Volkswagen a deschis miercuri listele de pre-comenzi pentru ediția specială de lansare a hatchback-ului electric ID.3, pentru care a alocat 30.000 de unități.
Constructorul german a anunțat că, în primele 24 de ore, peste 10.000 de clienți de plătit deja avansul de 1.000 de euro pentru a-și rezerva propriul exemplar de ID.3 1st.
Oficialii Volkswagen au admis că nu se așteptau la un interes atât de mare pentru modelul electric, motiv pentru care platforma online de pre-comenzi a cedat sporadic.
"Interesul clienților pentru ediția specială [...] a depășit semnificativ așteptările brandului. Uneori, sistemele IT nu pot face față numărului mare de utilizatori care accesează sistemul simultan. În unele piețe, acest lucru duce la timpi lungi de așteptare și întreruperi în procesul de înregistrare", menționează Volkswagen.
Germanii nu au oferit informații despre numărul de pre-comenzi realizate pe țări, însă știm că România are o cotă de 450 de unități și au fost plasate 20 de pre-comenzi în prima zi.
Pe de altă parte, Volkswagen a anunțat că a produs deja 200 de unități de pre-producție pentru ID.3 la uzina de la Zwickau cu scopul ca angajații să învețe procedurile pentru producția versiunii de serie, care va începe spre finalul acestui an.
De altfel, uzina de la Zwickau trece în prezent printr-un amplu proces de transformare pentru a produce exclusiv vehicule electrice.
La finalul anului 2020, producția de la Zwickau va atinge capacitatea maximă de 330.000 de unități anual.Via Volkswagen
Ca si cum masinile clasice cu motoare cu ardere interna nu s-ar produce si s-ar vinde tot pe banii clientilor...alea se dau gratis, nu?
In primul rand au vrut sa afle din piata care sunt clientii cu adevarat interesati de elctrice...mi se pare cel mai potrivit sistem de sondare a pietei, pe bani, nu pe vorbe ale unor ametiti ca tine! :)