Volkswagen a lansat un site pentru combaterea miturilor despre TDI
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Volkswagen doreste sa le arate clientilor sai americani ca dieselurile moderne au avansat mult, asa ca a creat un site intitulat "TDI Truth&Dare", ce are scopul de a destrama miturile despre modelele echipate cu motoare diesel. Producatorul german de automobile se concentreaza asupra realizarilor in motorsport ale motoarelor diesel si a beneficiilor pe care le are un diesel fata de un hibrid.
Tocmai de aceea, Volkswagen a creat o serie de "provocari" pentru modelele sale si modelele concurente, ce au scopul de a arata avantajul motoarelor TDI moderne asupra tehnologiilor concurente. Prin acest site Volkswagen doreste sa vanda mai multe unitati Jetta si Touareg echipate cu motoare TDI pe piata din Statele Unite ale Americii.
Volkswagen Jetta TDI versus Toyota Prius:
Volkswagen Touareg TDI versus Diesel clasic (Mercedes W115 240D 3.0):
Via | TDITruthandDare
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din General
-
Producătorul suedez de baterii pentru mașini electrice Northvolt, cel mai mare astfel de producător din Europa, a depus oficial actele pentru intrarea în faliment. Compania va fi restructurată până în primul trimestru al anului viitor. (22.11)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul de la Silverstone. Hypercar-ul britanic este oficial cel mai rapid model de serie pe acest circuit. (20.11)
-
Hyundai a anunțat oficial că va avea un nou CEO începând din 2025. Noul CEO al constructorului sud-coreean va fi Jose Munoz, actualul șef al filialelor nord-americane ale mărcilor Hyundai și Genesis. (19.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Fac comparatie intre o masina compacta si una de familie.
Rusine lor.
Se vede cat de disperati sunt dupa profit.
Cei din grupul vag sunt singurii care ataca concurenta prin reclame.
Marketing-ul e calitatea #1 a masinilor VW? Dar faptul ca au dieseluri care indeplinesc normele de poluare de peste garla in conditiile in care nici o japoneza (din cate stiu) nu are asa ceva nu conteaza deloc?
Iar asta cu atacul prin reclame este o inexactitate crancena, ca sa ma exprim extrem de elegant...
http://www.automarket.ro/blog/mester/saloane-auto/bai-tu-nu-sti-s-a-scri-corect/
Asta e doar una singura (una dintre cele mai gretoase dealtfel) dar exemple de genul asta sunt fara numar, fara numar...
Enjoy!
Prius este un model eminamente slab din punct de vedere al dinamicii sportive si se stie asta foarte bine. Nici macar Toyota nu l-a promovat ca pe un model performant si toata lumea stie ca se conduce ca un frigider.
Cu toate astea, este si mai jenant pentru VW ca Prius nu a fost chiar departe de performantele unui Jetta, de altfel bazata pe platfoma de Golf cu punte spate independenta, Prius avand bara de torsiune.
Iar la comparatia Touareg vs w124(cred) au dat-o in bara si mai rau. De ce nu zice nimic despre particulele cancerigene emanate de diesel? De ce au ocolit subiectul asta cand in Europa de Vest, datorita numarului mare de masini diesel, rata imbolnavirilor cu cancer a crescut alarmant?
Acum, n-o fi Prius sau orice alt hibrid intruchiparea reinventarii automobilului, dar oricum sunt mult mai curate decat diesel-urile. Si nu cred ca isi cumpara cineva masini slab poluante ca sa se dea la liniute sau pe circuit. Ce naiba...
Un singur avantaj au dieselurile: consuma putin la drum lung. Asta ar trebui sa-i intereseze pe cei care fac naveta in State si sunt destui. Aici ar trebui sa bata VW apropoul...
Care familist sau ecologist e interesat de Burn si de +0.1 g lateral.
Au scos si ei diesel cu injectie directa si il compara cu un hibrid, un hibrid care ei nu sunt in stare sa-l scoata nici macar cand a aparut a 2-a generatie de Prius.
