După ce a recunoscut trucarea emisiilor diesel în Statele Unite, în 2015, Volkswagen a fost de acord să plătească amenzi de peste 30 de miliarde de dolari pentru a stinge procesele cu clienții, astfel încât viitorul companiei să nu fie pus în pericol pe continentul american.
Volkswagen are o abordare diferită față de clienții europeni (în acest caz vorbim de Germania), cărora nu vrea să le plătească despăgubiri pentru faptul că mașinile acestora au fost afectate de scandalul Dieselgate. Mai mult decât atât, VW a declinat recomandarea instanței de judecată de a încheia o înțelegere cu clienții germani.
“Vehiculele sunt conduse de sute de mii de clienți în fiecare zi. Credem că nu există daune și, prin urmare, nu există motive pentru plângeri,” se arată într-o declarație a grupului, citată de Reuters.
Aproximativ 470.000 de clienți sunt parte a unui proces colectiv împotriva Volkswagen în Germania. La momentul izbucnirii Dieselgate, circa 2.4 milioane de mașini din Germania erau echipate cu softul care manipula emisiile diesel.
Între timp, circa 99% dintre acestea ar fi primit un update software.Scandalul Dieselgate a revenit de curând în prim-plan, după ce șefii Volkswagen, printre care și CEO-ul Herbert Diess, au fost acuzați oficial de procurorii germani că au manipulat piețele în problema emisiilor diesel. Volkswagen spune că acuzațiile sunt nefondate, iar avocații companiei susțin că Diess nu riscă să-și piardă funcția.
Via Reuters
Dubla măsură VW a tratării cumpărătorilor licuricieni vs. europeni nici n-are rost să fie comentată.
https://focus2move.com/world-car-group-ranking/
De furat ... fura toti.
De ce o face?, pentru ca poate si pentru ca vor exista suficienti pe care nu-i intereseaza oricum si care vor cumpara cu acelasi elan.
Cel mult VW a incercat sa fenteze aberatiile verzilor progresisti reprezentati acum cu atata gratie de savanta demna de Nobel autista Greta Thunberg. Pazea, vine apocalipsa.
Se vede ca agenda ecomarxistilor nu e aceeasi cu ce a publicului consummator, desi unele succese au fost inregistrate cu spirite mai slabe cazute prada propagandei desantate.
Probabil că termenul "tupeu" ar trebui înlocuit în DEX cu "veweu".
Oricum, magia de basm în care sunt învăluiți vaginiștii va continua --- în mod indiscutabil, imperturbabil și până în ultima clipă a planetei --- să atragă înspre showroom-urile dânșilor somnambuli (în plină zi) cu portofele la purtător. Și, câtă vreme "eminențele cenușii" din Wolfsburg vor ști prea bine acest adevăr superfavorabil lor, neîndoielnic să ne așteptăm și la alte mostre de dispreț altoit cu infatuare (inclusiv în contra justiției germane/eurofederaliste, puternică precum o bere răsuflată).
Dar pentru ca noi avem conducatorii minunati pe care ii avem, VW explica doct si umflandu-si narile care e treaba cu viitorul electric. CULMEA CULMII NERUSINARII. Incredibil...
Asa cum zicea si cineva de mai sus cumparatorii nu prea rezoneaza cu politica eco-marxista a guvernului suprastatal de la Bruxelles. Si pentru mine , ca si pentru multi altii, nu trebuie sa-mi spuna nimeni cat de curat sau nu este un motor sau altul. Pot face singur constatari sau alegeri in functie de ce vreau eu. Tu, vad ca esti usor de manipulat, dar treaba ta, poti face ce vrei tu cu banii tai, inclusiv sa dai 30 40 kEuro pe o masina electrica cu autonomie de 200km cu emisii "zero", in care vei sta tot timpul cu ochii pe baterie de spaima sa nu ramai in drum.
Sefii de sus sunt toti corupti, daca nu ti-ai dat seama de asta pana acum, esti ori naiv, ori un activist util.
Ia citeste despre Ursula von der Leyen, cum a plagiat ea si cum a ajuns ea ministrul apararii in Germania si ce tampenii a facut acolo. Intreaba orice german si o sa-ti zica ca ii este rusine cu aceasta politruca cocotata prea sus de cei care o manevreaza din spate.