Prin lansarea lui Golf GTE, fratele lui GTI, Volkswagen a oferit pentru prima dată un hibrid plug-in de volum al clasei compacte, cu orientare către performanță.
Golf GTE folosește un motor pe benzină 1.4 TSI de 150 de cai, ajutat de unul electric, totalizând 204 cai putere ș un cuplu motor generos, de 350 Nm. Resursele sunt suficient pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 7.6 secunde și pentru a atinge o viteză maximă de 222 km/h.
Cererea pentru acest model este atât de mare, iar timpii de livrare au devenit tot mai lungi, încât cei de la Volkswagen s-au văzut nevoiți să oprească, pentru moment, trimiterea comenzilor de către clienți.
“Din cauza unei cereri fără precedent, care a dus la timpi de așteptare foarte lungi, Golf GTE este momentan indisponibil pentru comenzi,” au anunțat cei de la Volkswagen.
Potrivit nemților, cererea depășește capacitatea de producție a lui Golf GTE, iar timpul necesar pentru construcție a devenit unul tot mai mare.
Pe piața din România, Volkswagen Golf GTE are un preț de pornire de circa 37.000 cu TVA inclus.
Via Insideevs
Oamenii nu mai vor TDI, DSG şi toate aberaţiile, vechiturile, care doar în Europa se mai vând încă bine, dar a început declinul. Cifrele primului trimestru o arată clar.
dar de acord cu tine in ceea ce priveste electrificarea. mai ales ca germania a depasit pt prima data norvegia la inmatriculari lectrice si hybride
Aşa este. De aceea GTE cumpără doar germanii sau Golf lovers.
Un hibrid real este synergy drive de la Toyota mai ales ultima versiune cu motoarele electrice nu în linie, versiune pusă la ultimele modele Auris/ Corola, Avalon, Rav4
Sau cel de la Nissan e-power care îl vând doar în Japonia şi Indonezia pe Nissan Note e-power şi Nissan Serena e-power
Penuria de cobalt / litiu / etc pare să afecteze deci răspîndirea accelerată a EV-urilor, pe lîngă alte hibe cunoscute (preț, autonomie etc.)
Evident că perspectiva ar fi alta în ipoteza unui salt tehnologic de la Li-Ioane-Ionelele :-) similare smartphone-urilor la... altceva (*solid state batteries* etc.)
Dar din păcate stadiul de experiment al ăstora pare să mai dureze.