Cata ipocrizie, ce kkti, ce terminati.
vis-a-vis de testul ala cu fumul depus pe acel''filtru'',este praf in ochi pentru americani care de ce sa nu recunoastem nu sunt ahtiati dupa masini germane....Bravo lor
Parerea mea fata de vw ....sa stea in banca lor,mama lor de profitori (cand pica turbo toata clientela tace...de RUSINE)
o zi buna
cine isi ia o masina bazandu-se pe criteriile astea?apropo, la jetta au tras frana de mana, la prius nu.cu frana de pusa si cu pegas faci burnout.
la testul numarul doi, mai mare idiotenie nu am vazut.cat de cretin trebuie sa fii sa faci o asemenea comparatie?nu testul e prostia, ci modelul ales.au tinut ei sa puna un mercedes, de ce nu au pus un vw transporter?sau un passat vechi?tot acolo iesea.bine ca nu au pus un vapor cu 10 motoare diesel de 10.000cmc fiecare si apoi sa zica "ouaaaa, vaporul polueaza mai mult, cum dreq?"
fact2 : diesel-ul consuma mai putin decat benzina nu numai la drum lung cum spune un ''cunoscator'' de pe forumul asta, ci mai ales in oras sau la mers sportiv se vede diferenta
fact3 : evident ca sunt comparatii fortate, masini din clase diferite, etc. dar uitati cu totii ca scopul acestor reclame este SA VANDA, nu sa faca comparatii corecte (cine e instare sa gandeasca pentru el nu are nevoie sa vada astfel de reclame ca sa se hotarasca ce sa cumpere - deci reclamele trebuie targetate pe idioti care vor un burn-out mai mare)
fact4: reclamele sunt bine realizate dpdv mesaj marketing, targetare etc. etc. (cine lucreaza in marketing poate sa confirme)
Nu sunt fan VW si nici nu voi fi ... dar acuma parca mi-au insultat inteligenta
2. Aici te contrazice realitatea. In acest moment, motoarele pe benzina au inceput sa consume foarte putin, iar in oras diferentele sunt chiar minore. La mers sportiv, un diesel consuma ca o benzina, asta daca ma gandesc ca un mers sportiv consta in talpa si turatii inalte, nu viteza mare constanta, unde, intr-adevar, consuma mai putin.
3. Corect, dar mai depinde si de om. Daca unii se lasa atat de usor prostiti, e treaba lor.
4. Daca e sa luam in considerare prejudecatile americanilor, precum si gradul lor de inteligenta, da, sunt bine targetate.
numai bine.
[OFFTOPIC]Se vede ca suntem romani: ne dam cu parerea despre absolut orice fara a avea habar despre ce vorbim, iar cand suntem luati repede, o dam cotita! Si suntem si pe langa subiect mai tot timpul! Pacat ca nu exista un mod de votare a relevantei comentariilor ca sa vedem cat de mult conteaza parerea noastra![/OFFTOPIC]
Pt ca Lexus'u nu consuma nici pe departe la fel, nu costa nici pe dedeparte 24mii , nu fac parte nici din aceeasi clasa, nu-s nici macar apropiate , una peste alta, n-au acelasi target si nici n-o sa aiba-n veci
VW sunt doar niste autoturisme vandute la supra pret ,calitate din ce in ce mai slaba ..la fel si cu designul sec sau furat de la alti constructori.
clientul taget: manelistu' de roman. (nu conteaza daca este noua Sh sau extra Sh)
Motivele adevarate sunt insa altele. In primul rand, in State motorina este mai scumpa decat benzina, diferenta de pret fiind mai mare decat in Europa. In al doilea rand, normele de poluare sunt mult mai dure, de aceea toate dieselurile vandute in State trebuie sa aiba filtru de particule cu uree, fapt ce creste pretul masinii. Aceste doua lucruri fac ca diferenta de pret fata de un model pe benzina sa fie mai greu de amortizat in timp. In plus, americanii merg foarte mult in regim de autostrada, acolo unde chiar daca un diesel consuma 60% din cat consuma un model cu benzina similar, in litri de combustibil, economia este mult mai scazuta decat in cazul unei utilizari preponderent urbane, cum e cazul in Europa. Acest lucru influenteaza negativ amortizarea banilor in plus platiti pe diesel. O alta problema este infrastructurii de distributie a motorinei mai scazuta si calitatea scazuta a acesteia (motorina se cumpara de obicei de la benzinarii pentru camioane). Calitatea mai scazuta a motorinei inseamna schimb de filtre mai des si un cost de intretinere mai ridicat. Nu uitati, toate comparatiile astea sunt relative la dieselul din Europa, nu e un monolog "benzina vs. diesel"...
