Volkswagen a livrat peste 6.24 milioane de mașini la nivel global în 2018: China rămâne cea mai mare piață de desfacere a constructorului german

de Cornel Șocariciu
Vineri, 11.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În 2018, Volkswagen a livrat la nivel global 6.24 de milioane de mașini, în creștere cu doar 0.2% față de rezultatul obținut în 2017. În China, nemții au livrat 3.11 milioane de unități.

Volkswagen continuă să obțină rezultate bune, iar în anul care tocmai s-a încheiat, constructorul german a reușit să bifeze un nou record de livrări: 6.244.900 de unități. Astfel, constructorul din Wolfsburg și-a îmbunătățit rezultatul obținut în 2017 cu doar 0.2%.

Volkswagen încă nu oferă o statistică cu privire la vânzările pe modele, însă nemții au pregătit un raport stufos în ceea ce privește cele mai bune piețe din 2018.

La fel ca în 2017, China rămâne cea mai bună piață de desfacere pentru Volkswagen. Anul trecut, 3.11 milioane de exemplare produse de constructorul german au ajuns în China, în scădere cu 2.1% față de 2017. Nemții spun că această diminuare a livrărilor a fost cauzată de mediul economic incert. Cu toate acestea, Volkswagen rămâne cel mai popular brand din China.

Pe piața din America de Nord, Volkswagen a livrat 573.800 de mașini, în scădere cu 3%. Dintre acestea, peste 470.000 au ajuns în Statele Unite ale Americii, în creștere cu 13.1% față de 2017.

Totodată, în America de Sud, Volkswagen a reușit o creștere cu 13.1% (474.000 de unități livrate pe parcursul anului trecut).

În ciuda introducerii noului ciclu de testare WLTP, Volkswagen a reușit să termine anul cu o creștere pe piața din Europa. În 2018, constructorul din Wolfsburg a livrat 1.749.500 de mașini noi pe Bătrânul Continent, în creștere cu 3.6% față de 2017. Dintre cele 1.7 milioane de unități comercializate în Europa, peste jumătate de milion sunt trecute în dreptul Germaniei (541.200, +1.8%).

Comentarii (5)

  • LEXMARK
    Chinezarii de unica folosinta pt o piata obisnuita de decenii bune cu asa ceva...
    10 8
  • Parere
    Pai asta a si ajuns Vw: o masina chineasca. Argumente: cutiile DSG uscate sunt ff slabe, scandalul Dieselgate pentru motoarele diesel, distributiile sarite pentru motorizarile TSI benzinare, consum excesiv de ulei, probleme majore la DPF-uri, scandalurile cu AdBlue pentru toate marcile din grup etc.
    9 6
  • Hunter
    Omenirea este pe duca frate. Lumea ii tot mai proasta, nu e in stare sa caste ochii dom'le. Cum naiba sa vanda grupul VAG atata, si asa de bine, in conditiile in care masinile lor sunt niste petarde ?! Foarte interesant in orice caz. Pe semne ca, VAG, cu toate problemele sale de-a lungul timpului, scandaluri, probleme tehnice pe ici pe colo (ceea ce se intampla la orice constructor auto) cumva face ce face si atrage clienti in continoare cu produsele sale, in timp ce altii stau, se uita, vand mai putin. Si in continoare produsele celor din grupul VAG raman produse de referinta, la care se raporteaza multi alti constructori. Foarte ciudat in orice caz. Lumea clar e cu fundu' in sus.
    9 12
  • @ Hunter

    Produsele VAG sunt o treabă, modelele VW altceva, chiar dacă împart componente cu Audi, Skoda, Seat. Știi cu ce atrage VW, în principal cu Golf, Passat, Tiguan ? Calitatea interioarelor și izolarea fonica mai bună, lucruri care la alti constructori sunt mai slabe. Fiabilitate mai scăzută? Nu-i problemă, la cum se schimbă mașinile astăzi.
    10 1
  • mda...in "continoare" lumea e proasta.

    Din fericire, aș adăuga eu, nu toată lumea.
    9 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru