Volkswagen a pregătit un eveniment special în Dusseldorf pentru prezentarea noii generații Caddy. Modelul constructorului german a fost dezvoltat pornind de la platforma MQB a grupului german și mizează pe un exterior îmbuntățit, dar și pe un interior modern.
Noua generație Volkswagen Caddy are un coeficient aerodinamic de 0.30 (0.33 pentru vechea generație) și o zonă frontală care a primit o serie de elemente inspirate de cele ale noului Golf. Caddy mizează pe faruri noi cu LED, o grilă frontală complet nouă și jante cu dimensiuni de până la 18 inch.
Noul model dezvoltat de constructorul german va fi disponibil în trei versiuni de caroserie și trei variante de echipare (Caddy, Life și Style), vânzările urmând să debuteze în cursul acestui an.
Noul Caddy va fi echipat cu o mulțime de tehnologii moderne. Nemții propun un instrumentar digital de bord, un sistem de infotainment cu ecran tactil cu diagonală de 6.5 sau 10 inch și cu un pachet de siguranță care include 19 sisteme și tehnologii.
Clienții vor putea comanda noul Caddy cu una sau două uși laterale glisante, dar și cu două portiere convenționale în locul hayonului.
În plus, pe lista de opționale, nemții au trecut ușile laterale acționate electric, portbagajul acționat electric și plafonul panoramic.Nemții au pregătit pentru noul Caddy o motorizare pe benzină și trei versiuni diesel. Gama de propulsoare diesel va oferi puteri de 75 CP, 102 CP și 122 CP, și respectă normele de poluare Euro 6 (acestea vor fi introduse din ianuarie 2021). Toate unitățile diesel vor fi disponibile cu un sistem de tratare a gazelor de eșapament cu AdBlue în două etape.
Nemții vor oferi și o versiune pe benzină cu 116 cai putere, dar și un propulsor TGI. Conform oficialilor germani, clienții vor putea alege atât transmisii manuale cu șase trepte, cât și unități automate cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte. Varianta diesel de top va putea fi comandată și cu un sistem de tracțiune integrală.
Arata bine designul, farurile si tot. Si este mai aerodinamica.
Spatele parca aduce cu Mercedes Vaneo..... old&ugly!
Sper, din tot sufletul, ca nu a fost realizat in colaborare cu Ford....
Zi de zi, Diesel deasupra tuturor!
@fan skoda: hai take a break!!! ca devii stupid.
E mai aerodinamica decat modelul vechi.
Versiunea veche vine cu 5 rezervoare (plus unul pentru benzină) dispuse sub podea ce pot fi încărcate cu maximum 37 de kg de gaz și-i pot asigura o autonomie teoretică de până la 830 km numai pe gaz.
Dacă era vorba de un sistem hibrid presupun că primea mai multă atenție, eventual și-n titlu.
@AM , chiar nu se poate face nimic ? Voi pierdeti si nimeni altcineva ( in afara de Skoda) !
Scrie in articol.