Concluzia si recomandarea mea, inainte sa dati vina pe prostia altora, e sa verificati datele inainte sa aruncati cu noroi. Pana una alta, americanii aia "prosti" au un nivel de trai ceva mai ridicat decat romanii nostri "destepti". Poate ar trebui sa va puna pe ganduri acest lucru...
Acum cand s-a umplut piata auto locala de hibride japoneze sau americane.
Acum cand majoritatea producatorilor se rup in 14 sa introduca pe piata motoare electrice si hibride de 100 de feluri la cat mai multe modele.
Acum cand dieselu' nu mai e la moda si motoarele pe benzina incep sa se vanda tot mai bine mai in toata lumea, inclusiv Europa.
Acum s-au trezit si astia cu TDI.....taman in USA unde numai taranii la camionete sau tractoare au diesel si sunt toti anti asa ceva. In USA unde sunt 6 sortimente de benzina la pompe si nici macar una diesel...
Bai frate astia ori sunt terminati ....ori sunt terminati...
Cand se apuca si VW de un proiect hibrid sau electric ?
Fiecare pasare pe limba ei o sa piara ....
1. Cei de la Toyota vor fi foarte suparati de comparatie si n-ar fi rau sa vina cu o replica de bun-simt sa le dea peste nas.
2. Nu i se pare numanui aiurea ca Touaregu era abia scos din cutie iar Mercedesu avea vreo 3-400.000 km la bord? nu gaseau un "traditional diesel" mai nou? Eu cred ca il gaseau chiar la ei in curte.
Touareg vs Mercedes mi se pare CEA MAI NESIMTITA SI MAI GRETSOASA COMPARATIE DIN LUMEA RECLAMELOR EVER!!! Si nu ii pune intr-o lumina buna pe cei de la Wolksvagin decat in ochii imbecililor de americani care cred ce li se spune in reclame mai degraba decat realitatea.
Daca ati vazut la ***Gear comparatie intre un Mercedes SLR si un Prius, care dinre ele este mai economica, SLR-ul a iesit mai bine. Adica Prius-ul cu motorul lui la 0,33 L, sau cat o fi, si cel electric nu fac fata tuturor imprejurarilor. Adica nu fuge nici impins de un SRL.
2. TDI ca orice alt diesel are emisii de particule mult maimari decat motoarele pe benzina si faptul ca acestora nu li se da mare importanta si s-a pus focus maimult pe CO2 nu inseamna ca particulele de la tzeava TDI-ulu nu genereaza cancere si alte nenorociri.
3. Acum tot avansul tehnologic care a adus diesel-ul la mare performanta si raspandire pe scara larga se aplica pe benzina: injectie directa de mare presiune, supraalimentare, controlul injectiei mult mai rafinat. Impreuna cu alte tehnologii s-ar putea ca benzinele sa reduca atat de mult diferenta incat sa merite sa cheltui bani pe diesel doar daca mergi minim 50000 km pe an.
4. Reclamele de sus sunt facute de oameni a caror activitate are scopul final de a vinde masinile VW si sunt foarte bine fundamentate si facute. Totusi, mentalitatea americana nu poate fi schimbata cu o campanie ci cu multi factori legali si eomtionali si chiar mici constrangeri iar asta inseamna ani de zile.
5. Ca posesor de VW TDI - puteti combate mitul ca turbinele sunt consumabile la o multime de motoare TDI PD?
Am citit in sirul asta de comentarii atatea gugumanii si inexactitati ca m-a luat durerea de cap...Incepand cu criticile la adresa "comparativelor" si terminand cu motorina care este mai scumpa decat benzina sau "astia s-au trezit prea tarziu cu diesel-ul in America" sau ca "orice masina germana e un rateu" sau ca "americanii nu sunt ahtiati dupa masinile germane" si asa mult mai departe...
