Abia lansat în Europa şi recent introdus chiar şi pe piaţa din România, noul Volkswagen Golf a înregistrat deja 40.000 de comenzi la nivel european. Primele exemplare vor ajunge la dealerii din Germania la sfârşitul acestui weekend, în data de 10 noiembrie.
Pentru a celebra lansarea modelului în ţara mamă, Volkswagen a anunţat că toţi dealerii vor avea porţile deschide pe tot parcursul weekendului, oferind vizitatorilor oportunitatea de a testa noul Golf şi de a participa la o serie de evenimente speciale, dedicate celor şapte generaţii ale modelului popular.
cai putere, în echiparea de bază Trendline. Pentru cei care vor mai multă putere, Volkswagen oferă şi o versiune 1.2 TSI de 105 cai putere, care pleacă de la 16.124 de euro în acelaşi nivel de echipare Trendline.
Noua generaţie Golf pleacă de la 15.442 de euro în România, TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 85 dePentru cei care preferă dieselul trebuie să precizăm că TDI-ul de 1.6 litri şi 90 cai putere pleacă de la 17.844 de euro, în vreme ce unitatea de 2.0 litri şi 150 de cai are o etichetă de 22.438 de euro, însă vine direct cu echiparea de top Highline.
via carscoop
@sanmba: Problemele de fiabilitate nu ai tu de unde sa le cunosti doar daca esti un fel de Gog clarvazator. Fiabilitatea unei masini nou lansate se va vedea peste 1, 2, 3 ani cu acele probleme de prime loturi. Si fara nicio grija, mai ales in Germania si nu numai, clientul e sfant, si daca pateste masina ceva cat e in garantie, pai iti este reparata moca si poate daca mai e si retinuta mai multe zile in service, pai capeti si alta masina pe perioada de reparatii. La noi daca ai masina noua si dai de probleme, pai de multe ori risti sa o faci pe banii tai, pt ca mare parte dintre dealeri se apuca de prostit clientii si baga strambe cum ca garantia nu ar acoperi asta sau alta si asa mai departe.
Intr-o tara cu foarte multi babuini, care sunt "experti" in toate, mai ales in ale masinilor, care stau la colt de bloc si aud tot felul de povesti cum fie masini unuia fie a altuia crapa, nu inseamna neaparat ca acele masini nu sunt fiablie.
Normal ca atata vreme cat mare parte dintre noi isi cumpara masini din Germania, pentru ca suntem prea saraci sa avem pretentii de masini noi, pai e clar ca la o masina de cativa ani si km peste 150000 problemele pot aparea oricand, chiar daca masina aia a rulat doar pe drumuri din vest si consumabilele au fost cele din vest, si pe urma ajunge pe drumurile din tara asta minunata.
Cand ai posibilitatea (in Germania) sa iti cumperi mereu masina noua, si sa o tii 3, 4, 5 ani cat garantia iti acopera totul nu te doare capul, si pe urma o schimbi, ca oricum vin romanii si cumpara tot.
Asta e marea problema din tara asta....toata lumea se pricepe la toate domeniile, fiecare se stie da cu parerea despre orice, multe aspecte sunt evaluate din povesti auzite. Atatia "experti" pe metru patrat nu cred ca exista niciunde pe fata Pamantului. Si culmea....cu atatia "experti" da ne merge asa de prost.
Era doar o mica ironie,cum ca BMW este mai putin fiabil decat Golf.Iar in ceea ce priveste paragraful in care ziceam despre Toyota,cred ca nu ai inteles .Cand am spus eu ca Auris este mai prost decat Golf?
In mentalitatea romaneasca daca un anume produs se cumpara si multi nu inteleg de ce, inseamna ca esti incuiat, da, in acest caz Golf sau Vw in general, si daca mai citesti automarket din cand in cand ar trebui sa stii ca nu sunt fan Toyota, nici VW, dar incuiatii la care ma refeream erau de fapt "incuiati".
Oricum, vad ca pe automarket sunt doar 4-5 cunoscatori auto, restu decat isi dau cu parerea...ca, deh, romanu' se pricepe la toate, d-aia e vai de mama lui!