poti fi! hihi haha! hhii haha vw se comporta precum niste copii
Povesti de acestea nemuritoare sa le spui la copii cu probleme speciale. Cat de retarzi ne crezi? Esti penibil omule... frustrat si penibil.
In alta ordine de idei, faptul ca am infiintat Asociatia Alfa Club al carui presedinte sunt, implica eforturi personale dedicate formarii unei comunitati care implineste deja 6 ani. Daca stiai deja aceste lucruri, limbajul tau denota doar lipsa de bun simt. Eu nu am facut niciun fel de afirmatii prin care sa aduc ofense cuiva. Daca ai o alta opinie o poti exprima intr-un mod civilizat cu un mic efort intelectual.
2. Referitor la muzeul Alfa din Arese cunosc foarte bine situatia. Chiar am semnat o petitie impotriva Fiat Group.
3. Referitor la vanzarile inregistrate de Alfa Romeo. In ultimul an este cea mai bine vanduta marca a FGA cu exceptia Ferrari si Maserati. A inregistrat doar in ultimile doua luni o crestere a vanzarilor de 40,1% pe piata europeana.
4. @fff Daca imi lasi o adresa de e-mail iti pot trimite cateva poze facute la salonul de la Geneva cu tapiserii de piele reprezentative pentru afirmatiile mele. Nu cred pe nimeni retard si nu am intentia de a desconsidera pe cineva. Fiecare este liber sa isi stabileasca singur referintele vis a vis de ce asteapta de la o masina. Diferenta dintre noi doi este ca au am fost acolo si am putut observa aceste lucruri in timp ce tu esti doar frustrat de posibilitatea ca ceea ce am spus sa fie adevarat. Este necesara doar putina logica pentru a aprecia motivele pentru care marcile premium germane sunt nevoite sa reduca nivelul calitatii materialelor. Dar... asta probabil ca implica si activitate cerebrala dedicata procesului de gandire.
Liniste si pace va doresc :)
Si intamplator, tot cam atunci un amic si-a luat un Alfa 147 de prin 2004 (fara facelift) cu vreo 65.000 km, cu piele rosie in interior care arata excelent: doar cateva mici cute in stanga, dar nu foarte adanci.
Bine, aici e posibil sa fie si o oarecare greseala de design a tapiteriei, nu doar de calitate, in sensul ca la Alfa, tapiteria de pe scaune este cusuta in niste randuri inguste, cam de 3-4, cm, astfel incat pielea nu este lasata libera pe suprafete mari, in timp ce la BMW era practic o portiune de vreo 20x20 cm cusuta doar pe margini, nefiind sustinuta prea bine. Dar asta nu e o scuza pentru BMW, dupa parerea mea, ci doar o posibila explicatie. Si nici nu vreau sa spun ca BMW e o masina proasta.
Mentionez ca nu sunt neaparat un fan al masinilor germane, ci al masinilor de calitate, indiferent de natia lor. Chiar daca masina la care m-am oprit a fost un MB C-Klasse, apreciez mult si Alfa Romeo si chiar ma tentase la un moment dat 159.