In primul rand, este absolut necesar sa spun ca aceste clipuri incearca sa demonteze niste mituri ( myth = an unproved or false collective belief that is used to justify a social institution). Din start, cand vorbim de mituri, vorbim de oameni cu o cultura/pregatire/deschidere limitata (pentru ca oamenii isteti nu dezvolta "mituri"). Iar acestor oameni trebuie sa te adresezi folosind "vocabularul" cu care sunt obisnuiti. Noua ni se par gretoase (inclusiv mie) aceste clipuri dar daca ati vedea care este nivelul de analiza al multora dintre persoanele carora le sunt destinate aceste clipuri, veti intelege instant ratiunea pentru care au fost facute asa.
Pentru toti cei care au comentat ca acel comparativ intre Jetta si Prius este absolut nepotrivit (ceea ce dovedeste iarasi o superficialitate ingrijoratoare) aflati ca Getuta aia este acolo sub titlul de GREEN CAR OF THE YEAR 2009. Prin urmare, era in foarte mare masura justificat sa fie comparata cu "regina" masinilor verzi din America (adica Prius).
Cat despre faptul ca s-a facut un comparativ, iarasi motivul e relativ simplu. Oamenii despre care vorbim noi aici vor intelege mult mai usor daca se face un comparativ. Daca le spui doar ca Getuta ia suta in 9 (cifra din burta) secunde, multi vor zice probabil "mdeah". Asa, daca au la ce sa se raporteze, vor prinde ideea mai lejer. Si PROBABIL vor intelege ca povestile precum ca dieselurile moderne sunt extraordinar de poluante si exasperant de puturoase sunt de fapt niste gugumanii crancene.
Nici nu se putea masina mai potrivita pt tine va meritati in totalitate.
Hai mai bine sa nu vorbim de PD Tdi, Intre turbina si consum de ulei mai sunt si altele si am impresia ca nu ne ajunge spatiul de scris.
Pt George
Prietene ai si tu o parere, e deajuns sa o scrii aici, daca vrei sa comentezi alte pareri macar vino cu argumente.
E cam tarziu sa promovezi diesel in SUA cand nici macar in Europa nu prea mai intereseaza.
Parerea mea: reclama asta nu a facut decat sa ma indeparteze de VW. Daca in trecut VW era o alternativa cand venea vorba de masini, acum nu mai este. Cum s-a mai zis, testele sunt irelevante.
Daca imi iau Prius, nu o iau sa fac curse de strada si nici sa iau curbele cu 60mph. Cat despre comparatia cu Merc din 78...bai, comparati si voi cu un Golf din '93 sa fie mai apropiate.
De asemenea, touareg-ul ala sa fi facut si el macar 50.000km, sa vedem atunci rezultatul. Ma indoiesc ca ar mai avea esapamentul asa curat.
Toate peste toate, eu nu mai vreau VW, insa un Prius mi se pare o alternativa cel putin interesanta.
Toate cele bune.
P.S. Ati ras voi de tipul cu Volvo, dar sa stiti ca are mare dreptate. Superbe masini
Tipul care a baut la sfarsit cafea facuta cu filtrul de la esapamentul Touareg-ului o sa moara peste doi ani de cancer.
Sa nu ziceti ca nu v-am spus
jenanta comparatia din toate punctele de vedere.
si aici
(http://www.automarket.ro/stiri/top-100-cele-mai-fiabile-masini-252.html )
SI APOI SA SPUNETI.... CA SUNT VW-urile FATA DE TOYOTA CAND VW. AU DE DOUA (2) ORI MAI MULTE PROBLEME DECAT O TOYOTA
@ sss
Mai baiete, de ce vorbesti daca esti habarnist?
Getuta sta mai prost decat Prius si la putere, si la cuplu. Deci, din punctul asta de vedere sunt cam la egalitate. Oricum, comparatia avea alt scop...
@ X
Ca si cand n-ajungeau gugumaniile de pana aici, te-ai mai trezit si tu sa arunci o duda. Unde s-a pus problema in tot acest articol de fiabilitate? Nu te mai baga in seama aiurea ca o sa creada lumea ca nu stii sa citesti...
@ Cristian
N-am nici o problema sa vin cu argumente. Doar sa-mi spui ce te nelamureste.
Cat despre viitorul dieselului in Europa, stai tu linistit...Cand va intra reglementarea cu CO2-ul, o sa vezi tu ce o sa le caute lumea...